Понеділок, 26.06.2017, 19:22
Вітаю Вас Гість | RSS

Кунцівська школа    
ВІРТУАЛЬНИЙ МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ

Статистика

Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0

Захист Вітчизни, частина 6


Сторінки: 1   2   3   4   5   6   7   8   9

11-й клас, група дівчат
(юнаків, які за станом здоров’я, релігійними поглядами звільнені від засвоєння основ військової справи)

Зміст навчального матеріалу Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів
Розділ 4. Міжнародне гуманітарне право (МГП) про захист цивільного населення (3; 3 год).
Тема 4.1. Основні положення МГП (1; 1 год).
МГП як галузь міжнародного публічного права. Призначення, сфера застосування МГП. Відмінність МГП від права людини. Принципи і норми МГП щодо захисту життя, інших прав цивільних осіб, захисту жертв збройних конфліктів. Женевські Конвенції 1949 року і Додаткові протоколи до них 1977 року – основні нормативно-правові акти МГП. Учениця (учень):
характеризує принципи і норми МГП;
знає Женевські конвенції та Додаткові протоколи до них;
розуміє відмінність МГП від права людини.
Тема 4.2. Застосування МГП (1; 1 год).
Захист цивільного населення, природного середовища та установок і споруд, які знаходяться захистом МГП. Спеціальний захист окремих категорій цивільного населення: захист жінок у випадку збройного конфлікту. Захист жертв війни – поранених, хворих і осіб, які зазнали аварії корабля.
Захист культурних цінностей у випадку збройного конфлікту.
Учениця (учень):
називає особи та розпізнає об’єкти, які знаходяться під захистом МГП;
знає норми Женевських конвенцій про захист жертв війни;
характеризує міжнародні розпізнавальні знаки.
Тема 4.3. Засоби і методи ведення воєнних дій (1; 1 год).
Засоби ведення воєнних дій, що заборонені нормами МГП: конкретні види звичайної зброї невибіркової дії і зброї, що спричиняє надмірні страждання й ушкодження. Заборонені методи (способи) воєнних дій у збройних конфліктах. Відповідальність держав і фізичних осіб за порушення міжнародного гуманітарного права. Учениця (учень):
обґрунтовує необхідність правил ведення збройного конфлікту;
характеризує заборонені засоби та методи ведення воєнних дій;
називає умови відповідальності держав і фізичних осіб порушення міжнародного гуманітарного права.
Розділ 2. Домедична допомога у надзвичайних ситуаціях (12; 23 год).
Тема 2.4. Отруєння. Домедична допомога при отруєннях (5; 10 год)
Поняття про отруту і отруєння. Шляхи потрапляння отрути до організму, шляхи її виведення. Ознаки та класифікація отруєнь. Дія отруйних речовин на організм людини. Характеристика побутових і виробничих отруєнь. Корозійні отруєння та отрути, що їх визивають. Домедична допомога при отруєнні метиловим спиртом, дихлоретаном, парами бензину, хлору, амоніаку, сильними кислотами і лугами. Резорбтивні отруєння, їх види. Особливості кров’яного отруєння чадним газом, двоокисом вуглецю, метаном і азотом. Явище асфіксії. Домедична допомога при отруєнні газами.
Особливості отруєння солями важких металів, сполуками фосфору та іншими деструктивними речовинами. Особливості функціонального отруєння нейротропними препаратами, алкоголем та нікотином. Отруєння речовинами, що є хімічною зброєю. Заходи безпеки під час надання домедичної допомоги. Антидоти та їх використання.
Основні ознаки отруєння й загальні принципи надання домедичної допомоги при отруєнні неякісною їжею, ліками, побутовими речовинами, отрутохімікатами, грибами, отруйними рослинами і ягодами.
Оволодіння засобами домедичної допомоги при різноманітних отруєннях.
Лікарські препарати, засоби і способи для надання домедичної допомоги при різноманітних отруєннях.
Учениця (учень):
класифікує отруєння організму людини;
наводить приклади згубного впливу отруйних речовин на організм людини;
характеризує профілактичні заходи отруєння хімічними речовинами, продуктами харчування тваринного та рослинного походження;
знає характеристику отруйних речовин хімічної зброї, знає їх дію на організм людини; надає домедичну допомогу ураженнях небезпечними хімічними речовинами;
застосовує антидоти при отруєннях;
характеризує особливості отруєння солями важких металів, фосфорними речовинами;
володіє навичками надання домедичної допомоги при різноманітних отруєння;
вибирає алгоритм надання домедичної допомоги при алергічній реакції; знає лікарські препарати необхідні для надання домедичної допомоги і заходи безпеки під час надання домедичної допомоги;
розпізнає ознаки анафілактичного шоку;
дотримується заходів безпеки під час надання домедичної допомоги.
Тема 2.5. Домедична допомога при укусах отруйних змій та комах (2, 3 год).
Укуси отруйних змій. Симптоми загального отруєння від укусу змій. Домедична допомога.
Отруйні комахи та наслідки їх укусів. Клінічна картина дії отрути комах. Ускладнення від укусів — анафілактичний шок. Допомога у випадку анафілактичного шоку.
Учениця (учень):
пояснює особливості укусів отруйних комах;
називає симптоми загального отруєння від укусу змій.
Тема 2.6. Домедична допомога при утопленні, тривалому здавлюванні та інших паталогічних станах (5; 10 год).
Ознаки утоплення людини, домедична допомога при цьому. Дії рятівника під час надання домедичної допомоги при утопленні.
Здавлювання грудної клітки і кінцівок, наслідки тривалого здавлювання для організму людини. Удушення, явище ядухи. Дії рятівника під час надання домедичної допомоги при тривалому здавлюванні і удушенні людини. Прийом Хеймліка.
Причини та характерні ознаки гострого болю у животі, домедична допомога. Печінкова і ниркова коліки, домедична допомога.
Надання домедичної допомоги при інфаркті міокарда, інсульті, гіпертонічному кризі.
Домедична допомога при епілептичних нападах .
Надання домедичної допомоги під час приступів бронхіальної астми.
Учениця (учень): називає види та ознаки утоплення,
ознаки гострих хвороб шлунка;
характеризує наслідки тривалого здавлювання;
пояснює достовірні ознаки утоплення, синдрому тривалого здавлювання частин тіла людини;
виконує алгоритм дій при наданні домедичної допомоги при утопленні, синдромі тривалого здавлювання частин тіла людини;
дотримується санітарно-гігієнічних правил при наданні домедичної допомоги;
володіє способами переведення потерпілого в стабільне положення під час здавлювання;
застосовує методи позбавлення болю в животі.
Розділ 5. Домедична допомога в бойових умовах (12; 17 год).
Тема 5.1. Основні принципи надання домедичної допомоги в умовах бойових дій. Тактична медицина (1; 1 год)
Основні принципи надання домедичної допомоги в умовах бойових дій.
Індивідуальна аптечка стандарту НАТО Іmproved Fіrst Aіd Kіt
Учениця (учень):
називає приблизний склад аптечки НАТО;
знає принципи надання домедичної допомоги в умовах бойових дій.
Тема. 5.2. Надання домедичної допомоги в секторі обстрілу (3; 5 год).
Загальні положення надання домедичної допомоги у секторі обстрілу.
Переведення пораненого в положення на боці (животі).
Зупинка кровотечі з ран шиї, тулуба, кінцівок.
Зупинка кровотечі з ран верхньої та нижньої кінцівки кінцівок (взаємодопомога).
Зупинка кровотечі за допомогою спеціальних джгутів (самодопомога).
Учениця (учень):
вміє переводити пораненого в положення на боці (животі);
володіє навичками зупинки кровотечі з ран шиї, тулуба, кінцівок, за допомогою спеціальних джгутів.
Тема 5.3. Транспортування (переміщення) пораненого в сектор укриття (2; 2 год).
Поняття про сектор укриття.
Транспортування однією особою в положенні лежачи та стоячи.
Транспортування двома особами.
Учениця (учень):
вміє проводити транспортування однією особою в положенні лежачи (стоячи), двома особами.
Тема 5.4. Надання допомоги в секторі укриття (6;9 год).
Первинний огляд пораненого, визначення ознак життя.
Проведення серцево-легеневої реанімації.
Переведення в стабільне положення.
Накладання пов’язки на грудну клітку, голову, живіт.
Накладання джгута на кінцівки.
Зупинка кровотечі з рани тулуба за допомогою гемостатичних засобів (само- та взаємодопомога).
Зупинка кровотечі з рани кінцівки за допомогою спеціальних перев’язувальних пакетів (само- та взаємодопомога).
Введення знеболювальних засобів за допомогою шприца-тюбика.
Учениця (учень):
виконує алгоритм первинного огляду пораненого, проведення серцево-легеневої реанімації;
визначає ознаки життя;
вміє накладати пов’язки на грудну клітку, голову, живіт, джгут на кінцівки; вводити знеболювальних засобів за допомогою шприца-тюбика;
володіє навичками зупинки кровотечі з рани тулуба за допомогою гемостатичних засобів та кровотечі з рани кінцівки за допомогою спеціальних перев’язувальних пакетів.
Розділ 3. Основи цивільного захисту (7 год.)
Тема 3. Основні способи захисту населення в надзвичайних ситуаціях (4 год).
Медичні засоби індивідуального захисту. Аптечка індивідуальна медичного захисту її склад та порядок використання. Індивідуальний протихімічний пакет та його склад. Порядок обробки шкіри, одягу, взуття. Пакет перев’язувальний індивідуальний та порядок його використання.
Інженерні споруди, призначені для укриття і тимчасового захисту людей, їх класифікація, обладнання та порядок використання.
Евакуаційні заходи. Поняття про евакуацію та її види. Принципи і способи здійснення евакуації населення. Підготовка та проведення евакуації населення з небезпечних районів. Порядок розміщення евакуйованого населення у безпечних районах. Організація польового табору
Учениця (учень):
класифікує обладнання та пояснює порядок використання інженерних споруд для захисту населення;
характеризує основні способи захисту населення в надзвичайних ситуаціях, способи проведення евакуації населення; вміє користуватися медичними засобами захисту (аптечка індивідуальна, індивідуальний протихімічний пакет (ІПП), пакет перев’язувальний індивідуальний (ППІ);
пояснює правила безпеки під час захисту населення в надзвичайних ситуаціях,
характеризує способи проведення евакуації населення;
виконує алгоритм підготовки населення до евакуаційних заходів та розміщення населення.
Тема 4. Основи рятувальних та інших невідкладних робіт (3 год).
Характерні види рятувальних робіт. Організація і проведення рятувальних та інших невідкладних робіт на промислових об’єктах та в осередках ураження.
Поняття про дегазацію, дезактивацію та дезінфекцію. Порядок та способи їх проведення. Особиста гігієна в умовах радіаційного, хімічного та біологічного зараження.
Знезаражуючі речовини і розчини.
Санітарна обробка. Порядок та способи проведення.
Учениця (учень):
характеризує порядок проведення рятувальних та інших невідкладних робіт;
пояснює порядок та способи проведення спеціальної обробки;
проводить часткову обробку стрілецької зброї, обмундирування та тіла;
дотримується правил особистої гігієни в умовах радіаційного, хімічного та біологічного зараження;
вміє користуватися приладами дегазації та дезінфекції
Заняття у лікувально-оздоровчому закладі (18 год).  
Розділ 1. Основи медичних знань і допомоги (8 год)
Тема 1.2. Медична допомога при порушенні здоров’я людини (4 год)
Особливості огляду та гігієни хворих і важкопоранених.
Засоби догляду за хворими: підкладний круг, підкладне судно. Вимірювання артеріального тиску й температури тіла.
Практичне оволодівання засобами догляду за пораненими і лежачими хворими.
Ознайомлення з перебігом гострих захворювань органів травлення. Надання домедичної допомоги.
Правила застосування лікарських препаратів.
Учениця (учень): вміє проводити огляд потерпілого, надає домедичну допомогу, знає порядок застосування засобів домедичної допомоги, оволодіває навичками їх використання;
виявляє ознаки гострих хвороб шлунка;
надає домедичну допомогу під час гострих приступів цих захворювань.
Тема 1.9. Профілактика інфекційних захворювань (2 год)
Спеціальні заходи знищення збудників інфекційних захворювань. Поняття про дезинфекцію та її окремі види — дезинсекцію і дератизацію, їх призначення. Завдання профілактичної, поточної і остаточної дезінфекції. Методи дезінфекції, засоби знезаражування. Дезінфекційні засоби, способи їх застосування та об’єкти знезаражування. Приготування робочих розчинів дезінфекційних засобів. Учениця (учень): називає завдання профілактичної, поточної і остаточної дезінфекції;
володіє методами дезінфекції, застосовує засоби знезаражування під час проведення дезінфекції, дотримується заходів особистої безпеки при проведенні заходів дезінфекції.
Тема 1.10. Домедична допомога при радіаційних ураженнях (2 год)
Медична профілактика: застосування радіозахисних препаратів (аптечки індивідуальної АІ-2 або препаратів, що містять йод). Надання домедичної допомоги при радіаційних ураженнях: використання захисних споруд, одягання захисного одягу, респіраторів, часткова санітарна обробка, дезактивація одягу і взуття, допомога в залежності від характеру уражень організму людини. Учениця (учень):
уявляє радіаційні ураження і їх профілактику; ознайомлюється з лікарськими препаратами для надання домедичної допомоги і заходами безпеки під час надання домедичної допомоги;
оволодіває навичками надання домедичної допомоги при радіаційному ураженні.
Розділ 2. Домедична допомога у надзвичайних ситуаціях (3 год)
Тема 2.2. Домедична допомога при гострих порушеннях дихання та під час зупинки серця (2 год)
Основні реанімаційні заходи: підготовка потерпілого до відновлення дихання, в тому числі забезпечення прохідності дихальних шляхів (звільнення дихальних шляхів від сторонніх предметів, западання язика, слизу, води тощо); штучне дихання (примусова вентиляція легень), непрямий масаж серця.
Штучний масаж серця одним реаніматором. Штучне дихання різними методами одним реаніматором. Одночасне проведення штучного масажу серця та штучного дихання двома-трьома реаніматорами.
Учениця (учень): володіє способами звільнення дихальних шляхів від сторонніх предметів;
вміє проводити реанімаційні заходи.
Тема 2.4. Домедична допомога при отруєннях (1 год)
Домедична допомога при ураженнях сильнодіючими отруйними речовинами. Профілактика ураження отруйними речовинами, що є хімічною зброєю. Заходи безпеки під час надання домедичної допомоги. Антидоти та їх використання. Домедична допомога при шлунково кишкових отруєннях. Негайна допомога у випадку анафілактичного шоку. Учениця (учень):
надає допомогу при ураженнях сильнодіючими отруйними речовинами;
розпізнає ознаки анафілактичного шоку;
дотримується заходів безпеки під час надання домедичної допомоги;
оволодіває засобами домедичної допомоги при різноманітних отруєннях.
Розділ 5. Домедична допомога в бойових умовах (5 год)
Тема. 5.2. Надання домедичної допомоги в секторі обстрілу (1 год)
Само- та взаємодопомога при кровотечах в секторі обстрілу. Використання спеціальних джгутів Учениця (учень):
володіє навичками само- та взаємодопомогу при кровотечах, вміє накладати спеціальні джгути.
Тема 5.3 Транспортування (переміщення ) пораненого в сектор укриття (1 год)
Транспортування однією особою в положенні лежачи.
Транспортування в положенні стоячи. Транспортування двома особами.
Учениця (учень):
вміє транспортувати (виносити) пораненого в сектор укриття.
Тема 5.4 Надання допомоги в секторі укриття (3 год)
Первинний огляд потерпілого. Проведення серцево-легеневої реанімації.
Зупинка кровотеч за допомогою спеціальних перев’язувальних пакетів. Використання гемостатичних засобів.
Перев’язка поранених при пораненнях різних частин тіла.
Іммобілізація при ушкодженнях кісток і суглобів.
Введення знеболювальних засобів за допомогою шприц-тюбика.
Учениця (учень):
проводить первинний огляд потерпілого;
виконує заходи реанімації;
здійснює зупинку кровотеч та перев’язку поранених;
вміє використовувати шприц тюбик для введення знеболювальних засобів.
Контроль практичних навичок (2 год)
Резерв: 2; 4 год.  
ВСЬОГО: 54; 70 год.  

Додаток 1

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів

1. Види оцінювання.

Основними видами оцінювання є: поточне; тематичне; підсумкове за семестр, перший і другий рік навчання та навчально-польові заняття (збори).

Поточне оцінювання здійснюється на всіх етапах навчальної діяльності у формах: опитування учнів на предмет засвоєння навчального матеріалу; тестового контролю; виконання учнями нормативних прийомів і вправ, письмових робіт; створення навчальних комп’ютерних (та іншого виду) моделей бойових дій і надзвичайних ситуацій, навчальних макетів (мішеней). Необхідність поточного оцінювання визначає викладач.

Тематичне оцінювання є обов’язковим для кожного розділу, оскільки основною структурною одиницею предмета є тема. Оцінка за тему виставляється шляхом узагальнення поточних оцінок за тему з урахуванням оцінок за виконання нормативних прийомів і вправ, письмових робіт, за створені навчальні моделі (макети).

2. Індивідуальна оцінка.

Рівень компетентності Бали Критерії оцінювання якості знань, умінь і навичок учнів
1 2 3
І. Початковий рівень 1 Учень (учениця) може розрізняти об’єкт вивчення і відтворити деякі його елементи. Володіє навчальним матеріалом на рівні елементарного розпізнавання і відтворення окремих фактів, елементів, об’єктів, що відтворюються учнем окремими словами чи реченнями з постійною допомогою викладача, виконує лише фрагменти практичних завдань
2 Учень (учениця) фрагментарно відтворює незначну частину навчального матеріалу, має поверхові уявлення про об’єкт вивчення, виявляє здатність викласти думку на елементарному рівні, має елементарні навички, практичні завдання виконує лише з допомогою викладача
3 Учень (учениця) відтворює менше половини навчального матеріалу, за допомогою викладача виконує елементарні завдання, розрізняє елементи техніки виконання нормативних вимог і здатний виконати незначну їх частину
ІІ. Середній рівень 4 Учень (учениця) знає близько половини навчального матеріалу, здатний відтворювати його не в повному обсязі відповідно до тексту підручника або пояснення викладача, його вміння і навички дають змогу виконувати практичні дії на рівні нижчої межі середнього рівня нормативного часу
5 Учень (учениця) розуміє основний навчальний матеріал, здатний дати визначення понять, але допускає помилки. За допомогою викладача може логічно відтворювати значну його частину, його уміння і навички дають змогу виконувати практичні дії на рівні середньої межі нормативного часу
6 Учень (учениця) виявляє знання і розуміння основних положень навчального матеріалу, відповіді його правильні, він може відтворити значну частину теоретичного матеріалу, за допомогою викладача може його аналізувати, порівнювати та робити висновки, здатний виконувати контрольні нормативи на рівні вищої межі середнього нормативного часу
ІІІ. Достатній рівень 7 Учень (учениця) виявляє знання і розуміння переважної більшості навчального матеріалу, здатний застосовувати його на рівні стандартних вимог, частково контролювати власні навчальні дії, рівень практичних умінь і навичок дає змогу виконувати нормативи на рівні нижчої межі достатнього нормативного часу
8 Знання учня (учениці) достатньо повні, він вільно застосовує вивчений матеріал у стандартних ситуаціях, вміє аналізувати, робити висновки. Самостійно застосовує теоретичні знання для виконання практичних завдань. Виконує нормативи на рівні середньої межі достатнього нормативного часу
9 Учень (учениця) вільно володіє вивченим матеріалом, вміє узагальнювати інформацію, застосовує її на практиці, рівень умінь і навичок при виконанні нормативів відповідає вищій межі достатнього нормативного часу
ІV. Високий рівень 10 Учень (учениця) володіє глибокими, міцними знаннями, здатний використовувати їх у нестандартних ситуаціях. Виявляє творчі здібності, самостійно визначає окремі цілі власної пізнавальної діяльності, знаходить джерела інформації та самостійно використовує їх при вирішенні поставлених завдань. Нормативи виконує на рівні нижчої межі високого рівня
11 Учень (учениця) володіє узагальненими знаннями з предмета, вільно висловлює власні думки, визначає програму особистої пізнавальної діяльності без допомоги вчителя знаходить джерела інформації і використовує одержані відомості відповідно до мети та завдань власної пізнавальної діяльності. Нормативи виконує на рівні середньої межі високого нормативного часу
12 Учень (учениця) має системні знання, виявляє здатність приймати творчі рішення, самостійно розвиває власні обдарування і нахили, вміє самостійно здобувати знання, рівень умінь і навичок дає змогу виконувати нормативи на бездоганному рівні та зі значним перевищенням високого рівня нормативного часу

Індивідуальна оцінка визначається:

12 балів — якщо не менше 50 % перевірених нормативів (прийомів, вправ, завдань, питань) оцінюється — 12 балів, а решта — не нижче 9 балів;

11 балів — якщо не менше 50 % перевірених нормативів (прийомів, вправ, завдань, питань) оцінюється — 11-12 балів, а решта — не нижче 8 балів;

10 балів — якщо не менше 50 % перевірених нормативів (прийомів, вправ, завдань, питань) оцінюється — 10-12 балів, а решта — не нижче 7 балів;

— 9 балів — якщо не менше 50 % перевірених нормативів (прийомів, вправ, завдань, питань) оцінюється — 9-12 балів, а решта — не нижче 6 балів;

8 балів — якщо не менше 50 % перевірених нормативів (прийомів, вправ, завдань, питань) оцінюється — 8-12 балів, а решта — не нижче 5 балів;

— 7 балів — якщо не менше 50 % перевірених нормативів (прийомів, вправ, завдань, питань) оцінюється — 7-12 балів, а решта — не нижче 4 балів;

— 6 балів — якщо 50 % перевірених нормативів (вправ, завдань, питань) оцінюється 6-12 балів та один з них — не нижче 3 балів;

— 5 балів — якщо 50 % перевірених нормативів (вправ, завдань, питань) оцінюється 5-12 балів та один з них — не нижче 2 балів;

— 4 бали — якщо 50 % перевірених нормативів (вправ, завдань, питань) оцінюється 4-12 балів та один з них — не нижче 1-3 бали;

— 3 бали — якщо два і більше нормативів (прийомів, вправ, завдань, питань) оцінюється на 3 бали;

— 2 бали — якщо два і більше нормативів (прийомів, вправ, завдань, питань) оцінюється на 2 бали;

— 1 бал — якщо два і більше нормативів (прийомів, вправ, завдань, питань) оцінюється, як 1 бал.

Додаток 2

Табель оснащення навчальних закладів
учбовим майном для підготовки учнів до цивільного захисту
(забезпечуються згідно заявок, поданих у відповідні штаби цивільного


з/п
Назва Одиниця виміру Середні загальноосвітні школи
1. Протигаз фільтруючий шт. 60
2. Протигаз дитячий — « — 50
3. Респіратор — « — 30
4. Протипилова маска з тканини ПТН — 1 — « — 5
5. Протигаз (в розрізі) — « — 1
6. Рентгенометр — « — 1
7. Радіометр — « — 1
8. Прилад хімічної розвідки — « — 1
9. Захисний костюм ЗЗК — « — 2
10. Захисний костюм Л-1 — « — 2
11. Ноші санітарні шт. 2
12. Сумки санітарні — « — 6
13. Індивідуальний перев’язувальний пакет — « — 10
14. Індивідуальний протихімічний пакет — « — 10
15. Аптечка індивідуальна — « — 10
16. Учбовий набір дегазуючих речовин компл. 2
17. Плакати з цивільного захисту — « — 3

Додаток 3

Табель майна
для проведення навчальних занять основ медичних знань і допомоги в навчальних закладах


з/п
Назва Одиниця виміру Кількість на школу Термін служби
1. Аптечка індивідуальна шт. 10 2 роки
2. Банки кровососні шт. 20 — « —
3. Бинт марлевий 10 х 5 см шт. 20 1 рік
4. Булавки безпечні шт. 20 — « —
5. Вата гігроскопічна нестерильна в пачках по 500 г пачка 10 — « —
6. Вата компресна в пачках по 100.0 г — « — 5 — « —
7. Повітроводна трубка «рот у рот» шт. 1 Безтерміново
8. Лійка скляна шт. 2 — « —
9. Грілка шт. 1 — « —
10. Джгут кровоспинний гумовий шт. 10 3 роки
11. Шприци одноразові, 10 мл, з голками шт. 10 2 роки
12. Індивідуальний перев’язувальний пакет шт. 10 1 рік
13. Хусточка перев’язувальна шт. 20 2 роки
14. Кровоспинний затискач прямий шт. 1 — « —
15. Кухоль Есмарха з приладдям до неї компл. 1 Безтерміново
16. Настойка йоду у флаконах фл. 1 1 рік
17. Ножиці для перев’язувального матеріалу, прямі шт. 1 Безтерміново
18. Нарукавна пов’язка (виготовляється учнями) шт. 10 1 рік
19. Пов’язка мала стерильна шт. 10 1 рік
20. Пов’язка велика стерильна шт. 10 1 рік
21. Рушники шт. 1 2 роки
22. Пінцет хірургічний шт. 1 Безтерміново
23. Поїльник шт. 1 — « —
24. Простирадло шт. 1 2 роки
25. Хлорамін та інші деззасоби г 200 1 рік
26. Шприц-тюбик (без наповнювача) шт. 10 2 роки
27. Шинний матеріал (цупкі шмати картону, рейки і т. п. довжиною 1,5 м, — 10 штук. І 70 – 90 см – 20 штук, та інші підручні матеріали      
28. Комплект таблиць «Надання домедичної допомоги» компл. 1 Безтерміново
29. Методичний посібник для викладача   1 — « —
30. Підручник з основ медичних знань — « — 1 — « —
31. Відеофільми за тематикою програми — « — 5 – 6 — « —
32. Література з військово-патріотичного виховання — « — 8 – 10 Безтерміново
33. Настанова з медичного забезпечення Сухопутних військ (з’єднання, частина, підрозділ) на воєнний час — « — 1 Безтерміново
34. Санітарні ноші шт. 6 Безтерміново
35. Муляжі для відпрацьовування дій під час серцево-легеневої реанімації потерпілих шт. 1 5 років
Сторінки: 1   2   3   4   5   6   7   8   9

Пошук
Календар
«  Червень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Реклама

Copyright Кунцівська ЗОШ I-III ступенів © 2017