Ознайомитись зі змістом програм 5 класу:
— Встановити міжпредметні зв’язки;
— Проводити пропедевтичну роботу.
|
Ознайомитись зі змістом програм 4 класу:
— Встановити міжпредметні зв’язки;
— Спиратися на відомі знання.
|
— Залучати до заходів початкової школи учнів 5
класу.
|
— Закріплювати і розширювати позитивні якості
особистості, сформовані на попередньому етапі;
— Залучати до заходів школи II ступеня учнів 4
класу.
|
— Знизити надмірну опіку над учнями.
— Збільшити обсяг різних видів самостійної роботи.
— Забезпечити перехід від використання яскравих
наочних посібників до схематичних.
— Проводити більше тренувальних вправ із глибоким
аналізом виконання.
— Систематично домагатися логічних доведень,
висновків, узагальнень.
— Використовувати методи й прийоми, характерні для 5
класу.
— здійснювати диференційований підхід, проводити
різнорівневі перевірні роботи.
|
— Збільшити опіку над учнями.
— Поступово збільшувати різні види самостійної
роботи.
— Використовувати різні види наочності: схеми,
малюнки, діаграми.
— Проводити більше тренувальних вправ із глибоким
аналізом виконання.
— Систематично домагатися логічних доведень,
враховуючи вікові особливості.
— Використовувати методи й прийоми, прийнятні для
учнів 10-11 років.
— Здійснювати диференційований підхід, проводити
різнорівневі пе-ревірні роботи.
— Володіти методикою переключення уваги, зміни
діяльності.
|