План-конспект уроку фізичного виховання

«Туристичні забави» для учнів 5 класу

Мета уроку: Сприяти розвитку та популяризації туризму в школі.

Завдання уроку:

1. Сприяти популяризації туризму за допомогою уроку фізичного виховання.

2. Сприяти профілактиці сколіозу за допомогою вправ з гімнастичними палицями.

3. Вивчити комплекс вправ з гімнастичними палицями.

4. Ознайомити учнів з основними прийомами подолання перешкод на місцевості:

умовного завалу;

умовного болота;

умовного яру;

умовної річки;

умовного підйому.

5. Сприяти розвитку координації рухів, спритності, уваги.

6. Сприяти розвитку колективізму, дбайливих туристських стосунків між учнями.

7. Намагатись провести урок під девізом: «Зроби сам і допоможи іншому!».

Інвентар: гімнастичні палиці, музичний супровід, мотузки (4 шт. по 20 м), лаги, жерді, гімнастичні лави 4 шт., мати гімнастичні, туристичні фашинки — 4 шт., контрольні лінії, схематичні малюнки, назви туристичних станцій, фішки, повітряні кульки.

Місце проведення: спортивний зал.

План-конспект уроку з фізичного виховання

для учнів 10 класів

«Розвиток фізичних якостей за допомогою смуги

перешкод з елементами гімнастики і туризму»

Тема: Гімнастика, туризм.

Завдання уроку:

1. Сприяти розвитку сили м’язів плечового поясу за допомогою комплексу вправ з гантелями.

2. Сприяти розвитку координації рухів.

3. Сприяти удосконаленню техніки перекидів вперед, стрибків через скакалку.

4. Сприяти удосконаленню техніки подолання штучних перешкод за допомогою переправи по паралельних вірьовках, подолання умовного болота за допомогою жердин та подолання умовного яру за допомогою маятника.

5. Сприяти вихованню в учнів сумлінного ставлення, відповідальності при самостійному виконанні завдання.

Місце проведення: спортивний зал.

Інвентар: гімнастичні мати, гімнастичні лави, мотузки З піт., карабіни, нестандартні перекладини, жердини, лаги, гантелі, гімнастичні скакалки.

План-конспект уроку-гри з фізичного виховання

для учнів 5 класів «У похода є початок...»

Тема: Туризм.

Завдання уроку:

1. Сприяти підготовці до змагань учнів у зльотах, за допомогою ігрового та змагального методів.

2. Сприяти розвитку координації рухів за допомогою етанів «Дзвінкій лабіринт», «Ліани», «Кочки».

3. Сприяти розширенню та удосконаленню знань з питань медицини та рослинного світу.

4. Сприяти інтеграції ФК з іншими предметами: природознавство, музика, охорона здоров’я і життєдіяльності.

5. На підставі програми «Основи здоров’я і ФК» для учнів 10 класів сприяти удосконаленню інструкторської та суддівської практики.

Місце проведення: спортивний зал.

Організація та інвентар:

1. Суддівство можна забезпечити силами учнів 10 класів, які відповідно до учбової програми «Основи здоров’я і ФК» повинні мати досвід інструкторської та суддівської практики, а також досвід роботи з учнями молодшого віку.

2. Картки проходження етапів; зірочки різного кольору відповідно команд.

Таблиця 1

Назва етапу

Судді

Інвентар

Додаток

1.

«Гнучкі ліани»

1

2 мотузки по 30 м, обв’язки 10 шт., контрольні лінії, гімнастичні мати, на папері № етапу та його назва.

Загальний протокол

2.

«Дзвінкий лабіринт»

1

6-8 дзвіночків, обв’язки 6-8 шт., контрольні лінії, № етапу та його назва, нестандартні перекладини 6-8.

Загальний протокол

3.

«Кочки»

1

Гімнастичні обручі 10 шт., контрольні лінії, на папері № етапу та його назва.

Загальний протокол

4.

«Збери вислів»

1

5 розрізаних географічних карт, на частинах яких надруковані букви.

Загальний протокол

5.

«Пісня скликає друзів»

2

На папері № етану та його назва, програвач, мелодії дитячих пісень.

Загальний протокол

6.

«Лісова аптека»

2

Картки з лікарськими рослинами, тест, питання, на папері № етапу та його назва.

Загальний протокол, олівці, ручки.

7.

«Збираємось у похід»

1

На папері № етапу та його назва, рюкзак, речі, які потрібні у поході і які не потрібні

Загальний протокол