Четвер, 17.08.2017, 13:26
Вітаю Вас Гість | RSS

Кунцівська школа    
ВІРТУАЛЬНИЙ МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ

Статистика

Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0

Захист Вітчизни, частина 9


Сторінки: 1   2   3   4   5   6   7   8   9

б) тактична підготовка

Норматив, умови (порядок) його виконання Критерії оцінки
високий достатній середній низький
12 11 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1
1 Виявлення цілей, визначення їх місцезнаходження відносно орієнтирів, доповідь про результати спостереження. Виявлені цілі Виявлені цілі Виявлені цілі Помилка у визначенні дальності більше
      15% 20% 25%
      а в напрямку від цілі до орієнтира
      0-20 0-25 0-30
  За командою керівника учень займає місце для спостереження. На відстані 200-500 м від спостерігача розмішені 9 цілей (мішеней). Завдання: виявити цілі, визначити їх місцезнаходження відносно орієнтирів і доповісти про результати спостереження. 9 8 7 6 5 4 3 2 1      
2 Пересування на полі бою. Виконано правильно, чітко. Не більше двох помилок. Не більше трьох помилок. Допущено більше трьох помилок
  Вихідне положення – вогнева позиція. Учню доводять тактичну обстановку, ставлять завдання вийти на новий рубіж. За командою керівника „Учень Петренко, на такий-то рубіж – вперед!” учень, враховуючи місцевість, долає 50 м: перебіжкою 15 м, переповзанням по-пластунські 20 м і перебіжкою – 15 м.
час відраховується від команди на пересування до досягнення вказаного рубежу і приготування до стрільби.
1хв
55с
2 хв 2хв
05с
2хв
10с
2хв
15с
2хв
20с
2хв
25с
2хв
30с
2хв 35с 2хв
40с
2хв 45с 2хв 50с
3 Вибір місця для стрільби (спостереження), обладнання окопу для стрільби з автомату лежачи. Окоп обладнано правильно Не більше двох помилок. Не більше трьох помилок Більше трьох помилок.
  Вихідне положення – лежачи або стоячи. Учню доводять тактичну обстановку, ставлять завдання на вказаному рубежі вибрати місце для стрільби
(спостереження) і обладнати окоп для стрільби лежачи. Відстань до рубежу не більше 50м.
30хв 32хв 35хв 37хв 39хв 41хв 43хв 45хв 47хв 49хв 51хв 53хв
4 Встановлення окремої протитанкової міни. Помилок немає Не більше однієї помилки. Не більше двох помилок. Більше двох помилок.
  Вихідне положення лежачи для стрільби. Керівник визначає місце , де необхідно встановити міну. За командою „До встановлення міни приступити!” учень встановлює міну, не припин
яючи спостереження за місцевістю і противником.
4 хв
30с
4 хв
40с
4 хв
50с
5хв 5хв
10с
5хв
20с
5хв
40с
5хв
50с
6 хв 6 хв
15с
6 хв
30с
6 хв
45с
5 Визначення сторін горизонту. Помилок немає. Не більше однієї помилки. Не більше двох помилок. Більше двох помилок.
  Учень з компасом або годинником в руці знаходиться у вказаній точці місцевості. За командою керівника „До орієнтування приступити!” визначає сторони горизонту і доповідає „Готово!”. 22с 24с 26с 28с 30с 32с 34с 36с 38с 40с 42с 44с
6 Визначення магнітного азимуту на вказаний предмет за компасом. Помилок немає. Похибка не більше 3 град Не більше однієї помилки. Похибка не більше 6 град. Не більше двох помилок. Похибка не більше 9 град. Більше двох помилок. Похибка більше 9 град.
  На місцевості учню вказується окремий предмет. За командою керівника „До визначення магнітного азимуту, приступити” він визначає азимут та доповідає.
Час фіксується від подачі команди до доповіді.
28с 30с 32с 34с 36с 38с 40с 42с 44с 46с 48с 50с
7 Визначення напрямку руху за вказаним магнітним азимутом за допомогою компасу. Помилок немає. Похибка не більше 3 град. Не більше однієї помилки. Похибка не більше 6 град. Не більше двох помилок. Похибка не більше 9 град. Більше двох помилок. Похибка більше 9 град.
  На місцевості учню вказується магнітний азимут. За командою керівника „До визначення напрямку руху, приступити” він визначає окремий орієнтир та доповідає.
Час фіксується від подачі команди до доповіді.
40с 45с 50с 55с 1хв 1хв 5с 1хв
10с
1хв
15с
1хв
20с
1хв
25с
1хв
30с
1хв
35с
8 Рух за азимутом.
Учню видається схема (таблиця) даних для руху за азимутом, на якій вказані вихідний та кінцевий пункти 3-4 проміжних орієнтира, магнітні азимути та відстані між ними в метрах. Довжина маршруту не менше 2 км. дотримуючись маскування, пішим порядком учень повинен вийти до кінцевого пункту. Час враховується від видачі схеми до виходу у кінцевий пункт.
24хв 26хв 28хв 30хв 32хв 34хв 36хв 38хв 40хв 42хв 44хв 46хв

в) з основ медичних знань

Норматив, умови (порядок) його виконання Критерії оцінки
високий достатній середній низький
12 11 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1
1 Тимчасова зупинка кровотечі.
Учень знаходиться біля „пораненого”, тримаючи в руках джгут.Час відраховується від команди: «До виконання нормативу приступити!» і до закріплення джгута. Після чого позначається час його накладання.
Виконано без помилок
Допущено не більше одної помилки
Допущено не більше двох помилок
Допущено більше двох помилок
  Накладання джгуту на стегно або плече 20с 25с 30с 35с 40с 45с 50с 55с 1хв. 1хв.
1хв.
10с
1хв.
15с
  Накладання закрутки на стегно або плече 50с 55с 1хв 1хв.
05с
1хв.
10с
1хв.
15с
1хв.
20с
1хв.
25с
1хв.
30с
1хв.
35с
1хв.
40с
1хв.45с
2 Накладання пов’язки.
Учень з перев’язочним матеріалом у руках знаходиться біля „пораненого”. За командою „Пов’язку накласти!” починає накладання.
             
     
   
  Накладання пов’язки на голову (око, вухо). 1хв.
50с
2хв 2хв
05с
2хв
10с
2хв
15с
2хв
20с
2хв
25с
2хв
30с
2хв
35с
2хв
40с
2хв
45с
2хв
50с
  Накладання пов’язки на кість у вигляді вісімки, на передпліччя,ліктьовий суглоб. 1хв.
50с
2хв 2хв
05с
2хв
10с
2хв
15с
2хв
20с
2хв
25с
2хв
30с
2хв
35с
2хв
40с
2хв
45с
2хв
50с
  Накладання пов’язки на плечовий суглоб, груди. 2хв
20с
2хв
30с
2хв
35с
2хв
40с
2хв
45с
2хв
50с
2хв
55с
3хв 3хв
05с
3хв
10с
3хв
15с
3хв
20с
  Накладання пов’язки на нижні кінцівки. 1хв.
50с
2хв 2хв
05с
2хв
10с
2хв
15с
2хв
20с
2хв
25с
2хв
30с
2хв
35с
2хв
40с
2хв
45с
2хв
50с
3 Надання першої допомоги при переломах.
Учень знаходиться біля пораненого. Перев’язочний матеріал і шина в руках або поряд з учнем. За командою „Шину накласти!” учень накладає шину. Виконання нормативу закінчується підвішуванням руки на хустку (бинт, ремінь).
                       
  Накладання шини з підручного матеріалу на плече. 3хв 3хв
30с
4хв 4хв
30с
5 хв 5хв
30с
6 хв 6хв
30с
7 хв 7хв
30с
8хв 8хв
30с
  Накладання шини з підручного матеріалу на передпліччя. 2хв
40с
2хв
50с
3хв 3хв
10с
3хв
20с
3хв
30с
3хв
40с
3хв
50с
4хв 4хв
10с
4хв
20с
4хв
30с
  Накладання шини Крамера на нижню кінцівку. 3хв 3хв
30с
4хв 4хв
30с
5 хв 5хв
30с
6 хв 6хв
30с
7 хв 7хв
30с
8хв 8хв
30с
    19с 21с 23с 25с 27с 29с 31с 33с 35с 37с 39с 41с

г) з прикладної фізичної підготовки

ВПРАВИ Одиниці вимі-рювання Б А Л И
12 11 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1
1 Комплексна силова вправа * разів за 1 хв. 46 44 42 40 38 36 34 32 30 28 26 24
2 Метання гранати Ф-1 на влучність очки 70 64 60 54 48 42 38 34 28 26 20 <20
3 Стрільба з пневматичної гвинтівки (по мішені «П») очки 40 35 33 31 29 27 25 20 17 12 10 <10
4 Метання гранати Ф-1 на дальність метри 42 40 38 36 34 32 30 28 26 24 22 20
5 Єдина смуга перешкод хв. сек. 1.30 1.33 1.35 1.40 1.43 1.45 1.50 1.53 1.55 2.00 2.03 2.05

д) з основ цивільного захисту

Норматив, умови (порядок) його виконання Критерії оцінки
високий достатній середній низький
12 11 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1
1 Одягання протигазу.
Учні знаходяться в строю. Протигази у похідному положенні. За раптовою командою „Гази!” учні одягають протигази. Час відраховується з моменту подання команди до відновлення дихання після одягнення протигазу.
6,5с 7,4с 7,7с 8,4с 8,7с 9,4с 9,7 с 10с 10,4с
2 Одягання респіратора Р-2.
За раптовою командою „Респіратор одягнути!”, учні одягаютьреспіратори. Час відраховується з моменту подачі команди до відновлення дихання
10,5с 11с 11,4с 11,7с 12с 12,4с 12,7с 13с 13,4с 13,7с 14с 14,4с
3 Одягання загальновійськового захисного комплекту (плащ у рукава)
Засоби захисту учнів у похідному положенні.
а) За командою „Плащ в рукава— Гази” або сигналом „Радіаційна небезпека” учні одягають протигази, захисні плащі в рукава, захисні панчохи та рукавиці. Час відраховується від подачі команди керівника до одягання засобів захисту та доповіді „Готово!”.
2 хв 50 с. 3 хв 3 хв 07 с. 3 хв 14 с. 3 хв 20 с. 3 хв 35 с. 3 хв 45 с. 4хв 4 хв 10 с. 4 хв 20 с. 4 хв 30 с. 4 хв 40 с.
  б) За командою „Захисний комплект одягнути — Гази” учні одягають панчохи, плащі у вигляді комбінезону, протигази, рукавиці. Час відраховується від подачі команди керівника до повного одягання засобів захисту та доповіді „Готово!”. 4 хв 25 с. 4 хв 35 с. 4 хв 45 с. 4 хв 50 с. 5 хв 5 хв 20 с. 5 хв 40 с 6 хв 6 хв 20 с 6 хв 40 с 7 хв 7 хв 20 с
4 Дії за сигналом „Хімічна тривога”.
Засоби захисту учнів у похідному положенні. Подається сигнал „Хімічна тривога”. Ті хто навчаються одягають протигази, плащі у вигляді накидки і ведуть спостереження за місцевістю.
Час відраховується від моменту подачі сигналу до повного одягання засобів захисту.
33с 35с 37с 38с 40с 43с 46с 50с 57с 1хв.
04с
1хв.
10с
1хв.
20с
Сторінки: 1   2   3   4   5   6   7   8   9

Пошук
Календар
«  Серпень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Реклама

Copyright Кунцівська ЗОШ I-III ступенів © 2017