П`ятниця, 24.11.2017, 16:45
Вітаю Вас Гість | RSS

Кунцівська школа    
ВІРТУАЛЬНИЙ МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ

Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Директор школи » Цивільна оборона

План дій
[ Викачати з сервера (99.5Kb) ] 25.04.2017, 12:59

ПЛАН ДІЙ
органів управління, сил і структурних підрозділів ЦО

ПОГОДЖЕНО
Начальник відділу з питань НС та ЦЗН
_____________________________
(назва райдержадміністрації)
_____________________________
(підпис, ініціали, прізвище)
« __» ______________ 20__ року

ПОГОДЖЕНО
Начальник відділу освіти
_____________________________
(назва відділу освіти)
_____________________________
(підпис, ініціали, прізвище)
« __» ______________ 20__ року

ЗАТВЕРДЖЕНО
Начальник цивільної оборони
_____________________________
(назва навчального закладу)
_____________________________
(підпис, ініціали, прізвище)
« __» ______________ 20__ року

 

ПЛАН ДІЙ
органів управління, сил і структурних підрозділів ЦО
________________________________
(назва навчального закладу)

у разі раптового нападу противника, в режимах повсякденної діяльності, підвищеної готовності, надзвичайної ситуації, надзвичайного і особливого стану

ПЕРШИЙ РОЗДІЛ
Оцінка природного, техногенного та екологічного стану місцевості, розташування навчального закладу, наявність потенційно-небезпечних об’єктів і можливого характеру пов’язаних з ними ситуацій

Територія розташування __________ (назва навчального закладу) підлягає комплексній дії небезпечних природних явищ та техногенної небезпеки.

Рельєф де розташований заклад складався під впливом горотворних процесів і вулканізму, трансгресії (наступів) древніх морів і накопичення потужних товщ морських відкладів, регресії (відступів) древніх морів і активізації ерозійних процесів, наступу і танення льодовиків. На території і зараз тривають тектонічні процеси. Можливі коливання земної кори силою до 4 балів.

Небезпечними для життя і діяльності учнів та працівників навчального закладу є такі природні явища.

Температура повітря. Найхолодніший місяць — січень. Середня температура становить 5-7 градусів морозу. Абсолютний мінімум температури повітря склав мінус -38°. Найтепліший місяць — липень. Середня температура 20-22 градуси тепла. Рекордні значення абсолютних максимумів температури +37° — +40°.

Атмосферні опади. Середня кількість опадів коливається в межах 450-570 мм. Найбільший добовий максимум у __________ (назва населеного пункту) склав 178 мм. Існує небезпека підтоплення території розташування навчального закладу внаслідок повені на річці Ворскла.

Грози. Грозова діяльність розпочинається у квітні, закінчується у жовтні. Найраніше гроза відмічена у лютому. В середньому число днів з грозою коливається в межах 27-33 за рік. Часто грози супроводжуються шквалистим вітром, а одна з 10 гроз — градом.

Сніговий покров. Середня дата появи снігового покрову припадає на другу декаду листопада. Найдавніший термін — друга декада жовтня. В середньому число днів із сніговим покровом коливається в межах 80-100. До 30% зим не мають стійкого снігового покрову. Висота снігового покрову в середньому складає 5-20 см.

Техногенна небезпека. Для учнів та працівників навчального закладу існує небезпека їх ураження у разі виникнення аварій на залізничному і автомобільному транспорті при перевезенні небезпечних хімічних або вибухових речовин.

Залізниця та автомобільна траса знаходяться на відстані 1 км та 500 метрів від місця розташування навчального закладу і при аваріях на залізничному та автомобільному транспорті зв’язаними з виливом небезпечних речовин отруйні хмари досягнуть територіє навчального закладу за лічені хвилини.

Існує небезпека забруднення території розташування навчального закладу при аварії на водозаборі, яке пов’язане з викидом хлору.

Висновки: особливості фізико-географічних умов, наявність промислового підприємства, транспортних комунікацій поблизу місця розташування навчального закладу, роблять можливим виникнення багатьох видів надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру і вимагають від керівного складу цивільного захисту заздалегідної підготовки і організованого здійснення ефективних заходів щодо збереження життя і здоров’я учнів та працівників, а при необхідності надання їм першої медичної допомоги та проведення евакуації.

ДРУГИЙ РОЗДІЛ
Оцінка об’єкта цивільного захисту

__________ загальноосвітня школа розташована за адресою: __________ у трьохповерховому цегляному корпусі з центральним водогоном, каналізацією та опаленням.

Внаслідок виникнення надзвичайних ситуацій у закладі може виникнути небезпека ураження учасників навчально-виховного процесу та працівників пов’язана з розташуванням поблизу виробничого підприємств та транспортних комунікацій.

У навчальному закладі для захисту особового складу від наслідків надзвичайних ситуацій використовується підвальне приміщення, яке дозволяє, при виникненні надзвичайних ситуацій, укрити 100 відсотків навчальної зміни.

Для захисту особового складу від наслідків надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру також сплановано використання першого та третього поверхів навчального корпусу (в залежності від властивості отруйної речовини).

У зв’язку з особливостями розташування навчального закладу напрямки шляхів евакуації особового складу при виникнення надзвичайних ситуацій обмежені (з півдня — русло річки Ворскла).

Кількісний склад осіб що перебуває в навчальному закладі складає: працівників — _____ , учнів — _____ .

Для ведення рятувальних робіт у закладі створені такі об’єктові формування: ланка пожежогасіння, санітарний пост, ланка охорони громадського порядку, ланка з обслуговування захисної споруди, ланка видачі засобів індивідуального захисту.

Протигазами та респіраторами учні та працівники навчального закладу забезпечені на 50%. Для захисту органів дихання створено запас ватно-марлевіх пов’язок на 100 відсотків особового складу.

Заготовлені документи на одержання засобів індивідуального захисту і приладів радіаційно-хімічної розвідки з державних складів мобрезерву.

ТРЕТІЙ РОЗДІЛ
Рішення на організацію і ведення цивільного захисту за режимами дій в періоди запобігання і реагування на можливі надзвичайні ситуації

1. У режимі повсякденної діяльності:

Навчальний заклад здійснює свою діяльність у відповідності до затвердженого річного плану роботи закладу, робочого навчального плану, чинних навчальних програм та інших керівних і нормативних документів.

Підготовка працівників з цивільного захисту здійснюється за 12-ти годинною програмою, а невоєнізованих формувань за 15-ти годинною програмою.

Підготовка всіх учнів з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення здійснюється за тематикою розділу «Цивільна оборона» програми допризовної підготовки юнаків, «Медико-санітарна підготовка» і щороку завершується проведенням Дня цивільної оборони як підсумкового заходу практичної перевірки рівня набутих учнями знань і вмінь.

Керівник цивільного захисту ставить завдання керівникам структурних підрозділів та організує контроль за їх виконанням з питань:

  • організації спостереження і контролю за станом довкілля, обстановкою на потенційно небезпечних об’єктах прилеглих до території навчального закладу;

  • проведення аналізу виникнення та можливих наслідків надзвичайних ситуацій вірогідних для даного району;

  • розробки заходів щодо запобігання надзвичайним ситуаціям, забезпечення безпеки і захисту життя і здоров’я працівників і учнів, зменшення можливих матеріальних втрат, забезпечення сталого функціонування об’єкту у разі виникнення надзвичайної ситуації;

  • удосконалення підготовки керівного складу цивільного захисту, особового складу невоєнізованих формувань до дій в умовах виникнення надзвичайних ситуацій;

  • організації навчання працівників і учнів діям по захисту свого життя і здоров’я в умовах виникнення надзвичайних ситуацій;

  • створення матеріального резерву для попередження і ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, виконання невідкладних відновлювальних робіт, недоторканого резерву програмно-методичних матеріалів, навчальних посібників на випадок можливих надзвичайних ситуацій, надзвичайного стану.

Адміністрацією навчального закладу створюються матеріальні резерви для попередження і ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, виконання невідкладних відновлювальних робіт.

2. Можливий раптовий напад противника:

З отриманням сигналу «Повітряна тривога!» і протягом 7-10 хвилин до нападу противника:

  • негайно довести сигнал (інформацію) до особового складу;

  • укрити учасників навчально-виховного процесу і працівників в захисній споруді.

Після нападу противника:

З отриманням сигналу «Відбій повітряної тривоги», або за розпорядженням відповідного начальника:

  • привести в готовність до виконання завдань за призначенням невоєнізовані формування цивільного захисту;

  • організувати роботу по прискореному будівництву захисних споруд, яких не вистачає, пристосуванню та обладнанню підвальних та інших заглиблених приміщень для укриття учасників навчально-виховного процесу та формувань, які проводять рятувальні та інші невідкладні роботи на випадок повторного удару противника;

  • організувати видачу засобів індивідуального захисту учасникам навчально-виховного процесу та працівникам, здійснити інші заходи медичного, протирадіаційного і протихімічного захисту;

  • провести рятувальні та інші невідкладні роботи силами об’єктових невоєнізованих формувань;

  • організувати взаємодію з місцевою адміністрацією, керівниками підприємств з питань інформації про час, місце і масштаби застосування противником засобів масового враження, радіаційну, хімічну, біологічну, пожежну і медичну обстановку. Надання допомоги в проведенні рятувальних та інших невідкладних робіт.

3. У режимі підвищеної готовності:

При загрозі виникнення надзвичайних ситуацій провести:

  • збір керівного складу та організувати чергування відповідальних осіб;

  • уточнити порядок оповіщення та інформування працівників та учнів;

  • уточнити порядок дій працівників та учнів у разі виникнення надзвичайної ситуації;

  • організувати отримання від районного відділу освіти та відділу з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій інформації про обстановку і характер можливої надзвичайної ситуації;

  • уточнити розрахунки щодо захисту працівників та учнів;

  • привести у готовність до дій невоєнізовані формування;

  • підготувати приміщення навчального закладу для захисту особового складу, здійснити заходи щодо підвищення стійкості роботи закладу та недопущення необґрунтованих матеріальних збитків у разі виникнення надзвичайних ситуацій;

  • уточнити порядок управління та взаємодії у разі виникнення надзвичайної ситуації;

  • ввести цілодобове чергування керівного складу цивільного захисту навчального закладу (залежно від рівня надзвичайної ситуації).

4. У режимі надзвичайної ситуації:

Вжити заходи щодо захисту учасників навчально-виховного процесу і працівників, матеріальних засобів та території навчального закладу (оповіщення, інформування особового складу, радіаційний, хімічний, медичний захист, розосередження та евакуація, рятувальні та інші невідкладні роботи).

Після виникнення надзвичайної ситуації:

  • подати сигнал «Увага всім!» і мовно проінформувати особовий склад навчального закладу про надзвичайну ситуацію;

  • вжити заходів щодо захисту працівників та учнів, матеріальних цінностей та території;

  • організувати роботи щодо локалізації або ліквідації надзвичайної ситуацій із залученням необхідних позаштатних сил і засобів;

  • організувати роботи, спрямовані на забезпечення сталого функціонування закладу, надання допомоги постраждалим учням та працівникам;

  • здійснити постійний контроль за станом довкілля на території прилеглій до навчального закладу, що зазнала впливу наслідків надзвичайної ситуації;

  • інформувати районний відділ освіти щодо рівня надзвичайної ситуації та вжиті заходи, що пов’язані з реагуванням на цю ситуацію.

5. У режимі надзвичайного (особливого) стану:

Вжити заходи, передбачені Законом України «Про надзвичайний стан»:

  • визначити межі території, на якій виникла надзвичайна ситуація; забезпечити стійке функціонування закладу, першочергове життєзабезпечення працівників закладу;

  • здійснити безперервний контроль за станом довкілля у районі надзвичайного стану;

  • посилити охорону громадського порядку на території навчального закладу;

  • надати звіт до відділу освіти про розвиток надзвичайної ситуації.

6. Реагування на можливі надзвичайні ситуації, пов’язані з потенційно небезпечними об’єктами.

До «Ч» + __ оповістити керівний склад та при необхідності перевести на цілодобовий режим роботи.

До «Ч» + __ оповістити учасників навчально-виховного процесу.

До «Ч» + __ організувати заходи негайного захисту учасників навчально-виховного процесу до прибуття рятувальних підрозділів сил цивільного захисту.

До «Ч» + __ при необхідності провести евакуацію учасників навчально-виховного процесу у вказаний район.

ЧЕТВЕРТИЙ РОЗДІЛ
Матеріально-технічне забезпечення цивільної оборони

Заходи з матеріально-технічного забезпечення цивільної оборони спланувати за рахунок бюджетних коштів призначених на утримання навчального закладу.

Матеріально-технічне забезпечення має мету забезпечити у повному обсязі протирадіаційне, протихімічне, медичне, протипожежне, транспортне, матеріальне, технічне забезпечення та інше.

Радіаційне та хімічне забезпечення передбачає здійснення заходів:

  • накопичення і підтримання в постійній готовності засобів радіаційного та хімічного захисту;

  • своєчасну оцінку масштабів хімічної та радіаційної небезпеки;

  • забезпечення особового складу засобами індивідуального захисту;

  • організацію дій керівного складу цивільного захисту по захисту життя і здоров’я працівників та учнів в умовах виникнення радіаційного і хімічного забруднення.

При загрозі радіаційного та хімічного забруднення керівному складу цивільного захисту:

  • виставити пост радіаційного та хімічного спостереження;

  • організувати вивіз зі складів мобілізаційного резерву (вказати адресу) засобів індивідуального захисту, приладів радіаційно-хімічної розвідки і спостереження, організувати їх видачу .

Протипожежне забезпечення:

  • розробити план дій керівного складу цивільного захисту та працівників на випадок виникнення пожежі;

  • провести тренування з особовим складом навчального закладу щодо дій в умовах виникнення пожежі;

  • організувати навчання особового складу протипожежної ланки;

  • обладнати на території протипожежні щити та забезпечити наявність первинних засобів пожежогасіння;

  • організувати взаємодію з пожежною частиною. Телефон 101.

Медичне забезпечення:

  • організувати навчання особового складу медичної ланки;

  • проводити роботу щодо постійного накопичення медичних засобів захисту;

  • забезпечити своєчасне застосування профілактичних медичних препаратів та проведення санітарно-епідеміологічних заходів;

  • організувати навчання працівників та учнів вмінню надання першої медичної допомоги та дотримання правил відповідної санітарії;

  • забезпечити недопущення впливу на здоров’я працівників та учнів шкідливих факторів навколишнього середовища та наслідків надзвичайних ситуацій, а також умов для поширення інфекційних захворювань.

П’ЯТИЙ РОЗДІЛ
Організація управління, зв’язку і взаємодії

Управління заходами і діями сил цивільного захисту у разі загрози виникнення надзвичайної ситуації здійснюється з пункту управління (кабінет директора школи, де розміщується робоча група та особовий склад комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій навчального закладу).

З отриманням повідомлення про загрозу виникнення надзвичайної ситуації:

До «Ч» + __:

  • привести у готовність систему управління:

  • оповістити і зібрати робочу групу та особовий склад комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій;

  • перевірити зв’язок управління та взаємодії;

  • організувати цілодобове чергування відповідальних осіб з числа керівного складу;

  • уточнити порядок управління та взаємодії при виникненні надзвичайної ситуації, порядок захисту учнів та працівників, ступінь готовності невоєнізованих формувань, порядок приведення у готовність евакоорганів та проведення евакуації учасників навчально-виховного процесу.

З отриманням повідомлення про виникнення надзвичайної ситуації:

До «Ч» + __:

  • оповістити і збирати учасників навчально-виховного процесу;

  • вжити заходів щодо захисту учнів та працівників;

  • організувати проведення рятувальних та інших невідкладних робіт;

  • ввести цілодобове чергування осіб з числа керівного складу навчального закладу;

  • встановити взаємодію з органами місцевої державної адміністрації, надати інформацію до відділу освіти та місцевим органам з питань НС та цивільного захисту населення про характер надзвичайної ситуації, прийняті рішення і хід виконання вжитих заходів.

 

Начальник штабу ЦО

ініціали, прізвище

підпис


Категорія: Цивільна оборона | Додав: Nicolaj | Теги: цивільна оборона
Переглядів: 162 | Завантажень: 5 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Реклама

Copyright Кунцівська ЗОШ I-III ступенів © 2017