Таблиця

Проблема

Варіанти методичної о вирішення

Відсутність у дітей бажання навчатися.

Застосування методу співпраці; нетрадиційні форми роботи (ігри, складання і рішення кросвордів, ТЗН та ін.); використання активних форм навчання для підвищення пізнавального інтересу до уроку.

Відмова від читання.

Читання цікавих уривків з додаткової літератури, віршів.

Велике перевантаження учнів.

Основну частину матеріалу розглядаємо на уроці, зменшуючи домашнє завдання; застосування схем, таблиць, опорних конспектів для швидкого і якіснішого засвоєння матеріалу.

Відсутність необхідних засобів навчання.

Виготовлення і оформлення вчителем і учнями стендів, газет, плакатів, роздаткового матеріалу.

Труднощі у виявленні аналітичних здібностей.

Застосування різних тестів, питань, завдань, заснованих на обґрунтуванні своєї точки зору, необхідності дати оцінку подіям, порівняти, зробити висновок.