П`ятниця, 24.03.2017, 22:03
Вітаю Вас Гість | RSS

Кунцівська школа    
ВІРТУАЛЬНИЙ МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ

Статистика

Онлайн всього: 6
Гостей: 6
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Директор школи » Я — директор?

Управлінська компетентність керівника школи
10.01.2014, 19:19

Управлінська компетентність керівника школи
(тест 1)
(автор-розробник тестових завдань: Королюк С.В., к. пед. н.)

Пояснення:
Оберіть один правильний варіант відповіді на кожне поставлене запитання.
У вікно поряд із номером запитання вводити текст не потрібно.

  1. Як реалізується представницька функція керівника школи?

    у взаємодії з різними державними громадськими організаціями, об’єднаннями, вищими навчальними закладами;

    у налагодженні партнерських стосунків з організаціями, вищими навчальними закладами, школами;

    у представленні школи та представників школи на всіх рівнях, у виступах на конференціях, симпозіумах, засіданнях.

  2. Що є правовою основою освітньої діяльності?

    Закон України «Про освіту», Положення про загальноосвітній навчальний заклад;

    Конституція України, Закон України «Про освіту»

    Закони «Про освіту», «Про загальну середню освіту», інструктивно-нормативні документи.

  3. У яких документах визначені основні шляхи реформування школи?

    Національній доктрині розвитку освіти, Законі України «Про освіту»;

    Державній національній програмі «Освіта», Національній доктрині розвитку освіти;

    Законі України «Про освіту», Положенні про загальноосвітній навчальний заклад.

  4. Назвіть основні етапи розробки управлінських рішень керівником школи.

    Виявлення та усвідомлення проблеми, визначення обмежень та критеріїв, визначення та всебічний аналіз альтернатив, оцінка альтернатив,вибір найдоцільнішого варіанту розв’язання проблеми.

    Обгрунтування проблеми, підбір виконавців, розподіл обов’язків, контроль за виконанням.

    Підбір необхідної інформації та критеріїв реалізації рішення, розподіл відповідальності між виконавцями, контроль.

  5. Які основні вимоги до написання наказу по школі?

    Науково-педагогічна обґрунтованість;законність; логічна послідовність; чіткість; конкретність; висока культура викладу.

    Чітка вказівка змісту роботи, виконавців, терміну виконання; чіткість; завершеність; педагогічна обґрунтованість.

    Обгрунтованість; відповідність; послідовність; вказівка змісту роботи; культура викладу.

  6. Які існують стилі керівництва колективом?

    Авторитарний, ліберальний, демократичний, потуральницький.

    Автократичний, потуральницький, ліберальний.

    Авторитарний, ліберальний, демократичний.

  7. Хто такий «менеджер освіти»?

    Керівник, який забезпечує оптимальне функціонування, розвиток закладу.

    Професійний керівник освіти, який здобув відповідну підготовку.

    Людина, що займає керівну посаду.

  8. Назвіть основні складові організаційної культури школи.

    Люди, які її складають та символи, що існують в закладі.

    Поведінка та дії працівників, якості, знання та вміння всіх учасників навчально-виховного процесу.

    Базові передбачення, цінності, символи.

  9. Поясніть термін «делегування повноважень».

    Це колегіальне прийняття рішень та розподіл обов’язків між працівниками.

    Передача завдань та повноважень особі, що бере на себе відповідальність за їхнє виконання.

    Передача керівником виконання певних справ іншим людям.

  10. Назвіть основні методи вирішення конфліктів у колективі

    Прохання, бесіда, переконання або силове вирішення конфлікту.

    Пояснення вимог до роботи та неправомірних дій конфліктуючих та інші засоби виховного впливу.

    Вирішення конфлікту за вироком – рішення комісії, наказ керівника закладу, рішення суду.

  11. Хто такий «неформальний лідер»?

    Той, хто керує колективом, веде за собою.

    Керівник закладу, який вдало організовує роботу колективу.

    Той, хто веде за собою, кому довіряють.

  12. Назвіть пристрій, за допомогою якого каналами телефонної мережі здійснюється зв'язок з іншими комп’ютерами.

    Сканер.

    CD-R/

    Модем.

  13. Вкажіть програмний засіб, за допомогою якого створюють текстові документи.

    Windows.

    Microsoft Word.

    Microsoft Excel.

  14. Поясніть термін «маркетинг».

    Задоволення потреб осіб та груп осіб завдяки створенню товарів і споживчих цінностей та обміну ними.

    Вивчення ринку, потреб громадян, розробка та впровадження концепцій надання освітніх послуг.

    Дослідження попиту на освітні послуги та вплив на розвиток освітніх потреб громадян, формування позитивного іміджу закладу.

  15. Які основні джерела фінансування загальної середньої освіти?

    Батьківські кошти, кошторис школи.

    Позабюджетні надходження, освітні послуги.

    Державна дотація, залучення позабюджетних коштів.

  16. Назвіть основні правила проведення бесід.

    Зустріч співрозмовника, створення атмосфери поваги, терпимості, завершення зустрічі.

    Вміння слухати, контролювати себе під час розмови, увага під час прощання.

    Толерантність, терпимість, увага до потреб людини, вміння надати допомогу.


Ваш результат:

    


Категорія: Я — директор? | Додав: Nicolaj
Переглядів: 972 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Реклама

Copyright Кунцівська ЗОШ I-III ступенів © 2017