Четвер, 13.12.2018, 19:58
Вітаю Вас Гість | RSS

Кунцівська школа    
ВІРТУАЛЬНИЙ МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ

Статистика

Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Директор школи » Я — директор?

Інноваційна діяльність керівника
[ Викачати з сервера (59.5 Kb) ] 26.11.2018, 12:59
ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ КЕРІВНИКА

Чи готові Ви, як керівник загальноосвітнього навчального закладу, до інноваційної діяльності?

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Циклограма управлінської діяльності директора школи
Управлінська компетентність керівника школи (тест 1)
Управлінська компетентність керівника школи (тест 2)

Готовність директора школи до інноваційної діяльності


з/п
Параметри Фактори Оцінка
1. Мотиваційно-діяльнісний компонент Наявність інтересу до інноваційних технологій  
Сформованість мотивації досягнення успіху  
Усвідомлення необхідності впровадження інноваційних технологій, модернізації освітньої діяльності  
Психологічна готовність до сприйняття нового  
Інтелектуальна готовність до впровадження інновацій (критичність мислення, здатність до аналітичної діяльності, прогностичні вміння)  
2. Когнітивний компонент Знання основних нормативних документів щодо здійснення інноваційної діяльності та експериментальної роботи  
Знання основ педагогіки та психології, педагогічної інноватики  
Знання основ стратегічного та інноваційного менеджменту  
Знання основ моделювання педагогічних та управлінських процесів  
Знання методології наукових досліджень та науково-експериментальної діяльності педагога  
3. Організаційно-технологічний компонент Здатність до стратегічного планування  
Уміння створювати систему освітнього моніторингу  
Уміння розробляти організаційну структуру та систему науково-методичної роботи з урахуванням особливостей сучасних педагогічних технологій  
Уміння розподіляти функціональні обов’язки у сфері науково-дослідницької діяльності, інноваційної політики навчального закладу, створювати систему стимулювання інноваційної діяльності  
Уміння організовувати контроль за впровадженням інновацій  
Уміння організовувати узагальнення інноваційної діяльності педагогів  
Уміння співпрацювати з громадськими організаціями, ЗМІ з питань популяризації нововведень, розповсюдження інноваційного досвіду  
Уміння працювати з документами щодо організації та узагальнення науково-дослідницької та експериментальної роботи  
Уміння узгоджувати інноваційну діяльність з науковими установами, органами управління, громадськими організаціями  
Уміння презентувати досвід, інноваційні проекти і технології  
4. Особистісний компонент Інформаційна компетентність  
Пізнавальна (інтелектуальна) компетентність  
Креативна (творча) компетентність, здатність до творчої діяльності  
Сформованість морально-вольових і світоглядних якостей  
Комунікативна компетентність  
Здатність до саморозвитку  
5. Рефлексивний компонент Здатність до аналітичної діяльності  
Здатність до самоаналізу  
Уміння розробляти критерії оцінювання діяльності персоналу та здійснювати оцінку результатів  

Категорія: Я — директор? | Додав: Nicolaj
Переглядів: 12 | Завантажень: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Реклама

Copyright Кунцівська ЗОШ I-III ступенів © 2018