Неділя, 26.03.2017, 17:00
Вітаю Вас Гість | RSS

Кунцівська школа    
ВІРТУАЛЬНИЙ МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ

Статистика

Онлайн всього: 5
Гостей: 5
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Батьки і діти

Допомога дитині може бути різною
[ Викачати з сервера (37.5Kb) ] 19.10.2016, 10:19

Допомога дитині може бути різною

Батьки, які практично зразу надають дітям повну самостійність у приготуванні уроків так само не праві, як і ті, хто надмірно опікує дітей. Що ж слід, а чого не слід робити батькам у процесі спільного приготування уроків?

Створення сприятливих умов для навчання

1. Перевірте, чи правильно організоване робоче місце. Джерело світла має бути розташоване спереду і зліва, на столі не повинно бути ніяких зайвих предметів.

2. Уточніть розпорядок дня, визначте разом з дитиною час, коли сідатиме за уроки. Приступати до виконання домашнього завдання найкраще через годину-півтори повернення зі школи, щоб дитина встигла відпочити від занять, але ще не втомилася від домашніх розваг та ігор з товаришем.

Черговість виконання домашніх завдань

1. Сплануйте разом послідовність приготування уроків і спробуйте заздалегідь визначити, скільки часу знадобиться для виконання кожного завдання.

2. Спершу краще виконати невелике завдання, яке подобається, — це допоможе зосередитися і включитися в роботу на емоційному піднесенні. Потім — найскладніше, доки дитина ще не стомилася. Творчі роботи краще залишити на закінчення — їх не варто обмежувати в часі.

Формування навичок самоконтролю

1. Перед початком виконання будь-якого завдання запитайте: «Як ти гадаєш, скільки хвилин тобі знадобиться, щоб його виконати?» Поставте перед дитиною годинник і після закінчення роботи обов’язково зверніть її увагу на те, скільки часу витрачено насправді. Це сприяє вихованню організованості й формує «відчуття часу».

2. Контролюйте виконання наміченого плану роботи. Підвищена розсіяність уваги — природна для багатьох дітей. Подолати її дитині має допомогти дорослий.

3. Навички роботи, придбані в перші роки навчання, залишаються на все життя. Звичка працювати чітко й організовано допоможе впоратися з великими навантаженнями, які чекають на неї далі. Найголовніше — вона повинна знати, що на робочому місці працюють, а не граються, малюють, їдять цукерки.

Роль батьків в організації навчальної діяльності вдома

1. Допоможіть дитині, якщо вона зіткнулася з нездоланними труднощами. Не слід підміняти діяльність дитини своєю. Навчання — це праця, яка вимагає зусиль і напруження, де повинні вчитися самостійно долати труднощі. Однак, якщо на даному етапі трудність нездоланна, обов’язково допоможіть! Інакше досвід неуспіху може закріпитися й призвести до явища, яке психологи називають «вивченою безпорадністю». Якщо тривалі зусилля безуспішні дитина перестає вірити в свої сили, стає пасивною, безініціативною.

Але якщо старається і не може впоратися із завданням, треба вміти відрізнити цей випадок від ситуацій, коли вона зловживає вашою допомогою і звертається до вас через будь-яку дрібницю. Можете поставити їй умову: «Я можу відповісти тільки на два (три, чотири) твоїх запитання. Спробуй виконати завдання сам, а два найскладніші питання ми з тобою розглянемо разом «.

2. Надавайте емоційну підтримку. Школа ставить серйозні вимоги, протягом дня дитина має велике емоційне та інтелектуальне навантаження. Завдання дорослого — «бути поруч», разом з дитиною радіти її успіхам і переживати її невдачі та труднощі.

3. Погана оцінка — серйозне покарання для дитини. Якщо ви бачите, що дитина засмучена, не варто виказувати їй своє незадоволення. Передусім їй зараз потрібна ваша підтримка, розуміння, готовність розділити її почуття. Драматизування шкільних невдач, надмірні вимоги і моральний тиск можуть обернутися неврівноваженістю, боязню неспроможності, передчуття нових невдач.

4. Не давайте додаткових домашніх завдань і не примушуйте переробляти погано виконану роботу. Можна запропонувати перевірити і виправити помилки, але переписувати не слід. Повторне виконання вже зробленого завдання дитина сприймає як безглузду, нудну справу. Вона відбиває охоту вчитися, позбавляє віри в свої сили.

5. Поступово знижуйте ступінь контролю. Пряму участь у виконанні уроків можна буде згодом змінити своєю присутністю. Потім сидіти поряд із дитиною не впродовж усього часу виконання домашнього завдання, а лише кілька перших хвилин, підходячи до неї на деякий час під час виконання роботи.

Незмінним мають залишитися тільки інтерес та увага до життя вашого учня чи учениці.


Категорія: Батьки і діти | Додав: Nicolaj
Переглядів: 59 | Завантажень: 2 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Реклама

Copyright Кунцівська ЗОШ I-III ступенів © 2017