Додаток 1 Завдання, що сприяють емоційному сприйняттю дітьми поетичних та прозових творів — Прочитайте вірш В. Конопельця «Якого кольору сніг?» (2 кл.). Чи можна сказати про зиму, що вона безбарвно біла? Згадайте, якого кольору буває сніг на сонці, у затінку, вранці, ввечері, під час морозу, у відлигу. — Порівняйте, як описана краса осені у віршах С. Сухомлинського «Скільки барв кругом розлито...» та К. Перелісної «Золота осінь». Які нові думки, образи виникли у вас під час читання цих творів? (3 клас ). — Що тебе вразило в оповіданні В. Сухомлинського «Як Павлик списав у Ніни задачу»? (4 кл.). — Які почуття викликав у вас вірш Т. Г. Шевченка «І досі сниться під горою...»? Користуйтесь таблицею почуттів. вираження почуттів після читання тексту
|