П`ятниця, 26.05.2017, 01:49
Вітаю Вас Гість | RSS

Кунцівська школа    
ВІРТУАЛЬНИЙ МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Візитна картка школи


Візитна картка
Кунцівської ЗОШ І-ІІІ ступенів

1. Повна назва навчального закладу
Кунцівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Новосанжарської районної ради Полтавської області
фото школа

2. Відомості про адміністрацію школи

Директор школи – Ганжа Тетяна Василівна

Педагогічний стаж - з 1990 року
Освіта – вища, Полтавський державний педагогічний інститут ім.В.Г.Короленка
Спеціальність за дипломом – учитель фізики та математики
Стаж роботи на посаді – з 01.09.2011 року
Кваліфікаційна категорія – вища
Педагогічне звання – учитель-методист


Заступник директора з навчально-виховної роботи – Деркач Марина Олексіївна

Освіта — вища, Полтавський державний педагогічний університет ім. В.Г.Короленка
Спеціальність за дипломом — учитель української мови і літератури та зарубіжної літератури
Педагогічний стаж — з 01.09.2013 року
Стаж роботи на посаді — з 01.12.2015 року
Кваліфікаційна категорія — спеціаліст


Заступник директора з виховної роботи – Білоцерківець Тетяна Анатоліївна 

Освіта – вища, Полтавський державний педагогічний інститут ім. В.Г.Короленка
Спеціальність за дипломом – учитель історії
Педагогічний стаж – з вересня 1994 року
Стаж роботи на посаді – з 01.09.2009 рок
Кваліфікаційна категорія – вища
Педагогічне звання – учитель-методист


3. Концептуальні основи школи

— Школа покликана стати тим місцем для особистості учня і вчителя, де буде духовно збагачуватись кожен учасник навчально-виховного процесу, де буде формуватись громадянська зрілість і особиста відповідальність за свій вклад у національно-культурне відродження України у розбудову держави. 

— Школа має бути конкурентноздатною й престижною, а це можливо лише в режимі неперервного розвитку і творчого пошуку прогресивних технологій, методик зростання професіоналізму на педагогічному та управлінському рівні.

4. Місія навчального закладу

— Різнобічний розвиток індивідуальності дитини на основі виявлення її задатків і здібностей. Формування ціннісних орієнтацій, задоволення інтересів і потреб.

— Формування у школярів бажання і уміння вчитися, виховання потреби і здатності до навчання упродовж усього життя, вироблення умінь практичного і творчого застосування здобутих знань.

— Створення комфортних, безконфліктних і безпечних умов для розвитку особистості учня, реалізації його можливостей та здібностей. Збереження і зміцнення морального, фізичного і психічного здоров’я вихованців.

— Виховання школяра як громадянина України, національно свідомої, вільної, демократичної, життєво і соціально компетентної особистості, здатної здійснювати самостійний вибір і приймати відповідальні рішення у різноманітних життєвих ситуаціях.

— Виховання в учнів любові до праці, забезпечення умов для їх життєвого професійного самовизначення, формування готовності до свідомого вибору і оволодіння майбутньою професією.

— Виховання школяра як людини моральної, відповідальної, людини культури з розвиненим естетичним і етичним ставленням до навколишнього світу і самої себе.

5. Проблема, над якою працює навчальний заклад

«Особистісно зорієнтоване навчання школярів на основі результатів психодіагностики»

6. Інновації, що впроваджуються у закладі 

Елементи:

— Технологія особистісно орієнтованого навчання (авт. Якиманська І., Савченко О., Подмазін С.)

— Комп’ютерні (інформаційні) технології навчання. (авт. А.Єршов).

— Інтерактивні технології (авт.О. Пометун, Л. Пироженко).

7. Управлінські технології, що впроваджує навчальний заклад

— впровадження ІКТ в управління навчально – виховним процесом;

— застосування інтерактивних методів управління.

8. Напрями експериментально-дослідної роботи

— організація психолого-педагогічного супроводу та забезпечення особистісного розвитку учнів в умовах навчально-виховного процесу;

— планування і проведення особистісно зорієнтованого уроку на основі результатів психодіагностики;

— робота з обдарованими дітьми;

— формування свідомої дисципліни в учнівському колективі;

— взаємодія школи і сім’ї у вихованні особистості.

9. Проекти, що впроваджуються у школі

— перехід до особистісно зорієнтованої моделі навчання і виховання;

— застосування методів інтерактивного навчання з метою підвищення рівня взаємодії учасників навчально-виховного процесу;

— розвиток інтелектуального і творчого потенціалу учасників навчально-виховного процесу.

10. Участь школи у регіональних, всеукраїнських проектах

Учні нашої школи взяли активну участь в Міжнародних конкурсах з математики «Кенгуру» та знавців російської мови «Русский медвежонок», Всеукраїнських конкурсів з біології «Колосок» та «Смішний колосок», з фізики «Левеня», знавців української мови ім. П.Яцика.

Учні школи — учасники майже всіх районних конкурсів, акцій, змагань, експедицій.

 11. Участь у конференціях, семінарах, проектах

Щорічно школа приймає активну участь в районному та обласному ярмарку педтехнологій «Творчі сходинки освітян Полтавщини».

На базі школи було проведено:

— 2015 рік – районний інструктивно-методичний семінар молодих спеціалістів;

— 2015 рік – районний семінар для вчителів історії, математики;

— 2014 рік – районний семінар для вчителів фізики;

— 2013 рік – районний семінар для заступників директорів з навчально-виховної роботи;

— 2011 рік – районний семінар для молодих спеціалістів;

— 2010 рік – обласний семінар для методистів РМК з інформатики;

— 2010 рік – районний семінар для вчителів математики;

— 2009 рік – районний семінар-практикум для директорів шкіл;

— 2009 рік – районний семінар-практикум для вчителів історії;

— 2008 рік – районний семінар для вчителів української мови та літератури;

— 2007 рік – районний семінар для вчителів англійської мови.

12. Міжнародна співпраця відсутня

13. Особливості навчального закладу: досягнення, результати роботи

Результативність навчально-виховного процесу досягається завдяки злагодженій творчій роботі педагогічного колективу школи, відданості своїй професії. Відрадно те, що за багато років колектив здружився, конфліктних ситуацій практично не буває.

З метою обміну та популяризації власного досвіду роботи вчителі нашої школи приймають активну участь у районному конкурсі «Учитель року» в різних номінаціях.

2014 рік Початкові класи; Колодочка Юлія Яківна; лауреат районного конкурсу

2011 рік Українська мова та література; Мокляк Тетяна Миколаївна; Переможець районного, дипломант обласного конкурсу

2011 рік Біологія; Волочнюк Тамара Миколаївна; Переможець районного, дипломант обласного конкурсу

2011 рік — Англійська мова; Шаріпова Леніна Федорівна; Лауреат районного конкурсу

2010  рік Трудове навчання; Паламар Олександр Михайлович; Лауреат районного конкурсу 

2009 рік Фізика; Ганжа Тетяна Василівна; Переможець районного, дипломант обласного конкурсу

2008 рік Історія; Білоцерківець Тетяна Анатоліївна; Переможець районного, дипломант обласного конкурсу

2005 рік Класний керівник; Пасько Ганна Михайлівна; Переможець районного, обласного, дипломант республіканського конкурсів

2005 рік Класний керівник; Колодочка Юлія Яківна; Лауреат районного конкурсу

2005 рік Історія; Білоцерківець Тетяна Анатоліївна; Переможець районного, лауреат обласного конкурсу

2004 рік Заступник директора; Ганжа Тетяна Василівна; Переможець районного, лауреат обласного конкурсу

2003 рік Українська мова і література; Мокляк Тетяна Миколаївна Переможець районного, дипломант обласного конкурсу

2003 рік Англійська мова; Шаріпова Леніна Федорівна Лауреат районного конкурсу 

Педагогічний колектив школи забезпечує єдність навчання і виховання. Вміло і ефективно проводить дієву позакласну роботу з дітьми, надаючи їм методичну допомогу в організації краєзнавчо-пошукової, дослідницької роботи, коригуючи основні напрямки діяльності всього учнівського колективу.

Результативність участі учнів у районних предметних олімпіадах подано на сторінці шкільного сайту.

14. Висвітлення інформації про діяльність школи у ЗМІ

— Публікації про школу у районній газеті «Світлиця» Новосанжарської районної ради

— Висвітлення шкільних новин на сайті школи — http://kuncevo.ucoz.ru

— Випуск друкованої шкільної газети «Наші діти»

15. Повна адреса навчального закладу (індекс, назва навчального закладу, назва села, назва району, область)

39314
Кунцівська ЗОШ І-ІІІ ступенів
вул. Полтавська, 2
село Кунцеве
Новосанжарського району
Полтавської області

16. Телефон (05344) 9-42-40

17. е-mail – kuncevo1@inbox.ru

18. Веб-сторінка – http://kuncevo.ucoz.ru



Переглядів: Счетчик посещений Counter.CO.KZ


Пошук
Календар
«  Травень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Реклама

Copyright Кунцівська ЗОШ I-III ступенів © 2017