П`ятниця, 24.11.2017, 22:29
Вітаю Вас Гість | RSS

Кунцівська школа    
ВІРТУАЛЬНИЙ МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

О. I. Пометун, Історія, 6 клас. Зміст





О. I. Пометун, П. В. Мороз,
Ю. Б. Малієнко


ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ.
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ


Підручник для 6 класу
загальноосвітніх навчальних закладів

Рекомендовано Міністерством освіти і науки України

Київ
Видавничий дім «Освіта»
2014



Зміст

ПОВТОРЕННЯ І ВСТУП

§ 1. Що вивчає історія Стародавнього світу

§ 2. Практичне заняття. Як здійснюють відлік часу в історії Стародавнього світу

Розділ І. ЖИТТЯ ЛЮДЕЙ ЗА ПЕРВІСНИХ ЧАСІВ

§ 3. Як і коли з'явилися на Землі прадавні люди

§ 4. Як відбувалося господарювання первісної людини

§ 5. Як було організовано життя суспільства за первісних часів

§ 6. У чому особливості організації влади за первісних часів

§ 7. Як за первісних часів виникали мистецтво і релігійні вірування

§ 8. Практичне заняття. Де і як жили первісні люди на території сучасної України

§ 9. Яку археологічну культуру називають трипільською

Розділ II. ЦИВІЛІЗАЦІЇ СТАРОДАВНЬОГО СХОДУ

Тема 1. Стародавній Єгипет

§ 10. У чому особливості природи і господарства Стародавнього Єгипту

§ 11. Якою була структура держави і суспільства в Стародавньому Єгипті

§ 12. Як відбувався розквіт і занепав Єгипетської держави в II тис. до н.е.

§ 13. Що відкрила світу культура Стародавнього Єгипту

§ 14. Практичне заняття. У чому особливості релігії і міфів Стародавнього Єгипту

Тема 2. Цивілізації Передньої та Центральної Азії.
Кімерійсько-скіфський світ

§ 15. У чому особливості розвитку держав Дворіччя

§ 16. Як розвивались у давнину Фінікія й Палестина

§ 17. Якою була Передня Азія в І тис. до н.е.

§ 18. Хто і як проживав на території сучасної України в залізному віці

§ 19. Практичне заняття. Що Геродот писав про скіфів

Тема 3. Стародавні Індія та Китай

§ 20. У чому особливості цивілізацій Стародавньої Індії

§ 21. Якими були суспільний устрій, релігія та повсякденне життя Стародавньої Індії

§ 22-23. У чому особливості розвитку Стародавнього Китаю

§ 24. Практичне заняття. Як у Стародавньому Китаї розвивалися наукові знання, писемність й освіта

Розділ III. ІСТОРІЯ СТАРОДАВНЬОЇ ГРЕЦІЇ

Тема 1. Становлення античної грецької цивілізації

§ 25. Якими були природа і населення Стародавньої Греції

§ 26. У чому особливості Мінойської та Ахейської палацових цивілізацій

§ 27. Що можна дізнатися про давньогрецьке суспільство з поем Гомера

§ 28. Практичне заняття. Як давньогрецька міфологія і релігія відображали світосприйняття людей

§ 29. Як розвивалася Греція у VIII-VI ст. до н.е.

§ 30. У чому значення Великої грецької колонізації

§ 31. Як відбувалося становлення Афінського поліса

§ 32. Практичне заняття. У чому особливості Спартанської держави, побуту і виховання спартанців

Тема 2. Антична грецька цивілізація класичної доби

§ 33. Яким був перебіг греко-перських війн

§ 34. Як в Афінах утверджувалася демократія

§ 35. У чому особливості господарювання і повсякденного життя у Стародавній Греції V ст. до н.е.

§ 36. Яку роль відігравали наука, освіта і спорт в Афінському полісі

§ 37. У чому полягала причина піднесення Македонії

§ 38. Практичне заняття. У чому значення давньогрецького мистецтва

Тема 3. Доба еллінізму

§ 39. Практичне заняття. Що можна дізнатися про особистість і діяльність Александра Великого за історичними джерелами

§ 40. У чому сутність еллінізму й особливості елліністичних держав

§ 41. Як за елліністичної доби розвивалася культура

§ 42. Практичне заняття. Яким було господарське суспільне та духовне життя в античних полісах Північного Причорномор'я

Розділ IV. ІСТОРІЯ СТАРОДАВНЬОГО РИМУ

Тема 1, Стародавній Рим за царської та республіканської доби

§ 43. Як виник Рим

§ 44. Якою була Римська республіка в V—III ст. до н.е.

§ 45. Як утворилася Римська середземноморська держава

§ 46. Якими були релігія і традиції давніх римлян

§ 47. У чому особливості суспільно-політичної боротьби в Римі в ІІ—І ст. до н.е.

§ 48. Як з'явився Перший тріумвірат і чому було встановлено диктатуру Цезаря

§ 49. Практичне заняття. Як скласти історичний портрет Цезаря

Тема 2. Римська імперія

§ 50. Як і коли розпочався період імперії

§ 51. Яким було повсякденне життя римлян

§ 52. У чому особливості Римської імперії в III — на початку IV ст.

§ 53. Коли і як виникло християнство

§ 54. Практичне заняття. У чому цінність культури Стародавнього Риму

§ 55. Чому занепала Західна Римська імперія

§ 56-57. Практичне заняття. Що можна дізнатися з історичних джерел про господарське та суспільне життя і духовний світ давніх слов'ян

Додаток: Державний гімн України

 

 

Переглядів: Счетчик посещений Counter.CO.KZ

Пошук
Календар
«  Листопад 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Реклама

Copyright Кунцівська ЗОШ I-III ступенів © 2017