Субота, 29.04.2017, 13:29
Вітаю Вас Гість | RSS

Кунцівська школа    
ВІРТУАЛЬНИЙ МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ

Статистика

Онлайн всього: 4
Гостей: 4
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Директор школи » Педради

Аналітична довідка до педради
[ Викачати з сервера (87.0Kb) ] 16.06.2016, 19:21

Готуємо педраду

Результатом будь-якого вивчення діяльності навчального закладу є відповідна довідка, зміст якої обговорюють на засіданні педагогічної ради. У довідці лаконічно та об’єктивно висвітлюють роботу колективу, адміністрації. Акценти розставляють відповідно до визначеної у плані мети.

Структурно довідка містить три умовних блоки: окремо розглядають позитивні та негативні аспекти роботи, а потім викладають конкретні висновки-пропозиції щодо усунення виявлених недоліків, зазначаючи терміни їх виконання.

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ! Важливо уникати змішування позитивних висновків з критичними зауваженнями. Виклад має бути чітким, лаконічним, не описово-констатувального, а аналітико-оцінювального спрямування.

Приклад оформлення довідки
про результати тематичного контролю

ДОВІДКА

__.__.20__

№ __

(назва населеного пункту)

Про результати тематичного контролю щодо виконання рішення педради від _______ № __ відносно активізації пізнавальної діяльності школярів, відповідних рекомендацій методоб’єднання вчителів природничих наук та Інструкції з ведення класного журналу учнів 5-11 кл.

Відповідно до наказу директора школи від ________ № __ «Про вивчення стану викладання біології у 7, 8, 10, 11-х класах» нами, _________, заступником директора з навчально-виховної роботи, _________, головою методичного об’єднання вчителів природничих наук, у період з _________ по _________ були відвідані уроки вчителів біології (прізвища вчителів) у 7, 8, 10, 11-х класах з метою вивчення стану роботи вчителів щодо виконання завдань, поставлених педагогічною радою від ________ № __ відносно активізації пізнавальної діяльності школярів на уроках, використання у цій діяльності рекомендацій методичного об’єднання вчителів природничих наук від _______ № __ та дотримання вчителями вимог Інструкції з ведення класного журналу учнів 5-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 03.06.2008 № 496.

_________, учитель біології, викладає у 8-А, 8-В, 8-Г, 10-А, 10-Б, 10-В, 11-А та 11-Б класах. Учитель проводить уроки на високому науково-методичному рівні, раціонально розподіляє навчальний час. Під час викладання навчального предмета створює сприятливий психологічний мікроклімат в учнівському колективі. Учитель не лише вчить аналізувати, систематизувати, узагальнювати матеріал з біології, а й формує в учнів уміння визначати суть, причини, значення біологічних законів, самостійно працювати з різними джерелами інформації, готувати доповіді, брати участь у дискусіях, встановлювати причинно-наслідкові зв’язки. Використовує багато дидактичних матеріалів з навчального предмета. Записи у класних журналах для V-ХІ класів на сторінках, відведених для навчального предмета, веде чітко, охайно й відповідно до Інструкції з ведення класного журналу учнів 5-11 класів загальноосвітніх навчальних, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 03.06.2008 № 496.

_________ очолює шкільну секцію Малої академії наук з біології та екології. Копітка робота учителя дає позитивні результати. Її учні щороку стають призерами районних та міських олімпіад.

_________, учитель біології, викладає у 8-Б класі. Учитель проводить уроки на високому науково-методичному рівні. Працює над формуванням в учнів умінь систематизувати результати спостережень природних процесів; творчо використовує міжпредметні зв’язки; вдало застосовує різні форми структурування навчального матеріалу з використанням таблиць і схем для узагальнення; вміло поєднує групові форми навчання з індивідуальними. Учитель докладає чималих зусиль для досягнення високого рівня якості знань учнів з навчального предмета. Використовує різноманітні дидактичні матеріали, створює на уроках сприятливий психологічний мікроклімат. Під час проведення уроків з біології застосовує інтерактивні форми навчання. Записи у класному журналі для 8-Б класу на сторінках, відведених для навчального предмета, веде чітко, охайно і відповідно до Інструкції з ведення класного журналу учнів 5-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 03.06.2008 № 496.

_________, учитель біології, викладає у 7-А, 7-Б та 7-В класах. До уроків готується ретельно, навчальний матеріал викладає з урахуванням вимог програми. На уроці достатньо уваги приділяє міжпредметним зв’язкам, забезпечує практичну спрямованість викладання навчального матеріалу, ознайомлює учнів з проблемами екології, виховує дбайливе ставлення до природи. В організації уроку надає перевагу роботі з підручником, використовує плакати, таблиці, схеми. Однак на уроці учитель недостатньо використовує комп’ютерні технології та мультимедійні засоби навчання, не залучає учнів до позакласної роботи з навчального предмета, у зв’язку з чим знижується їхня зацікавленість. Практичну частину програми учитель виконує у повному обсязі. Під час проведення практичних робіт з навчального предмета учні в кабінеті чітко дотримуються правил техніки безпеки. Учитель на високому рівні веде профорієнтаційну роботу з навчального предмета. Записи у класних журналах на сторінках, відведених для навчального предмета, веде чітко, охайно і відповідно до Інструкції з ведення класного журналу учнів 5-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 03.06.2008 № 496.

Під час перевірки викладання біології у 7, 8, 10, 11-х класах проведено контрольні роботи. Результати цих контрольних робіт зведено у таблиці, наведені нижче. У таблицях окремо зазначено рівні навчальних досягнень учнів, подані в абсолютних числах та у відсотках. При цьому треба мати на увазі, що високий та достатній рівні навчальних досягнень учнів у сумі формують рівень якості знань учнів, а високий, достатній та середній рівні — рівень компетентності учителя.

Таблиця 1. Результати контрольних робіт з біології учнів 7-х класів
(учитель __________)

Клас Кількість учнів Рівень навчальних досягнень, кількість учнів
усього в класі виконували роботу високий достатній середній початковий
7-А 26 20 4 11 5 0
7-Б 28 26 4 12 3 7
7-В 28 24 1 2 14 7
Усього 82 70 9 25 22 14

= продовження Таблиці 1 =

Рівень якості знань, % Рівень компетентності, % Початковий рівень, %
     
75 100 0
61 73 27
13 71 29
49 80 20

Найкращий результат за наслідками контрольної роботи показали учні 7-А класу. Усього виконували контрольну роботу 20 учнів; 15 з них отримали бали високого та достатнього рівнів.

Під час виконання робіт найбільш типовими помилками були:

— незнання значення симбіозу бактерій та лишайників для інших живих організмів;

— змішування понять «будова лишайників» та «будова вищих рослин»;

— недостатнє володіння біологічними термінами.

Таблиця 2. Результати контрольних робіт з біології учнів 8-х класів
(учитель __________)

Клас Кількість учнів Рівень навчальних досягнень, кількість учнів
усього в класі виконували роботу високий достатній середній початковий
8-А 29 24 5 10 7 2
8-Б 30 26 4 10 8 4
8-В 29 27 0 7 19 1
8-Г 28 28 5 11 8 4
Усього 116 105 14 38 42 11

= продовження Таблиці 2 =

Рівень якості знань, % Рівень компетентності, % Початковий рівень, %
     
63 92 8
54 85 15
26 96 4
57 86 14
50 89,5 10,5

Учні 8-х класів показали такі результати:

— 14 учнів отримали бали високого рівня — 13,3%;

— 38 учнів отримали бали достатнього рівня — 36,2%;

— 42 учні отримали бали середнього рівня — 40%;

— 11 учнів отримали бали початкового рівня — 10,5%.

Найбільш типовими помилками під час виконання контрольної роботи були:

— невміння визначити морфологічні, фізіологічні та екологічні властивості лишайників;

— незнання значення лишайників у природі та житті людини; недостатнє володіння біологічними термінами.

Таблиця 3. Результати контрольних робіт з біології учнів 10-х, 11-х класів
(учитель __________)

Клас Кількість учнів Рівень навчальних досягнень, кількість учнів
усього в класі виконували роботу високий достатній середній початковий
10-А 19 14 3 7 4 0
10-Б 15 10 7 1 1 1
10-В 14 10 2 1 7 0
11-А 17 14 5 8 1 0
11-Б 17 11 4 2 5 0
Усього 82 59 21 19 18 1

= продовження Таблиці 3 =

Рівень якості знань, % Рівень компетентності, % Початковий рівень, %
     
71 100 0
80 90 10
30 100 0
93 100 0
54,5 100 0
68 98 2

 

Заступник директора з навчально-виховної роботи

Ініціали, прізвище

Підпис

Голова методичного об’єднання учителів природничих наук

Ініціали, прізвище

Підпис


Категорія: Педради | Додав: Nicolaj
Переглядів: 394 | Завантажень: 45 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Реклама

Copyright Кунцівська ЗОШ I-III ступенів © 2017