|
Схема 1
Взаємодія школи, позашкільних
організацій у роботі з батьками учнів
Школа
|
|
Позашкільні установи
|
↓
|
|
|
|
↓
|
Керівництво школи, учителі
|
|
Лікувально-профілактичні установи
|
|
Державні служби
|
↓
|
|
↓
|
|
↓
|
Форми роботи
|
Вивчення родин учнів
|
|
Організаційні форми
|
↓
|
|
↓
|
|
↓
|
Методи
|
|
Практичні
|
|
Теоретичні
|
↓
|
↓
|
↓
|
↓
|
↓
|
Документ
|
|
Вивчення сім’ї
|
|
Анкетування
|
|
↓
|
↓
|
↓
|
|
|
Педагогічний паспорт родини
|
|
Вибір форм педагогічного впливу
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Схема 2
Системний
підхід до роботи з батьками
|
Навчальний заклад — рада школи
|
|
↓
|
|
|
|
↓
|
|
Педагоги
|
|
|
|
Батьки
|
↓
|
|
↓
|
Батьківський всеобуч
|
|
Шкільний батьківський комітет
|
↓
|
|
↓
|
Консультпункт
|
|
Класні батьківські комітети
|
↓
|
|
↓
|
|
↓
|
Індивідуальні консультації
|
|
Групові консультації
|
|
Індивідуальна робота
|
|
Групова робота
|
↓
|
|
↓
|
↓
|
|
↓
|
|
|
Особистість учня
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|