Середа, 23.09.2020, 01:00
Вітаю Вас Гість | RSS

Кунцівська школа    
ВІРТУАЛЬНИЙ МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Директор школи » Педради

Інформтехнології на педраді
[ Викачати з сервера (20.6 Kb) ] 02.01.2019, 13:02

ПІДГОТОВКА ПЕДАГОГІЧНОЇ РАДА

Інформаційно-стендові технології
у роботі педагогічної ради

Сучасні інформаційні технології дають змогу значно спростити і поліпшити організацію педагогічної взаємодії всіх учасників навчально-виховного процесу, зокрема й підготовку та проведення засідання педагогічної ради.

Нинішнє суспільство постійно зазнає соціальних та технологічних змін. Залежно від них людина змінює темп свого життя, способи спілкування та отримання інформації. Відповідно, змінюються особливості навчання та роботи у навчальному закладі. Наприклад, для отримання інформації часто використовують Інтернет-ресурси, для доведення її до педагогів — інформаційно-стендові технології.

Переваги застосування
інформаційно-стендових технологій

Інформаційно-стендові технології — це сукупність форм і методів роботи, пов’язаних із:

  • побудовою конфігурацій стендів, наочного стендового простору згідно з поточною і стратегічною метою й завданнями навчального закладу

  • розробленням змісту плакатів, інформаційних матеріалів, інформаційних знаків на стендах

  • створенням і застосуванням методик дії та залучення індивідуума в освітній, просвітницький і творчий процес

Інформаційно-стендові технології застосовують для забезпечення високої ефективності методичної роботи, спрямованої на надання конкретної практичної допомоги педагогам у вдосконаленні форм і методів роботи з дітьми та їхніми батьками.

З практики відомо, як іноді складно голові педагогічної ради вчасно надати педагогам величезний обсяг потрібної інформації. І тут йому у пригоді стають сучасні інформаційно-стендові технології. Адже для розміщення графіків, планів проведення заходів педагогічної діяльності навчального закладу, іншої цікавої і потрібної інформації дуже зручно використовувати стенди.

Сучасні складально-об’ємні конструкції інформаційних стендів дають змогу за потреби легко видозмінювати конфігурацію наочно-інформаційного простору:

  • збирати стенди будь-яких форм (від класичних прямокутних до образно-асоціативних);

  • швидко фіксувати і міняти аркуші з інформацією;

  • легко змінювати зовнішній вигляд, розміри і назви стендів;

  • збирати міні-стенди для будь-яких обмежених інтер’єрів — для вертикальних і горизонтальних виступів, пілонів, колон;

  • легко перетворювати настінні варіанти стендів на підлогові за допомогою спеціальних стійок;

  • регулювати висоту розміщення стендів на стійках.

Принципи створення єдиного
наочно-інформаційного простору

Для успішного виконання завдань педагогічної ради дуже важливо створити у навчальному закладі єдиний наочно-інформаційний простір. Створюючи його, варто керуватися такими принципами:

  • доцільність розміщення стендів;

  • дотримання загального стилю оформлення стендів;

  • спрямованість змісту наочної інформації на певну категорію учасників навчально-виховного процесу.

Доцільність розміщення стендів

Місця розміщення стендів визначають залежно від спрямованості їх змісту. Так, стенд «Засідання педагогічної ради» варто розмістити безпосередньо у педагогічному кабінеті, холі чи у коридорі, де всі педагоги навчального закладу можуть систематично ознайомлюватися з необхідною інформацією.

Дотримання загального стилю оформлення стендів

Інтер’єр навчального закладу має привертати увагу як дітей, так і дорослих. Важливим складником інтер’єру є стенди, стиль оформлення яких має велике значення. Адже саме стиль оформлення стендів впливає на ефективність сприйняття розміщеної на них інформації.

Якщо стенди оформлені неординарно, вони створюють особливий, радісний інтер’єр, що є невід’ємною частиною розвивального простору навчального закладу.

Спрямова-ність змісту наочної інформації

Розміщена на стендах інформація має зацікавити всіх учасників навчально-виховного процесу не лише за змістом, а й за формою та способом її подання.

Важливо, щоб стенди, інформацію яких спрямовано на різні категорії учасників навчально-виховного процесу, створюючи єдиний інформаційний простір, гармонійно «вписувались» у загальний інтер’єр навчального закладу.

Інформаційні матеріали варто розміщувати окремими блоками, зміст яких орієнтовано на конкретну категорію учасників навчально-виховного процесу, зокрема на:

  • батьків, для яких проводять інформаційні виставки, зокрема, щодо розвитку, навчання і виховання дітей;

  • вихованців, для яких створюють інформаційні стенди їхніх навчальних досягнень;

  • інформаційні стенди з безпеки життєдіяльності;

  • стенди, на яких розміщують практичні рекомендації та поради учням щодо високих досягнень у навчанні, а також дитячі творчі роботи тощо;

  • педагогів, на стендах для яких розміщують плани роботи;

  • графіки заходів педагогічної діяльності

  • методичні реко¬мендації щодо різних напрямів роботи;

  • консультації;

  • презентації інноваційних технологій, перспективного педагогічного досвіду педагогів.

Так, на стенді для педагогів «Засідання педагогічної ради» варто розмістити інформацію про дату, порядок денний засідання педагогічної ради, про відповідальних за підготовку, місце проведення засідання педагогічної ради. Крім того, на цьому стенді можна вивісити детально розроблений план засідання педагогічної ради, що орієнтує педагогів на якісну і вчасну підготовку до засідання, стимулює їхню творчу активність, а також підвищує персональну відповідальність виконавців рішень педагогічної ради.

До того ж на стенді «Засідання педагогічної ради» варто розміщувати:

  • склад творчої (динамічної) групи;

  • рішення, ухвалені на попередньому засіданні педагогічної ради;

  • питання для обговорення, дискусії, «мозкової атаки» (аспекти, проблеми);

  • опитувальник щодо самоаналізу (рефлексії) діяльності педагогів із проблеми, що розглядатимуть на засіданні педагогічної ради;

  • перелік нормативно-правових документів (або витяги з них) з питань, що розглядатимуть на засіданні педагогічної ради;

  • список рекомендованої літератури, перелік статей періодичних видань;

  • методичні рекомендації;

  • план методичних заходів, які проводитимуть у зв’язку із підготовкою до засідання педагогічної ради;

  • графік-план вивчення (контролю) із зазначеного питання.

Доцільно розмістити на стенді і такі матеріали, як «Є ідея», «Пропоную до проекту рішення».

У навчальному закладі стенди створюють єдиний наочно-інформаційний простір, який забезпечує загальний стиль оформлення закладу та сприяє формуванню інтересу учасників навчально-виховного процесу до педагогічної інформації.


Категорія: Педради | Додав: Nicolaj
Переглядів: 169 | Завантажень: 8 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук

Copyright Кунцівська ЗОШ I-III ступенів © 2020