Субота, 25.11.2017, 03:39
Вітаю Вас Гість | RSS

Кунцівська школа    
ВІРТУАЛЬНИЙ МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Директор школи » Накази

Про підсумки проведення атестації педпрацівників
[ Викачати з сервера (49.5Kb) ] 05.02.2017, 17:05

складаємо накази

Приклад наказу про підсумки проведення атестації педагогічних працівників

НАКАЗ

__.__.20__

№ __

Про підсумки проведення атестації педагогічних працівників у 20___ /___ н. р.

Протягом 20___ /___ н. р. відповідно до Закону України «Про освіту», Закону України «Про загальну середню освіту», Типового положення про атестацію педагогічних працівників, затвердженого наказом МОН України № 930 від 06.10.2010 у школі проводилася атестація педагогічних працівників.

Під час атестації визначалися професійні якості вчителів, їх сильні й слабкі сторони, рівень загальної культури, підкреслювався вплив атестації на підвищення результативності роботи школи, створювалися оптимальні умови для вивчення та впровадження перспективного педагогічного досвіду найкращих учителів школи.

На протязі поточного навчального року в школі продовжувалася здійснюватися систематична робота з посилення ролі атестації як стимулу професійного росту педагогів, розвитку їхньої творчої ініціативи.

З огляду на введену в навчальному закладі процедуру самоатестації вчителів, протягом вересня кожен учитель, що атестується, визначив за встановленою шкалою рівні своєї викладацької діяльності:

  • виконання інструкції про ведення ділової документації;

  • роботи над підвищенням свого професіоналізму;

  • моральних якостей;

  • оволодіння принципами професійної етики;

  • результативності громадської роботи;

  • уміння організувати свою працю й працю учнів;

  • методичної й технічної готовності до роботи;

  • умінь працювати в колективі;

  • позаурочної й організаційно-виховної роботи.

Результати самоатестації вчителів буди розглянуті методичною радою школи.

Згідно з наказом директора школи від ___ вересня 200_ р. № __ була створена атестаційна комісія. яка на першому засіданні затвердила план своєї роботи на 20__/__ н. р.

Члени атестаційної комісії вивчали професійний рівень педагогів, умови підвищення ними рівня знань, умінь і навичок через шкільні методичні об’єднання вчителів. На засіданнях комісії та методичних об’єднань обговорювався хід вивчення системи роботи вчителів, що атестуються, вироблялися рекомендації для окремих категорій працівників.

З кожним із учителів директор школи, як голова атестаційної комісії, проводив індивідуальну співбесіду. Коло питань для співбесіди визначалося нормативно-правовими документами, що дало можливість окреслити права й обов’язки вчителя, що атестується, уточнити завдання й види контролю за виявом професійних якостей. Після цього було видано наказ по школі від «__» жовтня 20__ р. «Про проведення атестації педагогічних працівників школи у 20__/__ н. p.».

Підготовчий період до атестації завершився другим засіданням атестаційної комісії, на якому вивчалися заяви вчителів, проводився інструктаж, який допоміг чітко визначити, що, з якою метою і як перевіряти, у якій формі узагальнювати одержані результати, а також було складено графік проходження атестації кожним учителем. Із метою ознайомлення вчителів з основними атестаційними умовами й вимогами в школі оформлено стенд у вчительській кімнаті «Атестація кадрів: нормативи, організація, досвід».

На другому етапі вивчалася професійна й громадська діяльність педагогічних працівників, їхня робота над підвищенням педагогічної майстерності, визначався рейтинг учителів серед батьків і учнів через анкетування.

Учителями, що атестувалися, були проведені відкриті уроки на такі теми:
  • «________» (учитель ________);

  • «________» (учитель ________);

  • «________» (учитель ________);

  • «________» (учитель ________);

  • … .

Адміністрація школи відвідала більше 12 уроків, виховні й інші заходи вчителів, що атестуються, провела з ними індивідуальні співбесіди, аналізуючи якість і вивчаючи систему їхньої роботи з підвищення кваліфікації та професійної майстерності.

Реалізації принципів колегіальності, гласності, об'єктивності сприяли такі форми вивчення діяльності вчителів, як: тестування з визначення рівня професійної компетентності, звіти про результативність педагогічної діяльності, проведення предметних тижнів, участь педагогів у науково-практичних конференціях, захисті досвіду роботи, в обміні досвідом роботи на засіданнях методичних об'єднань.

Зібрані матеріали узагальнювала атестаційна комісія за всіма блоками оцінювання професійної компетентності. Основу атестації вчителя складало комплексне оцінювання рівня його кваліфікації, загальної культури, результативності професійної майстерності.

Усього у 20__/20__н. р. проатестовано __ учителів.

За підсумками атестації атестаційна комісія порушила клопотання перед атестаційною комісією II рівня щодо підтвердження вищої кваліфікаційної категорії й звання «Учитель-методист» учителю ________ , вищої кваліфікаційної категорії й звання «Старший учитель» учителю ________; присвоєння вищої кваліфікаційної категорії учителю ________ .

Рішенням атестаційної комісії присвоєно першу кваліфікаційну категорію учителям ________ , другу кваліфікаційну категорію учителям ________.

Глибоке, різнобічне вивчення діяльності вчителів, що атестувалися, узагальнення результатів їхньої професійної діяльності, об'єктивне оцінювання сприяло баченню перспективи подальшого розвитку школи, допомагало педагогічному колективу підвищувати рівень навчання і виховання учнів, залучало вчителя й весь колектив до самооцінювання професійної діяльності, що в кінцевому результаті формувало почуття причетності й відповідальності кожного педагога за результати діяльності школи.

Разом з тим, практика проведення атестації педагогічних працівників, аналіз її стану й порівняння наслідків свідчать про потребу подальшого вдосконалення технологій вивчення професійної діяльності вчителя, якості підготовки атестаційних матеріалів.

У зв'язку з цим,

НАКАЗУЮ:

1. Вважати заходи з підвищення педагогічного, психологічного, методичного й фахового рівнів педагогічних працівників школи виконаними.

2. Заступникові директора з навчально-виховної роботи ________ :

2.1. Спланувати заходи щодо роботи з педагогічними кадрами школи на новий 20__/__ н. р. з урахуванням позитивного досвіду та недоліків, які мали місце в минулому навчальному році.

2.2. Підвищити рівень вимог до якості підготовки атестаційних матеріалів у наступному навчальному році.

2.3. Постійно стежити за виконанням графіків атестації й перепідготовки вчителів.

2.4. До __ квітня забезпечити висвітлення найцікавішого з досвіду роботи вчителів, що атестувалися.

2.5. Щорічно підбивати підсумки атестації на спеціальному засіданні педагогічної ради школи, на яке запрошувати членів ради школи, працівників відділу освіти.

3. Керівникам шкільних методичних об'єднань ________ щорічно розглядати методичні розробки вчителів, що атестувалися, проводити обговорення відвіданих уроків членами творчих груп на засіданнях методичних об’єднань.

4. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

 

Директор школи

ініціали, прізвище

підпис

З наказом ознайомлені:

Підписи ініціали, прізвище
__.__.20__


Категорія: Накази | Додав: Nicolaj | Теги: атестація вчителів, Наказ
Переглядів: 488 | Завантажень: 39 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Реклама

Copyright Кунцівська ЗОШ I-III ступенів © 2017