Вівторок, 17.10.2017, 15:02
Вітаю Вас Гість | RSS

Кунцівська школа    
ВІРТУАЛЬНИЙ МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ

Статистика

Онлайн всього: 10
Гостей: 9
Користувачів: 1
Nicolaj

Каталог файлів

Головна » Файли » Директор школи » Педради

Ділова гра «Педагогічні ситуації»
[ Викачати з сервера (38.5Kb) ] 28.02.2015, 14:29
педагогічна рада

Ділова гра «Педагогічні ситуації»

Ця гра розкриває творчий потенціал педагогів, вносить різноманітність, «новий струмінь» до роботи педагогічної ради.

Із запропонованих варіантів виберіть найбільш відповідні до даної ситуації.

1. Учителька застає в туалеті дев’ятикласницю, що палить, і, звичайно, починає її відчитувати. Дівчинка зривається й у відчаї викладає, що школа її вкінець «дістала», батьки доконали нескінченними докорами і, на додаток до всього, вона посварилася зі своїм хлопцем. Ось і схопилася за сигарету — допомагає.. Що робити?

а) Виявити співчуття і запропонувати: «Ну, раз така справа, давай покуримо разом».

б) Виявити розуміння і, ні слова не кажучи, вийти з туалету.

в) Постаратися переконати дівчинку в помилковості аргументу, що куріння може хоч в чомусь допомогти.

г) Не слухати пояснень дівчинки і твердо стояти на своєму.

д) Не вступати з дівчинкою в сперечання, а повідомити про все класному керівникові або батькам.

е) Змусити дівчинку негайно загасити сигарету і піти з туалету.

ж) Узяти дівчинку за руку і прямо з сигаретою (речовий доказ!) відвести до директора.

2. До вчительки початкових класів прийшла обурена мама. Її дочка-першокласниця принесла зі школи декілька нецензурних виразів, почутих від сусіда по парті. Мама вимагає захистити дочку від нецензурщини. Що робити?

а) Заспокоїти маму, пояснивши їй, що мат так міцно увійшов до нашого повсякденного життя, що від нього не убережешся.

б) Порадити мамі не акцентувати увагу дочки на «нових» виразах — так вони швидше забудуться.

в) Серйозно поговорити з сусідом дівчинки по парті, а заразом — і з його батьками і взагалі взяти цього хлопчика «на замітку».

г) Посадити дівчинку за іншу парту і обов'язково — з дівчинкою.

д) Порадити мамі забрати дівчинку зі школи і перевести на домашнє навчання.

3. У класі завівся злодюжка. «Вичисливши» його, вчителька викликає дитину на розмову віч-на-віч. Хлопчик, що зізнався, згоден повернути вкрадене, але благає вчительку: «Тільки не говоріть мамі!» Як бути?

а) Не хватало ще вступати в змову зі злодюжкою!

б) Діяти за своїм розсудом, не звертаючи уваги на прохання злодюжки.

в) Діяти за своїм розсудом, але обов'язково зважити на прохання дитини.

г) Нічого не робити, але уважно спостерігати за поведінкою дитини. Якщо випадки крадіжок припиняться, це означає, що можна заспокоїтися.

д) У цій ситуації допомога і сприяння батьків у вихованні дитини обов'язкові.

4. До директора школи прийшла делегація мешканців довколишнього будинку зі скаргою на старшокласників. Хлопці влаштувалися в їх під'їзді, де проводять усі вечори. Усе б нічого, але хлопці шумлять, палять, іноді випивають, усі стіни змальовані… . Терпінню мешканців прийшов кінець — вони вимагають прийняти термінові заходи. Що робити?

а) Спокійно пояснити збудженим людям, що вони звернулися не за адресою: в цій ситуації допомогти може тільки міліція.

б) Порадити мешканцям поставити надійний замок на вхідні двері, щоб відвадити непрошених гостей.

в) Скликати загальні збори учнів старших класів і серйозно поговорити з хлопцями про скаргу мешканців сусіднього будинку.

г) Вдатися до допомоги батьківського комітету, направивши їх за вказаною адресою.

д) Не відкладаючи, того ж вечора навідатися до цього будинку і на місці розібратися зі своїми підопічними.

5. Батьки першокласниці звернулися до вчительки з проханням про допомогу: кожен ранок сльози, дівчинка не хоче йти до школи — вона їй не подобається, однокласники — теж. Що робити?

а) Порадити перевести дівчинку в іншу школу, підібравши її за своїм смаком.

б) Перевести дівчинку на домашнє навчання.

в) Порадити батькам забрати дівчинку і відправити її до школи наступного року, а за цей час психологічно підготувати її до шкільного життя.

г) Звернутися до досвідченого психолога або психотерапевта.

д) Довірчо поговорити з дівчинкою, щоб розташувати її, якщо не до школи і однокласників, то хоч до вчителя.

е) Придумати для дівчинки захоплюючі індивідуальні завдання, доручення, щоб поступово школа ставала для неї бажаною.

6. Після зробленого класним керівником зауваження підліток вийшов із класу, демонстративно голосно хряпнувши дверима. Як поводитися в цьому випадку класному керівникові?

а) Промовчати, але при нагоді нагадати хлопчикові про його нечемність і вашу можливість «повернути борг».

б) Негайно повернути і відчитати хлопчика, змусивши закрити двері за собою тихо.

в) Наступного дня спокійно поговорити з хлопчиком, «присоромивши» його виключно прикладом власної витримки і гідності.

г) Зробити вид, що нічого особливого не сталося.

д) Почекати батьківських зборів, щоб висловити батькам претензії з приводу виховання сина.

е) Стриматися, але при нагоді розповісти дітям біблейську легенду про Хама і походження терміну «хамство» — може, це змусить їх замислитися?


Категорія: Педради | Додав: Nicolaj
Переглядів: 827 | Завантажень: 100 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Реклама

Copyright Кунцівська ЗОШ I-III ступенів © 2017