Проблема
|
Варіанти методичної о вирішення
|
Відсутність у дітей бажання навчатися.
|
Застосування методу співпраці; нетрадиційні форми роботи (ігри,
складання і рішення кросвордів, ТЗН та ін.); використання активних форм
навчання для підвищення пізнавального інтересу до уроку.
|
Відмова від читання.
|
Читання цікавих уривків з додаткової літератури, віршів.
|
Велике перевантаження учнів.
|
Основну частину матеріалу розглядаємо на уроці, зменшуючи домашнє
завдання; застосування схем, таблиць, опорних конспектів для швидкого і
якіснішого засвоєння матеріалу.
|
Відсутність необхідних засобів навчання.
|
Виготовлення і оформлення вчителем і учнями стендів, газет, плакатів,
роздаткового матеріалу.
|
Труднощі у виявленні аналітичних здібностей.
|
Застосування різних тестів, питань, завдань, заснованих на обґрунтуванні своєї точки зору, необхідності дати оцінку подіям,
порівняти, зробити висновок.
|