|
Шкільний менеджмент
Річний план роботи
Складова успіху навчального закладу — планування діяльності:
•
досвід директора — колегам;
•
плани роботи — на кожен місяць
і кожен тиждень навчального року.
Вересень
Розділи
|
1-й
тиждень
|
2-й
тиждень
|
3-й
тиждень
|
4-й
тиждень
|
Діяльність педколективу з охоплення дітей та молоді
мікрорайону навчанням
|
• Виявлення хворих
дітей для індивідуального навчання.
• Складання
статистичної звітності.
• Уточнення списку
складу учнів (мережа гімназії).
• Акція «Урок»
|
• Аналіз
працевлаштування й продовження навчання випускниками 9, 11-х класів.
• Виявлення учнів, що
не приступили до навчання без поважних причин
|
• Збір і впорядкування
загальних відомостей про учнів 1—11-х класів.
• Контроль за
відвідуванням учнями навчального закладу
|
• Облік дітей із сімей
групи ризику.
• Упорядкування банку
даних про дітей
із кризових сімей, багатодітних,
неповних, дітей-сиріт і напівсиріт.
• Складання
соціального паспорта гімназії
|
Навчальна діяльність
|
•
Організація
навчального процесу (оформлення й затвердження розкладу, документації»).
•
Організація
роботи факультативів і курсів за вибором
|
Організація навчання учнів 10—11-х
класів у МНК
|
Проведення «зондуючих» контрольних
робіт у 4-х класах із метою виявлення прогалин у знаннях учнів
|
Підготовка до І етапу олімпіад із
базових дисциплін
|
Науково-методична робота
|
•
Планування
роботи ШМО.
•
Організація
роботи з малодосвідченими класними керівниками.
•
Іиструктивно-методична
нарада класних керівників по плануванню виховної роботи на І семестр
|
•
Організація
роботи з молодими вчителями. Консультації з керівниками ШМО. Планування
роботи ШМО. Організація методичної роботи в гімназії. Наказ
«Про структуру та організацію науково-методичної роботи в гімназії».
•
Засідання
науково-методичної ради
|
Охорона життя і здоров’я дітей, заходи безпеки, охорона праці,
санітарно-профиіактичні й оздоровчі заходи
|
•
Організація
харчування.
•
Співбесіди
про дотримання правил техніки безпеки.
•
Наказ
«Про охорону праці, техніки безпеки в школі й покладання відповідальності за
життя та здоров’я учнів».
•
Наказ
«Про створення комісії з метою розслідування нещасних випадків».
•
Вступний
інструктаж з охорони праці з новоприбулими працівниками.
•
Вступний
інструктаж з охорони праці з учнями
|
Виконання припису районного
управління МНС про протипожежну обробку дверей до електроблока
|
•
Санітарний
огляд дітей, робота з медичними картками.
•
Бесіди
з учнями 1— 11-х класів із метою запобігання дитячому травматизму
|
Зустрічі медичних працівників з
учнями, бесіди на санітарно-гігієнічні теми
|
Виховання учнівського колективу
|
•
Свято
першого дзвоника.
•
Ознайомлення
учнів зі статутом школи, правилами внутрішнього розпорядку
|
•
Святкування
дня народження гімназії.
•
Засідання
ради з профілактики правопорушень
|
•
Декада
з озеленення класних та інших приміщень гімназії.
•
Акція
«Я — господар школи» — конкурс на «найзеленіший» клас.
•
Участь
в акції «Милосердя»
|
•
Конкурс
дитячих малюнків «Безпека руху».
•
Участь
учнів гімназії у святкуванні Дня міста.
•
Виставка
учнівських робіт «Стежками мого міста»
|
• Організація чергування вчителів і
учнів по школі
|
Робота з педагогічними кадрами
|
•
Нарада
при директорові «Про організацію роботи у / н. р.».
•
Розподіл
функціональних обов’язків серед адміністрації гімназії.
•
Наказ
«Про розподіл педнавантаження, призначення класних керівників, заідувачів
кабінетів».
•
Наказ
«Про вимоги щодо ведення шкільної документації».
•
Наказ
«Про дотримання норм орфографічного режиму в школі».
|
•
Співбесіди
з учителями щодо календарного планування.
•
Організаційна
робота з оформлення шкільної документації.
•
Тарифікація
медпрацівників
•
Заняття
школи молодого вчителя й класного керівника.
•
Нарада
при директорові «Основні вимоги до ведення шкільної документації. Про єдиний
орфографічний режим»
|
•
Засідання
атестаційної комісії.
•
Наказ
«Про атестацію педагогічних кадрів»
|
•
Індивідуальні
консультації з молодими вчителями й класними керівниками.
•
Психолого-педагогічний
семінар «Особливості роботи з учнями 5-х класів у період адаптації»
|
Психолого-педагогічний семінар
|
•
Організація
роботи консультаційної психолого-педагогічної служби для батьків.
•
Групове
консультування батьків про вікові особливості першокласників і шляхи їхньої
психологічної підтримки
|
Діагностика готовності до школи
учнів 1-х класів (дослідження шкільної зрілості дітей, що вступили до школи)
|
Контроль за адаптацією
першокласників до школи (психологічна діагностика емоційного стану учнів і
їхньої мотивації до навчання)
|
•
Анкетування
батьків.
•
Бесіди
з учителями з метою виявлення дітей, які мають ознаки дезадаптації
|
Підвищення ролі громадськості в житті школи
|
Засідання піклувальної ради
гімназії
|
Батьківські збори по класах
«Виховання — справа серйозна»
|
•
Засідання
ради гімназії.
•
План
роботи на рік (забезпечення організаційно-правової основи діяльності
гімназії).
•
Прийом
польської делегації.
•
Підписання
угоди про міжнародну співпрацю з гімназією
м. Вишков (Польща)
|
Складання координаційного плану
взаємодії та співпраці з різними організаціями й установами
|
Фінансово-господарська діяльність
|
Наказ «Про призначення
відповідального за збереження енергоносіїв»
|
Робота зі складання кошторису із
заміни вікон, ремонту спортзалу, актового залу, зведення огорожі навколо
гімназії
|
Шкільний ярмарок «Збережи книгу для
молодшого товариша»
|
|
Озеленення шкільних коридорів і
приміщень
|
Внутрішній контроль
|
|
•
Аналіз
забезпечення учнів підручниками й програмами.
•
Контроль
за оформленням і веденням шкільної документації. Перевірка й затвердження
календарних планів учителів, планів виховної роботи
|
Контроль за зовнішнім виглядом
учнів, відвідуванням ними уроків, роботою класних керівників з організації
класних колективів
|
Жовтень
Розділи
|
1-й
тиждень
|
2-й
тиждень
|
3-й
тиждень
|
4-й
тиждень
|
Діяльність педколективу з охоплення дітей і молоді мікрорайону
навчанням
|
|
Вивчення відвідування уроків учнями
7—8-х класів. Превентивна робота
|
Виявлення учнів, які не відвідують
навчання, рейди в їхні сім’ї, співбесіди з батьками
|
Навчальна діяльність
|
|
Робота з батьками учнів, які не
встигають (за підсумками перших місяців навчання)
|
Здійснення класно-узагальнюючого
контролю
|
|
І етап усеукраїнських олімпіад із
базових дисциплін
|
І етап усеукраїнських олімпіад із
базових дисциплін
|
Охорона життя і здоров’я дітей, заходи безпеки, охорона
праці, санітарно-профілактичні й оздоровчі заходи
|
Вивчення правил дорожнього руху в
класах
|
Контроль за санітарно-гігієнічним
режимом у класах
|
•
Генеральне
прибирання класних приміщень.
•
Інструктаж
із техніки безпеки й правил поведінки під час осінніх канікул
|
Фаза виховної роботи «Розум — скарб
на тисячі поколінь»
|
Виховання учнівського колективу
|
•
Концерт
до Дня вчителя.
•
1
жовтня — Міжнародний день людей похилого віку.
•
Операція
«Турбота».
•
Виставка
дитячих робіт «Осінній вернісаж»
|
•
Конкурс
на кращий класний куточок.
•
Вибори
парламенту й президента гімназії.
•
Конкурс
на кращий класний куточок.
•
Конкурс-виставка
«Світ моїх захоплень»
|
•
Планування
роботи на осінні канікули.
•
Профілактика
дорожньо-транспортного травматизму.
•
Стан
вивчення ПДР.
•
Організація
профорієнтаційної роботи в гімназії
|
•
Заходи
до річниці визволення України від німецько-фашистських загарбників.
•
Шоу-програма
«Осінній вернісаж»
|
Робота з педагогічними кадрами
|
Заняття школи молодого вчителя
|
•
Нарада
при директорові «Координація участі учнів і вчителів у позашкільних конкурсах
усеукраїнського та обласного рівнів».
•
Відвідування
уроків малодосвідчених учителів. Методична допомога.
•
Індивідуальні
консультації для педагогів із питань адаптації учнів у 1, 5-х класах
|
•
Засідання
атестаційної комісії.
•
Психолого-педагогічний
семінар «Організація ефективного педагогічного спілкування»
|
•
Співбесіди
з класними керівниками за результатами рейдів у сім’ї.
•
Спільне
засідання ради гімназії й комісії з профілактики правопорушень.
•
Засідання
педагогічної ради.
•
Педагогічний
консиліум «Адаптація учнів 5-х класів до навчання
в школі II ступеня».
•
Наказ
«Про адаптацію учнів 5-х класів»
|
Психолого-педагогічний семінар
|
Контроль за адаптацією учнів 5-х
класів до нових умов навчання (дослідження мікроклімату в класі)
|
Діагностика й анкетування
п’ятикласників із метою оцінювання їхнього рівня адаптації
|
Поглиблене дослідження
індивідуальних особливостей п’ятикласників із метою виявлення причин
дезадаптації (через індивідуальні бесіди, вивчення особистісної сфери тощо)
|
Складання індивідуальних
психологічних карт на дітей «групи ризику» й розробка рекомендацій учителям,
батькам щодо роботи з дітьми з високим рівнем дезадаптації
|
Підвищення ролі громадськості в житті школи
|
•
Оформлення
інформаційних стендів.
•
Забезпечення
батьків необхідною інформацією з питань виховання
|
Пропаганда педагогічних знань серед
батьківської громадськості й вивчення стану їхньої участі в роботі школи
|
Проведення спільних годин
спілкування за типом «учитель — батьки — діти» на тему «Сім’я та школа —
обереги виховання й здоров’я дітей»
|
Проведення діагностичної анкети для
батьків учнів початкових класів із метою вивчення їхніх освітніх запитів і
потреб
|
Науково-методична робота
|
•
Підготовка
й проведення настановної
конференції гімназійного осередку МАН.
•
Заняття
школи юних науковців
|
•
Індивідуальні
консультації з керівниками секцій МАН.
•
Заняття
школи молодого вчителя
|
Науково-методичний семінар «Шлях
пізнання в дії»
|
|
Фінансово-господарська діяльність
|
Підготовка й проведення
інвентаризації
|
Підготовка класних приміщень до
роботи в осінньо-зимовий період
|
Перевірка системи опалювання
|
•
Заміна
скла в методкабінеті.
•
Установлення
решіток на вікнах методкабінету
|
Внутрішній контроль
|
|
•
Перевірка
стану ведення журналів 1, 2, 5,6-х класів (своєчасність виставлення оцінок за
контрольні, самостійні, практичні роботи).
Наказ за результатами перевірки
|
•
Відвідування
уроків у 1-х класах з метою вивчення стану підготовки учнів до школи.
•
Перевірка
стану ведення учнівських зошитів з української мови і літератури
|
•
Дозування
домашніх завдань учителями предметів природничо-математичного циклу.
•
Контроль
за станом ведення щоденників учнями 3—4-х класів.
•
Контроль
за станом ведення журналів 1—6-х класів
|
•
Вивчення
стану виховної роботи в 5-х класах.
•
Вивчення
стану викладання музичного мистецтва
|
Листопад
Розділи
|
1-й
тиждень
|
2-й
тиждень
|
3-й
тиждень
|
4-й
тиждень
|
Діяльність педколективу з охоплення дітей і молоді
мікрорайону навчанням
|
Вивчення відвідування уроків учнями
9—10-х класів. Превентивна робота
|
Складання списків дітей шестирічного
віку, які проживають у мікрорайоні школи
|
Навчальна діяльність
|
Робота зі слабовстигаючими учнями
|
|
Вивчення рівня навчальних досягнень
учнів із предметів
|
II етап усеукраїнських
олімпіад із базових дисциплін
|
Науково-методична робота
|
•
Семінар-практикум
для вчителів, що керують науково* дослідницькою діяльністю учнів.
•
Заняття
школи юних науковців
|
•
Декада
педагогічної майстерності вчителів географії та київщинознавства.
•
Заняття
школи молодого вчителя
|
•
Засідання
НІМО вчителів початкових класів «Індивідуалізація навчально-виховного процесу
в початкових класах».
•
Декада
педагогічної майстерності вчителів іноземної мови.
•
Засідання
науково-методичної ради
|
Охорона життя і здоров’я дітей, заходи безпеки, охорона
праці, санітарно-профілактичні й оздоровчі заходи
|
Огляд навчальних кабінетів, класних
приміщень на предмет виконання вимог охорони праці
|
|
|
Контроль за веденням журналу
реєстрації нещасних випадків
|
Виховання учнівського колективу
|
•
Підготовка
заходів до Міжнародного дня толерантності.
•
Виставка
«Я все вмію, я все знаю».
•
Участь
у районному конкурсі дружин юних пожежників
|
•
Тематичні
класні години до Дня української писемності та мови.
•
Інтелектуальний
марафон.
•
Конкурс
учнівських проектів «Моє родове дерево»
|
•
Співбесіди
з учнями, що перебувають на внутрішньошкільному контролі.
•
Зустрічі
з працівниками КМСН
|
•
Акції
«Антинаркотик», «День без паління».
•
Акція
«Запали свічку пам’яті».
•
Виставка
документальних матеріалів на тему «Голодомор в Україні в 1932—1933 рр.»
|
Робота з педагогічними кадрами
|
Бесіди з учителями про виконання
навчальних програм, організацію роботи із самоосвіти
|
Нарада при директорові «Роль
предметів варіативної частини й спецкурсів у формуванні пізнавальної активності
учнів». Психолого-педагогічний семінар «Мистецтво створювати стан уроку»
|
Заняття школи молодого й
малодосвідченого вчителя
|
Педрада «Вплив предметів художньо-естетичного
циклу на формування особистості» («круглий стіл»)
|
Психолого-педагогічний семінар
|
Дослідження особистісних
особливостей старшокласників (комплексна діагностика особистості учня)
|
Дослідження ціннісних орієнтацій
старшокласників (10—11-ті кл.). Діагностика тривожності
|
Дослідження стосунків, вивчення
структури взаємин у колективі старшокласників
|
Групові розвивальні заняття («Як
простояти тиску з боку однолітків», «Мої цілі й цінності»)
|
Підвищення ролі громадськості в житті школи
|
|
Індивідуальні зустрічі шкільного
психолога з батьками учнів, що потребують посиленої уваги
|
Загальногімназійна конференція
|
|
Зміцнення матеріально-технічної бази школи
|
|
Підготовка до зимового періоду
|
Підготовка кошторису витрат на
наступний рік
|
|
Внутрішній контроль
|
|
•
Тематичний
контроль.
•
Робота
вчителів початкових класів над єдиною педагогічною проблемою
|
Тематична перевірка роботи
факультативів
|
•
Вибіркова
перевірка поурочних планів учителів.
•
Перевірка
журналів 9—10-х класів
|
|
Перевірка стану ведення учнівських
зошитів із російської мови, зарубіжної та російської літератури
|
•
Перевірка
ведення щоденників (5-—7-мі класи).
•
Контроль
за станом ведення журналів 8—11-х класів
|
|
Вивчення стану виховної роботи в
6-х класах
|
Грудень
Розділи
|
1-й
тиждень
|
2-й
тиждень
|
3-й
тиждень 4-й тиждень
|
Діяльність педколективу з охоплення дітей та молоді
мікрорайону навчанням
|
|
•
Вивчення
відвідування уроків учнями 11-х класів. Превентивна робота.
•
Уточнення
списків майбутніх першокласників. Формування класів
|
Навчальна діяльність
|
Перевірка навичок читання, письма,
обчислювальних навичок учнів початкових класів
|
•
Проведення
директорських контрольних робіт у 4-х класах за І семестр.
•
Проведення
моніторингу навчальних досягнень учнів 5-х класів. Аналіз процесу адаптації
дітей до умов старшої школи
|
Перевірка навичок читання учнів
3—4-х класів
|
Участь учнів гімназії в II етапі
всеукраїнських олімпіад із базових дисциплін
|
Науково-методична робота
|
Конкурс-захист учнівських
науково-дослідних робіт МАН «Школа власних відкриттів»
|
•
Декада
педагогічної майстерності вчителів початкових класів «Думаємо, творимо,
упроваджуємо».
•
Майстер-клас
учителів початкових класів
|
Науково-методичний семінар «Етапи
роботи над проектом»; «круглий стіл» «Організація проектної діяльності учнів»
|
Інструктивно-методична нарада
вчителів початкових класів (за підсумками роботи в 1 семестрі)
|
Охорона життя і здоров’я дітей, заходи безпеки, охорона
праці, санітарно-профілактичні й оздоровчі заходи
|
•
Тиждень
профілактичних заходів із запобігання захворюванню
на СНІД.
•
Робота
групи волонтерів (за окремим планом).
•
Конкурс-змагання
«Ми — майбутні захисники Вітчизни»
|
|
Накази «Про посилення
протипожежного захисту в осінньо-зимовий період», «Про дотримання правил
безпеки під час новорічних свят»
|
•
Бесіди
про правила поведінки під час зимових свят і канікул.
•
Генеральне
прибирання класних приміщень.
•
Рейди
з перевірки санітарного стану класів.
•
Підсумковий
наказ «Про стан роботи
з охорони праці та безпеки
життєдіяльності».
•
Перевірка
класних журналів, (записи про бесіди з техніки безпеки й безпеки
життєдіяльності)
|
Контроль стану шкільного подвір’я:
усунення зледеніння доріжок і сходинок
|
Виховання учнівського колективу
|
•
День
боротьби
зі СНІДом (робота волонтерів, акція
«Прояви турботу і обачливість»),
•
Конкурс-змагання
«Ми — майбутні захисники Вітчизни»
|
Єдиний день політичної інформації
на честь Міжнародного дня прав людини
|
•
«Миколай
мандрує світом» (свято для учнів 1—4-х класів).
•
Конкурс
новорічної ікебани й новорічного привітання від Діда Мороза.
•
Конкурс-свято
колядок і щедрівок.
•
Новорічні
свята в школі
|
•
Новорічний
калейдоскоп (класні й загальношкільні свята).
•
Конкурс-свято
колядок і щедрівок.
•
Цикл
бесід про правила поведінки під час зимових канікул
|
Цикл народно-обрядових свят «У
грудні, що не день, то свято»
|
Робота з педагогічними кадрами
|
•
Засідання
атестаційної комісії.
•
Експертиза
методичних матеріалів, підготовлених учителями, що атестуються
|
Індивідуальна робота членів
атестаційної комісії з медпрацівниками, що атестуються
|
Перевірка виконання програм за І
семестр
|
•
Нарада
при директорові «Про стан викладання алгебри й геометрії в 9—11 -х класах».
•
Психолого-педагогічний
семінар «Конфлікти «учитель — учень» і шляхи їх мирного вирішення»
|
Психолого-педагогічний семінар
|
Етапи моделювання процесу проектної
культури вчителя, створення оптимальних психолого-педагогічних умов
|
Вивчення психічних процесів,
інтелектуальних, творчих здібностей, соціального інтелекту, професійних
нахилів
|
Психологічний супровід обдарованих
дітей:
—
розвивальні
групові заняття;
—
тренінг
упевненості;
—
індивідуальне
консультування
|
Психологічна просвіта педагогічного
колективу й батьків щодо особливостей виховання й навчання дітей
|
Підвищення ролі громадськості в житті школи
|
|
|
Класні батьківські збори
|
|
Зміцнення матеріально-технічної бази
|
|
|
|
Генеральне прибирання класних
приміщень
|
Внутрішньошкиїьний контроль
|
Перевірка ведення щоденників
(8—9-ті класи)
|
•
Вивчення
стану ведення зошитів для контрольних робіт з української мови, робочих
зошитів із математики.
Оглядовий контроль. Стан
документації класу (класні журнали, зошити, щоденники, планування)
|
•
Перевірка
журналів 9—11-х класів.
Аналіз статистичних даних за 1
семестр
|
|
•
Вивчення
стану виховної роботи в 7-х класах.
•
Вивчення
стану викладання алгебри й геометрії в 9—11-х класах
|
Січень
Розділи
|
1-й
тиждень
|
2-й
тиждень
|
3-й
тиждень
|
4-й
тиждень
|
Діяльність педколективу з охоплення дітей та молоді
мікрорайону навчанням
|
Співпраця з ДНЗ (екскурсії
майбутніх першокласників до школи)
|
Підготовчі заняття з майбутніми
першокласниками
|
Навчальна діяльність
|
Розклад уроків, графік контрольних
робіт на II семестр
|
•
Організаційно-педагогічні
заходи, спрямовані на організований початок II семестру.
•
Аналіз
участі учнів гімназії в II етапі всеукраїнських олімпіад
|
Корекція розкладу на II семестр
|
|
Науково-методична робота
|
•
Засідання
шкільних методичних об’єднань із планування роботи на II семестр.
•
Індивідуальна
робота з керівниками ШМО
|
•
Засідання
науково-методичної ради.
•
Участь
учнів гімназії в районному конкурсі-захисті робіт МАН
|
•
Декада
педагогічної майстерності вчителів зарубіжної літератури, російської мови та
літератури. Презентація творчих проектів.
•
Засідання
ради по роботі з обдарованими дітьми.
•
Класно-узагальнюючий
контроль
|
Охорона життя і здоров’я дітей, заходи безпеки, охорона
праці, санітарно-профілактичні й оздоровчі заходи
|
•
Контроль
стану шкільного подвір’я, усунення зледеніння доріжок і сходинок.
•
Профілактика
дорожньо-транспортного травматизму
|
Виховання учнівського колективу
|
|
Відкриття університету правових
знань
|
Організація й проведення виховних
годин із правової тематики
|
•
«Круглий
стіл» (зустріч із працівниками правоохоронних служб).
•
Конкурс
плакатів «Основні права дитини».
•
Науково-практична
конференція з питань правової освіти школярів
|
•
Складання
графіка чергування на II семестр.
•
Презентація
проектів «Літопис класної сім’ї».
•
Огляд-конкурс
«Відкритий щоденник»
|
Робота з педагогічними кадрами
|
•
Засідання
педагогічної ради «Про закінчення І семестру / н. р.
та аналіз виконання навчальних
планів і програм» (підсумкова педрада).
•
Співбесіди
про календарно-тематичне планування
на II семестр
|
•
Підготовка
методичних матеріалів до педагогічної виставки.
•
Психолого-педагогічний
семінар «Етичні взаємини вчителя з учнями як засіб впливу на особистість»
|
Заняття школи молодого вчителя
|
Нарада при директорові «Система
роботи вчителя з підготовки учнів 11-х класів до участі в ЗНО»
|
Робота з матеріалами вчителів, що
атестуються
|
Психолого-педагогічний семінар
|
•
Дослідження
акцентуацій характеру підлітків.
•
Вивчення
запитів учителів, батьків щодо роботи
з «важкими» підлітками
|
Поглиблене психодіагностичне
обстеження й виявлення типу «важковиховуваності» та психологічних
особливостей школяра
|
Психологічний патронат «важких»
підлітків:
—
проведення
індивідуальних консультацій;
—
корекція
агресивності тощо
|
Профконсультаці й на робота як
допомога підліткові у професійному самовизначенні, побудові професійного
плану
|
Підвищення ролі громадськості в житті школи
|
Спільне засідання ради гімназії й
адміністративної ради
|
|
|
|
Зміцнення матеріально-технічної бази школи
|
|
|
|
|
Внутрішній контроль
|
•
Перевірка
стану ведення журналів (за підсумками І семестру).
•
Наказ
за результатами перевірки
|
Контроль за веденням
зошитів для контрольних робіт у 3—4-х класах
|
Аналіз якості участі навчального
закладу в міських і районних заходах
|
Стан вивчення правил дорожнього
руху
|
Перевірка ведення щоденників учнями
10—11-х класів
|
|
• Контроль за станом ведення
журналів 1—11-х класів
|
Контроль за веденням зошитів і
словників з англійської мови (обсяг робіт, охайність, робота над помилками,
оцінювання), зошитів для контрольних робіт з української мови та літератури
|
|
Вивчення стану
виховної роботи у 8-х класах
|
|
|
|
|
|
|
Лютий
Розділи
|
1-й
тиждень
|
2-й
тиждень
|
3-й
тиждень
|
4-й
тиждень
|
Діяльність педколективу з охоплення дітей та молоді
мікрорайону навчанням
|
Підготовчі заняття з майбутніми
першокласниками
|
Навчальна діяльність
|
|
|
|
|
Науково-методична робота
|
|
•
Декада
педагогічної майстерності вчителів математики й фізики. Школа педагогічної
майстерності.
•
Засідання
ШМО вчителів початкових класів «Діяльність сім’ї та школи»
|
•
Декада
педагогічної майстерності вчителів математики.
•
Декада
педагогічної майстерності вчителів суспільних дисциплін.
•
Майстер-клас
Маркуци В.Г., Кисіль Р.Л.
•
Науково-методичний
семінар «Проектна діяльність учителів суспільних дисциплін» (презентація
проектів)
|
Охорона життя і здоров’я дітей, заходи безпеки, охорона
праці, санітарно-профілактичні й оздоровчі заходи
|
Аналіз захворюваності учнів і
вчителів, профілактика хвороб
|
Виховання учнівського колективу
|
Інтелектуальний марафон «Що? Де?
Коли?»
|
Декада мистецтв. Персональні
виставки обдарованих дітей
|
Конкурс юних пожежників
|
•
День
Св. Валентина.
•
Цикл
виховних годин до Дня пам’яті воїнів-афганців
|
•
День
захисника Вітчизни (привітання ветеранів).
•
Персональна
виставка робіт обдарованих дітей
|
Робота з педагогічними кадрами
|
Аналіз проходження курсової
перепідготовки медпрацівниками гімназії
|
Нарада при директорові «Про ведення
щоденників учнями 5, 11-х класів і своєчасність їх перевірки та заповнення
класними керівниками й учителями-предметниками»
|
Заняття школи молодого вчителя
|
•
Індивідуальні
консультації з учителями, що атестуються.
•
Психолого-педагогічний
семінар «Конфлікти в педагогічному колективі й шляхи їх подолання»
|
Відвідування уроків учителів, що
атестуються
|
Психолого-педагогічний семінар
|
Психологічний супровід підлітків:
групове й індивідуальне консультування підлітків з особистих проблем
|
Психологічна допомога дітям, які
зазнають насильства з боку однолітків (розвивальна робота)
|
Взаємозв’язок і гармонія розвитку
загальнокультурної, загальнонаукової, професійно-педагогічної, етичної складових
моделей формування проектної культури вчителя
|
Складання індивідуальних психологічних
норм і психолого-педагогічних характеристик на «важких» підлітків із
рекомендаціями батькам, педагогам
|
Підвищення ролі громадськості в житті школи
|
|
|
|
|
Зміцнення матеріально-технічної бази
|
Рейд-перевірка збереження шкільного
майна
|
|
|
Внутрішньошкільний контроль
|
Перевірка стану ведення зошитів для
контрольних робіт із російської мови, робочих зошитів і словників із
французької й німецької мов
|
Контроль за станом ведення журналів
9, 11-х класів
|
Перевірка стану ведення щоденників
учнями 10-х класів
|
|
Вивчення стану
виховної роботи в 9-х класах
|
Березень
Розділи
|
1-й
тиждень
|
2-й
тиждень 3-й тиждень
|
4-й
тиждень
|
Діяльність педколективу з охоплення дітей та молоді
мікрорайону навчанням
|
Підготовчі заняття з майбутніми
першокласниками
|
Навчальна діяльність
|
Підготовка до проведення ЗНО
|
Науково-методична робота
|
•
Тиждень
педагогічної майстерності вчителів української мови та літератури.
•
Науково-практична
конференція з проблеми культури мовлення.
•
Заняття
школи молодого вчителя.
•
Заняття
школи юних науковців
|
•
Засідання
ШМО вчителів початкових класів «Використання тестових завдань як однієї з
форм контролю за навчальними досягненнями учнів».
•
Засідання
науково-методичної ради: аналіз атестаційних матеріалів.
•
Тиждень
педагогічної майстерності вчителів образотворчого мистецтва й трудового
навчання.
•
Презентація
проектів у початковій школі.
•
Педагогічні
читання
|
Охорона життя і здоров’я дітей, заходи безпеки, охорона
праці, санітарно-профілактичні й оздоровчі заходи
|
|
|
|
|
|
Медичний огляд учнів і створення
груп спеціальної фізичної підготовки
|
Виховання учнівського колективу
|
•
Шевченківські
свята в гімназії.
•
Свято
жіночності та краси.
•
Конкурс
юних ораторів і поетів.
•
Конкурс
на кращу листівку до 8 Березня
|
Родинне свято «Ой прийди, весно-красна»
|
•
Планування
роботи на канікули.
•
Бесіди
з правил поведінки під час весняних канікул.
•
Спортивне
свято «Тато, мама і я — спортивна сім’я».
•
Конкурс
«Містер і Міс гімназія»
|
Шкільний чемпіонат КВК
|
Робота з педагогічними кадрами
|
Вивчення системи роботи вчителів,
що атестуються
|
Психолого-педагогічний семінар
«Мовленнєва культура вчителя»
|
•
Засідання
педагогічної ради «Роль методу проектів у формуванні життєвої компетентності
особистості (реалізація науково-методичної проблеми: II етап)».
•
Нарада
при директорові «Про стан викладання фізики у 8, 10-х класах і астрономії в
11 -х класах»
|
Психолого-педагогічний семінар
|
|
|
|
|
Підвищення ролі громадськості в житті школи
|
Засідання піклувальної ради
гімназії
|
|
|
|
Фінансово-господарська діяльність
|
|
|
|
|
|
|
Внутрішній контроль
|
|
Контроль за веденням зошитів для
контрольних робіт із математики, зошитів із розвитку зв’язного мовлення з
російської та української мов
|
Контроль за станом ведення класних
журналів 1—11-х класів
|
•
Контроль
за зовнішнім виглядом учнів.
•
Контроль
за відвідуванням учнями уроків.
•
Вивчення
стану викладання фізики у 8—10-х класах та астрономії в 11-х класах
|
Квітень
Розділи
|
1-й тиждень
|
2-й
тиждень
|
3-й
тиждень
|
4-й
тиждень
|
Діяльність педколективу з охоплення дітей та молоді
мікрорайону навчанням
|
Підготовчі заняття з майбутніми
першокласниками
|
Навчальна діяльність
|
•
Вивчення
побажань учнів 9—11-х класів щодо складання ДПА (дисципліни за вибором).
•
Підготовка
до ЗНО.
•
Перевірка
навичок читання учнів початкових класів за рік.
•
Підготовка
до конкурсного прийому в гімназію (затвердження конкурсних матеріалів, складу
комісій, оформлення наочних стендів, розміщення оголошення у пресі)
|
Науково-методична робота
|
Підсумкова конференція гімназійного
осередку МАН «Від творчого пошуку — до творчої особистості»
|
•
Декада
педагогічної майстерності вчителів фізики та астрономії, інформатики.
•
Підсумкова
конференція гімназійного осередку МАН
|
•
Декада
педагогічної майстерності вчителів біології та хімії.
•
Науково-методичний
семінар.
•
Майстерність
молодих учителів (творчі звіти).
•
Екологічна
науково-практична конференція
|
Охорона життя і здоров’я дітей, заходи безпеки, охорона
праці, санітарно-профілактичні й оздоровчі заходи
|
Шкільний етап змагань ЮІР
|
|
|
|
Виховання учнівського колективу
|
|
•
Робота
по благоустрою шкільної території.
•
Конкурс
плакатів «Життя — це рух, здоров’я і краса»
|
•
Робота
з благоустрою шкільної території.
•
День
ЦО
|
•
Робота
з благоустрою шкільної території.
•
День
пам’яті Чорнобиля.
•
Акція
«Приберемо світ».
•
Фотоконкурс
«Чаруючий світ природи»
|
Робота з педагогічними кадрами
|
•
Бесіди
з учителями про виконання навчальних програм, організацію роботи із
самоосвіти.
•
Уточнення
графіка відпусток
|
Нарада при директорові «Про стан
викладання ОБЖ у 5—11-х класах. Дотримання вимог безпеки життєдіяльності на
робочому місці вчителями й учнями гімназії»
|
•
Заняття
школи молодого й малодосвідченого вчителя.
•
Психолого-педагогічний
семінар «Сперечаймося цивілізовано»
|
• Педрада «Творчий портрет
учителів, що атестуються» («круглий стіл»)
|
Психолого-педагогічний семінар
|
Дослідження професійних інтересів і
нахилів учнів 11-х класів
|
Побудова профплану (на основі
дослідження)
|
Психологічна допомога учням у
професійному самовизначенні
|
Групові консультації: обговорення
результатів проф— діагностики, питання вибору професії
|
Підвищення ролі громадськості в житті школи
|
|
Індивідуальні зустрічі шкільного
психолога з батьками учнів, що потребують посиленої уваги
|
|
|
Зміцнення матеріально-технічної бази школи
|
Вивчення стану викладання ОБЖ у 5,
11-х класах, дотримання вимог безпеки життєдіяльності на робочому місці
вчителями й учнями гімназії
|
Робота зі спонсорами (підготовка до
літнього ремонту школи)
|
Підготовка кошторису витрат нарік
|
|
Внутрішньошкиїьний контроль
|
Вивчення стану виховної роботи в
11-х класах
|
Травень
Розділи
|
1-й
тиждень
|
2-й
тиждень
|
3-й
тиждень
|
4-й
тиждень
|
Діяльність педколективу з охоплення дітей та молоді
мікрорайону навчанням
|
|
|
|
|
Навчальна діяльність
|
Складання й затвердження розкладу
державної підсумкової атестації
|
•
Державна
підсумкова атестація з української мови, математики, читання в початкових
класах.
•
Складання
розкладу практики
|
Проведення консультацій
|
|
Контрольні зрізи знань (5—9-ті
класи)
|
|
Науково-методична робота
|
Декада педагогічної майстерності
вчителів фізкультури
|
•
Підсумкова
конференція в школі молодого вчителя.
•
Засідання
ШМО: підготовка до державної підсумкової атестації.
•
Засідання
науково-методичної ради
|
•
Засідання
приймальної комісії.
•
Зліт
обдарованої учнівської молоді гімназії
|
•
Інструктивно-методична
нарада вчителів початкових класів. Підсумки роботи
за рік.
•
Систематизація
матеріалу для аналізу роботи гімназії
|
Охорона життя і здоров’я дітей, заходи безпеки, охорона
праці, санітарно-профілактичні й оздоровчі заходи
|
|
Контроль за веденням журналу
реєстрації нещасних випадків
|
Профілактичні бесіди з учнями,
спрямовані на недопустимість нещасних випадків під час канікул
|
•
Збір
заяв на літнє оздоровлення.
• Організація
літнього відпочинку й оздоровлення дітей
|
Виховання учнівського колективу
|
•
Спартакіада
учнів гімназії.
•
Акція
«Пам’ять».
•
Виставка
«Ми разом із матусею»
|
•
Заходи
до Дня матері.
•
Конкурс
учнівських мультимедійних проектів «Моя гімназія»
|
•
Виставка-конкурс
народних умільців.
•
Свято
«Прощавай, Букварику!».
•
Конкурс
мультимедійних проектів «Моя гімназія»
|
•
Свято
останнього дзвоника.
•
Підготовка
до випускного вечора
|
Робота з педагогічними кадрами
|
•
Комплектування
гімназії педагогічними кадрами на / н. р.
•
Індивідуальні
співбесіди з учителями щодо курсової перепідготовки та атестації у / н. р.
|
•
Координація
зайнятості вчителів під час проведення державної атестації й навчальної практики.
•
Складання
графіка курсової перепідготовки на / н. р.
|
|
Педради:
•
«Про
порядок закінчення навчального року й проведення державної підсумкової
атестації та навчальної практики».
•
«Аналіз
навчально-виховної роботи за рік».
•
«Про
випуск учнів 1—4-х класів»
|
Розподіл навчального навантаження
|
Психолого-педагогічний семінар
|
Психологічне діагностування
молодших школярів при переході до середньої школи
|
Психологічне діагностування учнів
4-х класів для подальшої орієнтації на навчання в 5-х класах
|
|
Складання аналітичного звіту за
результатами дослідження при відборі до гімназійних класів
|
Підвищення ролі громадськості в житті школи
|
|
|
Співбесіди з батьками учнів 9, 11-х
класів про проведення й організацію випускних вечорів (недопустимість
уживання алкогольних напоїв, правила поведінки, контроль із боку батьків)
|
|
Зміцнення матеріально-технічної бази школи
|
|
Підготовка до ремонту школи
|
Внутрішній контроль
|
|
|
•
Фронтальний
контроль.
Вивчення рівня знань і розвитку
учнів 4-х класів (наказ)
|
•
Оглядовий
контроль.
•
Вивчення
стану документації класу (класні журнали 9—11-х кл.).
Аналіз виконання навчальних програм
|
|
Червень
Розділи
|
1-й
тиждень
|
2-й
тиждень
|
3-й
тиждень
|
4-й
тиждень
|
Діяльність педколективу з охоплення дітей та молоді
мікрорайону навчанням
|
Продовження набору учнів до першого
класу
|
Навчальна діяльність
|
•
Проведення
конкурсних випробувань для вступу учнів до 5-х класів.
•
Проведення
навчальних екскурсій і практики
|
|
Проведення конкурсних випробувань
для вступу учнів до 10-х класів
|
•
Проведення
державної підсумкової атестації.
•
Здійснення
необхідних заходів із підготовки до видачі учням документів про базову й
загальну середню освіту
|
Науково-методична робота
|
•
Підсумки
та аналіз роботи педколективу над науково-методичною проблемою, визначення й
проектування шляхів реалізації творчих проектів.
•
Аналіз
моніторингової діяльності: моніторинг управління, якості освіти,
психологічний моніторинг
|
|
|
Охорона життя і здоров’я дітей, заходи безпеки, охорона
праці, санітарно-профілактичні та оздоровчі заходи
|
|
|
|
|
Організація літнього оздоровлення й
відпочинку учнів
|
Виховання учнівського колективу
|
Участь у проведенні Міжнародного
дня захисту дітей
|
|
Випускні вечори
|
День Конституції
|
Робота з педагогічними кадрами
|
|
Педрада «Про випуск учнів 9-х
класів і про переведення учнів 5—8-х класів»
|
Педрада «Про випуск учнів 11-х
класів»
|
Планування роботи на / н. р.
|
Психолого-педагогічний семінар
|
Складання статистичного звіту
психологічної служби за навчальний рік
|
|
|
|
Підвищення ралі громадськості в житті школи
|
|
Звіт керівника навчального закладу
перед громадськістю
|
|
|
Зміцнення матеріально-технічної бази школи
|
Ремонт класних приміщень
|
Внутрішній контроль
|
Аналіз ведення
шкільної документації (журнали, особові справи)
|
Аналіз рівня навчальних досягнень
випускників
|
|
•
Контроль
за правильним оформленням документів про базову й загальну середню освіту.
•
Контроль
за станом ведення журналів 1—11-х класів
|
За виданням:
Інна Шубко, «Річний план роботи». ДИРЕКТОР ШКОЛИ, №14-15, 2010
|
|