П`ятниця, 24.03.2017, 19:58
Вітаю Вас Гість | RSS

Кунцівська школа    
ВІРТУАЛЬНИЙ МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Директор школи » Накази

Про стан розвитку творчих здібностей учнів
[ Викачати з сервера (44.5Kb) ] 03.02.2017, 14:57

складаємо накази

Приклад наказу про стан роботи педколективу з питань формування та розвитку творчих здібностей учнів

НАКАЗ

__.__.20__

№ __

Про стан роботи педагогічного колективу з питань формування та розвитку в учнів творчих здібностей з урахуванням результатів психодіагностики

Відповідно до річного плану роботи школи у листопаді-грудні 20__ року членами робочої групи з підготовки засідання педагогічної ради (наказ по школі №__ від __ жовтня 20__ року) вивчався стан роботи педагогічного колективу з питань формування та розвитку в учнів творчих здібностей з урахуванням результатів психодіагностики.

Це питання стало предметом розгляду на засіданні педагогічної ради №__ від __.__.20__ року.

Аналіз зібраних матеріалів свідчить про те, що вчителями школи протягом І семестру була проведена певна робота щодо створення сприятливих умов для розвитку творчого потенціалу, пошуку, підтримки і стимулювання інтелектуально і творчо обдарованих дітей.

У позаурочний час учні школи залучаються до занять у різних гуртках, (керівники ________). Проводиться пошукова та народознавча робота (вчителі (________). Для інформаційно-наукового забезпечення активно використовуються фонд бібліотеки (бібліотекар ________).

Постійна робота гуртків, курсів за вибором, шкільних факультативів забезпечують результативну участь школярів в олімпіадах, конкурсах, змаганнях.

Протягом І семестру навчального року в школі були проведені шкільні олімпіади з 11 предметів, до яких було залучено 125 учасників.

Школярі беруть участь у літературних конкурсах присвячених творчості Бориса Олійника та Остапа Вишні, Міжнародному конкурсі знавців української мови імені Петра Яцика, Міжнародному математичному конкурсі «Кенгуру» та Всеукраїнському фізичному конкурсі «Левеня», інтелектуальній грі «Дебати», районних конкурсах КВК, у конкурсі-огляді художньої самодіяльності «Веселка» (вчителі ________).

Кращі учнівські роботи та поради практичного психолога для батьків щодо формування та розвитку творчих здібностей у дитини публікувалися на сторінках шкільної газети «Наші діти» (координатор роботи редакції ________).

У зв’язку з тим, що робота зі здібними учнями потребує постійного зростання рівня фахової підготовки вчителів, оволодіння ними елементами передових педагогічних та інформаційних технологій, на вирішення цих завдань направлена методична робота в школі, створені всі умови для успішного освоєння педагогами комп'ютерної техніки .

Теоретичні аспекти питань формування та розвитку в учнів творчих здібностей з урахуванням результатів психодіагностики розглядалися на засіданні психолого-педагогічного семінару (керівник ________).

Практичним психологом школи ________ було проведено діагностування рівня розвитку пізнавальної активності у дітей 5, 6 класів та рівня розвитку особистісної схильності до творчості в учнів 7-11 класів, аналізувалася схильність дітей до вивчення певних предметів.

На засіданні методичної ради __.09.20__ року (керівник ________) були обговорені результати психодіагностики та затверджені методичні рекомендації для вчителів-предметників, керівників гуртків щодо формування та розвитку в учнів творчих здібностей на основі результатів психодіагностики.

Створено банк даних на обдарованих дітей школи.

З метою обміну досвідом із даного питання протягом І семестру були проведені відкриті уроки вчителями школи (________).

Відвідані членами робочої групи уроки вчителів свідчать про те, що більшість педагогів знають індивідуально-психологічні особливості школярів, правильно орієнтуються в питаннях організації та здійснення індивідуального підходу до особистості при формуванні та розвитку в учнів творчих здібностей з урахуванням результатів психодіагностики.

Високий рівень професійної підготовки та вміння ефективно застосовувати різні форми і методи індивідуальної роботи з обдарованими дітьми мають вчителі (________).

Вчителі школи (________) були активними учасниками районного конкурсу професійної майстерності «Учитель року» та «Класний керівник», ярмарку педагогічних технологій.

Разом з тим, під час вивчення даного питання були виявлені певні недоліки, зокрема:

— у зв’язку зі зменшенням шкільного контингенту, до великої кількості різноманітних заходів залучаються одні й ті ж самі школярі, отже перевантажуються;

— недостатньо проводиться робота щодо залучення учнів до науково-дослідницької діяльності через шкільні наукові товариства;

— низькою є активність та результативність участі учнів у районних спортивних змаганнях;

— залишається не вирішеним питання підтримки й стимулювання інтелектуально й творчо обдарованих дітей.

Виходячи з вище викладеного, враховуючи рішення педагогічної ради №__ від __.__.20__ року «________» та з метою активізації роботи з обдарованими учнями,

НАКАЗУЮ:

1. Педагогічному колективу школи протягом ІІ семестру ________ навчального року:

1.1. Посилити роботу щодо створення сприятливих умов для розвитку творчого потенціалу, пошуку, підтримки та стимулювання інтелектуально й творчо обдарованих дітей.

1.2. Максимально розширювати коло школярів, які безпосередньо приймають участь у підготовці та проведенні загальношкільних заходів.

1.3. У навчально-виховній роботі постійно керуватися методичними рекомендаціями щодо формування та розвитку в учнів творчих здібностей з урахуванням результатів психодіагностики.

2. Заступнику директора школи з навчальної роботи ________ :

2.1. Спільно з практичним психологом ________ до __.__.20__ року підготувати та провести заняття психолого-педагогічного семінару «Розвивальні програми для вдосконалення пізнавальної та емоційно-вольової сфери учня».

2.2. До __.__.20__ року розробити та розглянути на методичній раді заходи щодо залучення учнів до науково-дослідницької діяльності через шкільні наукові товариства у наступному навчальному році.

2.3. До __.__.20__ року підготувати проект листа-звернення до керівника підприємства ________ щодо спонсорської допомоги на підтримку й стимулювання інтелектуально та творчо обдарованих дітей.

3. Заступнику директора з виховної роботи ________ спільно з учителем фізичного виховання ________ на нараді при директору __.__.20__ року доповісти про вжиті заходи щодо посилення активності та результативності участі учнів у районних спортивних змаганнях протягом ІІ семестру поточного навчального року та внести пропозиції на наступний навчальний рік.

4. Учителю інформатики, завідуючій кабінетом інформатики ________, вчителям-предметникам протягом ІІ семестру продовжувати впровадження інформаційних технологій у роботу з обдарованою учнівською молоддю.

5. Керівникам динамічних груп вчителів ________ спільно зі шкільним психологом ________ до __.__.20__ року організувати засідання динамічних груп, де обговорити та конкретизувати форми та методи роботи з дітьми, що мають творчі здібності. Рішення динамічних груп учителів оформити у вигляді методичних рекомендацій та подати на затвердження черговими методичною й педагогічними радами.

6. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника директора школи з навчальної роботи ________.

 

Директор школи

ініціали, прізвище

підпис

З наказом ознайомлені:

Підписи ініціали, прізвище
__.__.20__


Категорія: Накази | Додав: Nicolaj | Теги: Творчість, Наказ, здібності
Переглядів: 84 | Завантажень: 11 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Реклама

Copyright Кунцівська ЗОШ I-III ступенів © 2017