П`ятниця, 24.03.2017, 22:03
Вітаю Вас Гість | RSS

Кунцівська школа    
ВІРТУАЛЬНИЙ МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ

Статистика

Онлайн всього: 6
Гостей: 6
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Директор школи » Атестація

Вивчаємо чи завантажуємо додатково?
[ Викачати з сервера (43.0Kb) ] 25.12.2013, 22:24

• атестація педпрацівників

У ході атестації педагогічних працівників нерідко виникають окремі запитання щодо певних аспектів її організації та проведення.

Вивчаємо професійну діяльність
педагогічних працівників
чи завантажуємо додатковою?

Відповідно до Типового положення про атестацію педагогічних працівників, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України від 06.10.2010 № 930 (із змінами) (далі — Типове положення) за результатами атестації визначають рівень професійної компетентності педагогічного працівника і результати його фахової діяльності.

Способи вивчення

У пункті 3.3 Типового положення визначено, що атестаційна комісія відповідно до затвердженого графіка роботи вивчає педагогічну діяльність осіб, які атестуються, шляхом:

  • відвідування уроків, позаурочних заходів;
  • вивчення рівня навчальних досягнень учнів з предметів, що вони викладають;
  • ознайомлення з навчальною документацією щодо:
  • виконання ними своїх посадових обов'язків;
  • участі у роботі методичних об'єднань;
  • участі у фахових конкурсах та інших заходах, пов'язаних з організацією навчально-виховної роботи, тощо.

Тривалість вивчення

Вивчати професійну діяльність педагогічного працівника у міжатестаційний період потрібно з дотриманням норм службової етики, організовано та без відволікання його від виконання професійних обов'язків.

Атестаційній комісії доцільно скласти і затвердити план вивчення професійної діяльності педагогічного працівника та ознайомити його з цим планом.

Тривалість вивчення роботи педагогічного працівника, який атестується, необхідно обмежити стислими строками. При цьому не варто день у день відвідувати уроки та позакласні заходи педагогічного працівника, здійснювати виснажливі перевірки документації, яку він має вести, безперервно відриваючи його від основної роботи.

Вивчення роботи

Під час вивчення діяльності педагогічного працівника показовими є відомості про:

  • результати державної підсумкової атестації;
  • перемоги учнів на учнівських олімпіадах, турнірах, конкурсах з навчальних предметів, олімпіадах зі спеціальних дисциплін;
  • конкурсах фахової майстерності;
  • результати внутрішньошкільного контролю.

Досліджувати результативність діяльності педагогічного працівника слід дуже виважено та коректно. Так, оцінювати його роботу можна за такими основними напрямами його діяльності, як:

  • динаміка навчальних досягнень учнів за останні три роки;
  • результати позаурочних досягнень учнів з навчальних предметів;
  • використання сучасних освітніх технологій, зокрема інформаційно-комунікаційних, у процесі навчання та під час виховних заходів;
  • діяльність з виконання обов'язків класного керівника;
  • проведення відкритих уроків, майстер-класів, семінарів та інших заходів задля узагальнення та поширення власного педагогічного досвіду;
  • діяльність з підвищення власної кваліфікації;
  • участь у роботі методичних об'єднань учителів.

Коли створюються експертні групи?

Згідно з пунктом 2.15 Типового положення атестаційні комісії можуть створювати експертні групи для об'єктивного оцінювання професійної діяльності педагогічних працівників.

Експертні групи зазвичай створюють, якщо:

  • у складі атестаційної комісії, а також у складі педагогічного колективу школи немає спеціалістів, які могли б професійно оцінити діяльність певного фахівця;
  • під час атестації педагогічного працівника виникла конфліктна ситуація.

До експертних груп залучають кваліфікованих спеціалістів у конкретній галузі.

Чого не слід робити?

Типовим положенням не передбачено жодних вимог щодо підготовки матеріалів про виконання педагогічними працівниками їхньої роботи в міжатестаційний період (звітів, папок із методичними розробками, сценаріями виховних заходів, надання відеозаписів уроків тощо). З цього приводу Міністерством освіти і науки молоді та спорту України також було підготовлено та надіслано до місцевих органів управління освітою лист «Щодо атестації педагогічних працівників» від 25.10.2012 № 1/9-779

Натомість пунктом 3.6 Типового положення визначено, що під час засідання атестаційної комісії педагогічний працівник має право давати усні та письмові пояснення, подавати додаткові матеріали щодо своєї професійної діяльності.

Крім того, педагогічні працівники, які претендують на присвоєння педагогічних звань «викладач-методист», «учитель-методист», «вихователь-методист», «практичний психолог — методист» «педагог-організатор — методист», «керівник гуртка — методист» повинні мати власні методичні розробки, які пройшли апробацію та схвалені науково-методичними установами.


Категорія: Атестація | Додав: Nicolaj
Переглядів: 660 | Завантажень: 149 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Реклама

Copyright Кунцівська ЗОШ I-III ступенів © 2017