Субота, 16.12.2017, 03:33
Вітаю Вас Гість | RSS

Кунцівська школа    
ВІРТУАЛЬНИЙ МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Директор школи » Педради

Інтерактивні методи на педагогічній раді
[ Викачати з сервера (136.5Kb) ] 02.06.2015, 12:18
робота з кадрами

ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ
НА ПЕДАГОГІЧНІЙ РАДІ

Характеристика

Особливості проведення

ДИСКУСІЯ

Важливий засіб активізації пізнавальної діяльності, розвитку критичного мислення.

Дає можливість визначити особисту позицію кожного учасника засідання.

Сприяє вдосконаленню навичок аргументування та обстоювання власної думки, поглибленню знань з обговорюваної теми,проблеми

Підготовка:

  • оберіть тему для обговорення
  • складіть список запитань для обговорення
  • складіть план обговорення та ознайомте з ним учасників засідання
  • підготуйте матеріали, з якими мають ознайомитися учасники засідання
  • розробіть правила культури ведення дискусії та ознайомте з ними учасників засідання

Під час проведення:

  • оголосіть тему дискусії
  • контролюйте, щоб учасники засідання не відступали від теми дискусії
  • не дозволяйте обговоренню перетворитися на гарячу суперечку, але й не гасіть усіх проявів емоцій її учасників
  • якщо дискусія затихає, змініть формулювання обговорюваної проблеми, застосуйте спеціальні прийоми, що активізують учасників засідання
  • виділіть достатньо часу для заключної частини дискусії і запропонуйте учасникам засідання самостійно підбити підсумки за такою схемою:
  • найпереконливіші аргументи обох сторін
  • пошук відповідей на додаткові запитання, що виникли під час дискусії

ОЦІНЮВАЛЬНА ДИСКУСІЯ

Дає можливість визначити особисту позицію кожного учасника засідання.

Сприя вдосконаленню навичок аргументування та обстоювання власної думки, поглибленню знань з обговорюваної теми, проблеми

Підготовка:

  • оберіть тему для обговорення
  • складіть план дискусії
  • складіть оцінювальну таблицю з графами «Прізвище, ім’я, по батькові учасника засідання», «Заохочувальний бал», «Штрафний бал»
  • виберіть прийом розподілу учасників засідання на групи

Під час проведення:

  • оголосіть тему дискусії
  • розділіть учасників засідання на групи по 8-10 осіб
  • одну групу розмістіть у центрі, а решту груп — довкола неї. Групи довкола є спостерігачами, які оцінюють дискусію між учасниками групи у центрі
  • контролюйте, щоб учасники засідання дотримувалися плану дискусії
  • тривалість дискусії — 8-20 хв. (залежно від теми)
  • переходьте до наступного пункту плану дискусії лише за умови, що всі учасники засідання висловили свою думку
  • записуйте до оцінювальної таблиці заохочувальні та штрафні бали, зважаючи на дотримання учасниками засідання теми, правил дискутування, на інформацію, що вони подали, на ступінь їхньої активності тощо
  • наприкінці дискусії підсумуйте бали та виставте оцінки кожному учасникові засідання

ДЕБАТИ

Сприяє вдосконаленню навичок аргументування та обстоювання власної думки, поглибленню знань з обговорюваної теми, проблеми

Підготовка:

  • оберіть тему для обговорення
  • проконтролюйте, щоб учасники засідання на належному рівні підготувалися до теми дебатів (наприклад, надайте їм потрібну інформацію чи підкажіть, де її можна знайти) та визначилися з особистою позицією щодо проблеми, запропонованої для обговорення
  • розділіть учасників засідання на групи відповідно до кількості поглядів на обговорювану проблему
  • дайте групам завдання продумати, як доцільніше використати відведений для виступів час, підготувати запитання до груп-опонентів. Також можна визначити ролі для груп (наприклад, керівник навчального закладу, педагогічні працівники, батьки, діти)

Під час проведення:

  • оголосіть тему дебатів і відрекомендуйте групи
  • нагадайте учасникам засідання правила ведення дебатів
  • визначте регламент і порядок ведення дебатів
  • якщо необхідно, оберіть журі для оцінювання виступів учасників засідання
  • строго стежте за дотриманням регламенту
  • якщо необхідно ухвалити спільне рішення, проведіть наприкінці дебатів голосування

ТОК-ШОУ

Сприяє вдосконаленню навичок публічного виступу та дискутування, уміння висловлювати та обстоювати власну думку.

Дає можливість контролювати процес обговорення, оцінювати активність кожного учасника засідання

Підготовка:

  • оберіть тему для обговорення
  • визначте назву ток-шоу та оберіть його ведучого
  • облаштуйте місце проведення ток-шоу у вигляді студії
  • повідомте тему ток-шоу його учасникам заздалегідь
  • залучіть до ток-шоу 2-5 експертів
  • запропонуйте учасникам ток-шоу скласти запитання до експертів та зафіксувати власні думки щодо відповідей на ці запитання
  • запропонуйте експертам підготувати довідкову інформацію на тему ток-шоу

Під час проведення:

  • назвіть тему ток-шоу і відрекомендуйте учасникам засідання ведучого та експертів
  • повідомте учасникам засідання правила проведення ток-шоу, зокрема:
  • надати слово для виступу може лише ведучий
  • говорити слід коротко та по суті
  • регламент виступу експертів — 1-2 хв.
  • регламент постановки запитання чи виступу — не більше ніж 1 хв.
  • експерти можуть звертатися один до одного із запитаннями
  • якщо перевищено регламент виступу, ведучий зупиняє доповідача

ОБГОВОРЕННЯ ПРОБЛЕМИ У ЗАГАЛЬНОМУ КОЛІ

Важливий засіб активізації пізнавальної діяльності, актуалізації опорних знань. Дає змогу з’ясувати певні положення, привернути увагу до складних або проблемних питань

Підготовка:

  • оберіть тему для обговорення
  • сформулюйте кілька ідей та приклади з практики, що дають можливість детально розглянути тему

Під час проведення:

  • оголосіть тему для обговорення
  • запропонуйте ідею та приклади з практики, що стосуються теми обговорення
  • продовжуйте обговорення доти, доки є охочі висловитися

РОБОТА У МАЛИХ ГРУПАХ

Стимулює до ініціативності та творчої діяльності, особистої відповідальності за виконання конкретного завдання

Підготовка:

  • оберіть тему для обговорення
  • складіть картки з різними завданнями (по одному на кожній) та інструкції до них

Під час проведення:

  • оголосіть тему для обговорення
  • розділіть учасників засідання на групи (3-5 осіб)
  • повідомте учасникам засідання про ролі, які вони мають розподілити поміж собою, та завдання, які вони мають виконувати під час роботи у групах, а саме:
  • спікер (зачитує завдання; організовує порядок його виконання; пропонує учасникам групи висловлюватися почергово; заохочує групу до роботи; підбиває підсумки; визначає доповідача)
  • секретар (веде записи результатів роботи)
  • посередник (стежить за регламентом, заохочує групу до роботи)
  • доповідач (чітко висловлює думку групи, сповіщає про результати роботи групи)
  • розподіліть між групами завдання з інструкціями до них
  • надайте групам час для виконання завдань (залежно від їх складності). Під час роботи запропонуйте групам допомогу
  • запропонуйте групам подати результати роботи
  • розгляньте і прокоментуйте результати роботи груп

РОБОТА У ПАРАХ

Сприяє розвитку критичного мислення, вдосконаленню навичок спілкування, вміння висловлювати свою думку, переконувати і дискутувати.

Дає можливість залучити до обговорення всіх учасників засідання

Підготовка:

  • оберіть тему для обговорення
  • складіть перелік запитань

Під час проведення:

  • оголосіть тему для обговорення
  • поставте запитання
  • надайте 1-2 хв. для обміркування відповідей
  • об’єднайте учасників у пари, визначте, хто з них відповідатиме першим
  • надайте парам час на обговорення
  • розгляньте результати роботи у парах

ЗМІНЮВАНІ ТРІЙКИ

Дає можливість кожному учаснику засідання проаналізувати та детально обговорити новий матеріал, добре осмисливши і засвоївши його

Підготовка:

  • оберіть тему для обговорення
  • розробіть різноманітні запитання, які спонукатимуть до обговорення теми
  • виберіть прийом об’єднання учасників засідання у трійки

Під час проведення:

  • оголосіть тему для обговорення
  • розділіть учасників у групи по троє, розмістіть їх колом, щоб кожна трійка бачила одна одну
  • роздайте кожній трійці відкрите запитання (однакове для всіх). Заслухайте відповіді на запитання кожного учасника трійки
  • запропонуйте учасникам засідання розрахуватися від одного до трьох.
    За годинниковою стрілкою перемістіть кожного другого учасника до наступної трійки, а кожного третього — через дві трійки
  • переформовуйте трійки після кожного запитання

ДВА-ЧОТИРИ — ВСІ РАЗОМ

Сприяє вдосконаленню навичок спілкування у групі, уміння переконувати і дискутувати

Підготовка:

  • оберіть тему для обговорення
  • складіть перелік запитань
  • виберіть прийом поділу учасників засідання на пари

Під час проведення:

  • оголосіть тему для обговорення
  • поставте запитання
  • надайте учасникам засідання 1-2 хв. для обміркування відповідей
  • об’єднайте учасників засідання у пари, визначте, хто у парі відповідатиме першим
  • надайте парам час на обговорення
  • об’єднайте пари у четвірки та надайте їм час на обговорення
  • об’єднайте четвірки у більші групи (залежно від кількості учасників засідання)
  • перейдіть до колективного обговорення теми

АКВАРІУМ

Сприяє розвитку ділового спілкування у малій групі, вдосконаленню уміння дискутувати та аргументувати

Підготовка:

  • оберіть тему для обговорення
  • складіть перелік запитань
  • визначте, хто увійде до групи найкомпетентніших педагогів у питаннях обраної теми

Під час проведення:

  • оголосіть тему для обговорення
  • сформуйте групу (3-6 осіб) найкомпетентніших педагогів у питаннях обраної теми
  • розмістіть групу за столом у центрі приміщення
  • поставте запитання та запропонуйте кожному учасникові групи висловити свою думку (регламент — 2-3 хв.). За потреби учасники групи можуть виконувати певні ролі (директора, учителя, практичного психолога, голови ради навчального закладу чи батьківського комітету, представника органу виконавчої влади, інспектора, методиста тощо) і з їхніх позицій висловлювати бачення проблеми, висувати пропозиції щодо її розв’язання
  • запропонуйте іншим учасникам, слухаючи обговорення в «акваріумі», фіксувати незрозуміле, сумнівне, записувати свої запитання членам творчої групи («рибам») та власні пропозиції щодо розв’язання проблеми, — щоб усе це висловити після того, як «риби» завершать обговорення
  • сформуйте експертну групу (3-5 осіб), яка має узагальнити усі висловлені пропозиції та виробити проект рішення

КАРУСЕЛЬ

Сприяє розвитку навичок конструктивного спілкування, підвищенню результативності колективної діяльності, компетентності кожного учасника засідання.

Стимулює його до ініціативності та творчої діяльності, особистої відповідальності за виконання конкретного

Підготовка:

  • оберіть тему для обговорення
  • складіть картки з різними запитаннями (по одному на кожній)

Під час проведення:

  • оголосіть тему для обговорення
  • сформуйте групи за бажанням учасників
  • запропонуйте кожній групі обрати свого лідера, який керуватиме процесом обговорення та узагальнюватиме колективну думку
  • роздайте кожній групі по одній картці із запитанням
  • надайте групам 5-10 хв. для обговорення відповіді на запитання та фіксування її на картках
  • запропонуйте групам обмінятися картками. Кожна група, ознайомившись із запитанням та відповіддю на картці, має протягом 3-5 хв. внести до неї свої доповнення, зміни тощо. Групи обмінюються картками доти, доки кожна з них не одержить свою картку з доповненнями та змінами інших груп
  • надайте групам 5-7 хв. на остаточне опрацювання своїх карток і підготовку стислого узагальненого повідомлення щодо відповіді на запитання
  • запропонуйте лідерам груп узагальнити колективно генеровані учасниками засідання відповіді та, за потреби, визначити шляхи реалізації завдань,
  • які виникли у процесі обговорення
  • запропонуйте ухвалити колективне рішення за кожним запитанням

ПРЕС

Сприяє вдосконаленню уміння аргументувати, висловлювати свою думку щодо дискусійного запитання стисло

Підготовка:

  • оберіть тему для обговорення
  • складіть перелік запитань
  • створіть наочний стенд із чотирма етапами методу «Прес»:
  • висловіть свою думку, поясніть, у чому полягає ваш погляд (починайте виступ словами «я вважаю, що...»]
  • поясніть причину появи такої думки (починайте виступ словами «з огляду на те що...»)
  • наведіть приклади, додаткові аргументи на підтримку вашої позиції (починайте виступ словом «наприклад...»)
  • узагальніть свою думку (зробіть висновок, починаючи виступ словами: «отже...», «як бачимо...»)

Під час проведення:

  • оголосіть тему для обговорення
  • роздайте перелік запитань
  • запропонуйте охочим спробувати застосувати метод «Прес» до будь-якого запитання на вибір

ОБЕРИ ПОЗИЦІЮ

Дає можливість продемонструвати розмаїття поглядів на обговорювану проблему.

Сприяє опануванню навичок визначення альтернативних шляхів розв’язання тієї чи тієї проблеми, вдосконаленню уміння обстоювати власну думку, дослуховуватися до думок інших, набуттю здатності спрогнозувати, як може вплинути певний погляд учасника засідання на навчально-виховний процес, управлінське рішення

Підготовка:

  • оберіть тему для обговорення
  • складіть перелік запитань, сформованих так, щоб на них можна було відповісти ствердно або заперечно
  • підготуйте плакати з написами «за», «проти», «не знаю» та розмістіть їх поодаль один від одного у місці проведення обговорення

Під час проведення:

  • оголосіть тему для обговорення
  • поставте дискусійне запитання і попросіть учасників визначитися з власною позицією щодо нього, ставши біля відповідного плаката
  • оберіть кількох учасників і запропонуйте їм обґрунтувати свою позицію або запропонуйте тим, хто має спільні погляди на проблему, обговорити її та навести аргументи на її захист
  • після викладу різних поглядів на обговорювану проблему запитайте,
  • чи не змінив хто-небудь з учасників засідання своєї думки. Якщо думка змінена, то необхідно обґрунтувати причини цього
  • запропонуйте учасникам засідання назвати найбільш переконливі аргументи, які вони почули під час обговорення

ЗМІНИ ПОЗИЦІЮ

Сприяє формуванню здатності сприймати інший погляд на обговорювану проблему, вдосконаленню навичок аргументування, активного слухання

Підготовка:

  • оберіть тему для обговорення
  • складіть перелік запитань, сформованих так, щоб на них можна було відповісти ствердно або заперечно

Під час проведення:

  • оголосіть тему для обговорення
  • поставте дискусійне запитання
  • об’єднайте учасників у пари, а потім — у четвірки
  • розподіліть пари у четвірках на позиції «так» і «ні»: пари мають обгрунтувати одна одній свої позиції
  • виділіть парам час на підготовку та презентацію
  • запропонуйте парам аргументовано викласти свої погляди одне одному
  • запропонуйте парам помінятися позиціями і повторити все спочатку, причому на підготовку відвести набагато менше часу

НЕПЕРЕРВНА ШКАЛА ДУМОК

Сприяє розвитку навичок прийняття особистого рішення та вдосконаленню уміння аргументувати.

Дає змогу учасникам засідання, аналізуючи альтернативні позиції, спрогнозувати, як може вплинути той чи той погляд на розв’язання обговорюваної проблеми, на навчально-виховний процес чи управлінське рішення

Підготовка:

  • оберіть тему для обговорення
  • складіть перелік запитань, сформованих так, щоб на них можна було відповісти ствердно або заперечно

Під час проведення:

  • оголосіть тему для обговорення
  • доберіть дискусійну проблему, яка передбачала б наявність обґрунтованих, діаметрально протилежних поглядів
  • охарактеризуйте полярні погляди на проблему, запропоновану для обговорення
  • розгляньте їх з учасниками засідання детально, ґрунтовно
  • напишіть на плакатах альтернативні думки та розмістіть плакати поодаль один від одного
  • запропонуйте учасникам засідання оприлюднити свій погляд на обговорювану проблему і зайняти місце біля відповідного плаката
  • запропонуйте учасникам засідання аргументи, які хоч і суперечать їхнім поглядам, але є певною мірою обґрунтованими, примушують їх замислитися і, можливо, переоцінити свою позицію
  • визначте з учасниками засідання, яких результатів можна досягти, дотримуючись того чи того погляду на обговорювану проблему

МІКРОФОН

Дає можливість кожному учасникові засідання почергово висловити свою думку, аргументувати свою позицію. Сприяє розвитку конструктивного мислення, вдосконаленню уміння формулювати свої думки, користуючись професійними знаннями

Підготовка:

  • оберіть тему для обговорення
  • складіть перелік запитань
  • приготуйте мікрофон або ж подібний за формою предмет, наприклад ручку чи олівець

Під час проведення:

  • оголосіть тему для обговорення
  • поставте запитання
  • запропонуйте учасникам мікрофон, щоб вони, передаючи його один одному, висловлювали лаконічно свою думку (регламент — 0,5-1 хв.)
  • не коментуйте і не оцінюйте відповідей

НЕЗАКІНЧЕНІ РЕЧЕННЯ

Дає можливість кожному учасникові засідання ґрунтовніше працювати над формою висловлювання власних ідей, порівнювати їх з ідеями інших учасників засідання. Сприяє подоланню стереотипів, виробленню манери вільнішого висловлювання, відпрацюванню уміння говорити коротко, по суті

Підготовка:

  • оберіть тему для обговорення
  • складіть кілька загальних незакінчених речень на обрану тему так, щоб, продовжуючи їх, можна було вільно висловити власну думку (наприклад: «Під час вивчення та опрацювання цієї теми я відкрила для себе...» або «Ця інформація дає нам змогу зробити висновок, що саме потребує вдосконалення...»)
  • підготуйте мікрофон або ж подібний за формою предмет, наприклад ручку чи олівець

Під час проведення:

  • оголосіть тему для обговорення, на яку учасники засідання висловлюватимуть свої міркування у колі, використовуючи мікрофон
  • запропонуйте учасникам засідання по черзі завершити незакінчене речення, не повторюючи думок один одного

МОЗКОВИЙ ШТУРМ

Дає можливість зібрати від усіх учасників засідання якомога більше ідей щодо розв’язання певної проблеми протягом обмеженого відтинку часу.

Сприяє визначенню кількох шляхів розв’язання конкретної проблеми.

Спонукає проявляти уяву та творчість, вільно висловлювати свої думки

Підготовка:

  • оберіть тему для обговорення
  • складіть перелік проблемних завдань
  • виберіть прийом поділу учасників засідання на групи
  • підготуйте плакат з правилами методу «мозкового штурму», згідно з якими усі учасники засідання:
  • беруть участь в обговоренні (спостерігачів не повинно бути)
  • вільно висловлюють свої думки та уважно слухають інших
  • мають рівні права
  • сприяють мирному розв’язанню конфліктних ситуацій, якщо вони виникають під час обговорення

Під час проведення:

  • оголосіть тему для обговорення
  • запропонуйте учасникам об’єднатися у групи за бажанням (5-9 осіб) або в інший спосіб
  • повідомте проблемне завдання
  • дотримуйтеся основних принципів методу «мозкового штурму»:
  • не критикуйте — можна висловлювати будь-яку думку, не боячись, що її назвуть неправильною чи невдалою
  • стимулюйте ініціативу, причому що дивнішою видаватиметься ідея, то ліпше
  • прагніть висловлювати якомога більше ідей
  • змінюйте, комбінуйте, популяризуйте за потреби запропоновані ідеї (і свої, і чужі)
  • відведіть для «мозкового штурму» 10 хв. Учасники засідання мають зосередитися на обговоренні лише запропонованого завдання, намагаючись висловити якомога більше ідей для його виконання, — всі, що спадають
  • на думку, — не оцінюючи і не критикуючи їх
  • узагальніть усі ідеї, скорегуйте їх і розмістіть послідовно за значущістю
  • запропонуйте учасникам засідання узгодити спільну, колективну, думку та доповісти про підсумкове рішення

НАВЧАЮЧИ УЧИСЬ, АБО БРОУНІВСЬКИЙ РУХ

Дає кожному учаснику засідання можливість опанувати великі обсяги інформації або узагальнити та повторити вивчене напередодні, обмінятися своїми знаннями, поділитися досвідом, скласти загальну картину понять і фактів, які необхідно опрацювати

Підготовка:

  • оберіть тему для обговорення
  • підготуйте картки з фактами, що стосуються обраної теми, по одній для кожного учасника засідання

Під час проведення:

  • оголосіть тему для обговорення
  • роздайте кожному учасникові засідання по картці
  • надайте учасникам засідання час на ознайомлення зі змістом карток
  • запропонуйте учасникам засідання поділитися щойно прочитаною інформацією один з одним попарно
  • запропонуйте учасникам засідання публічно по черзі розповісти, відтворити отриману від колеги інформацію

ВІЛЬНЕ ПИСЬМО

Сприяє розвитку вміння самостійно формулювати висновки,висувати ідеї щодо способу діяльності за певною темою. Дає можливість скласти загальну картину понять і фактів, які необхідно опрацювати

Підготовка:

  • оберіть тему для обговорення
  • продумайте та сформулюйте запитання
  • виберіть прийом поділу учасників засідання на пари та групи

Під час проведення:

  • оголосіть тему для обговорення
  • поставте запитання
  • надайте учасникам засідання 5-7 хв. для викладення на папері своїх думок, не надаючи значення граматиці та орфографії, а зосереджуючись на вільному потоці думок, що активізує процеси мислення
  • запропонуйте учасникам засідання обговорити результати індивідуальної роботи у парах протягом певного часу
  • змініть кількаразово під час обговорення склад творчих пар з метою розширення обміну інформацією та її змістом
  • утворіть групи з пар та запропонуйте їм скласти спільний заключний проект, використовуючи напрацьовані у парах тексти
  • заслухайте з вуст спікера, якого обрали в кожній групі, презентацію результатів роботи групи

ДІАМАНТ

Дає змогу кожному учаснику засідання визначати з-поміж кількох проблемних питань найбільш актуальне, аргументувавши свій вибір. Заохочує його до ініціативності та творчої активності, особистої відповідальності за виконання конкретного завдання.

Сприяє підвищенню компетентності, активному, ґрунтовному аналізуванню матеріалу з метою його осмислення, закріплення та засвоєння

Підготовка:

  • оберіть тему для обговорення
  • сформулюйте проблему та її обґрунтування
  • підготуйте дошку
  • виберіть прийом поділу учасників засідання на пари

Під час проведення:

  • оголосіть тему для обговорення
  • обґрунтуйте актуальність проблеми, запропонованої для обговорення
  • дайте учасникам засідання завдання виокремити основні тези (не менше дев'яти), що сприятимуть успішному розв'язанню проблеми, та запишіть їх на дошці за номерами по порядку
  • запропонуйте кожному учасникові засідання намалювати «діамант»
  • (ромб, поділений на дев'ять клітинок) і розташувати у ньому дев'ять основних тез у порядку їх важливості, значимості:
  • у верхній клітинці — найважливіша
  • у двох клітинках нижче — важливі
  • у трьох середніх — менш важливі
  • у двох нижчих — ті, що не мають особливого значення
  • у найнижчій — та, що не має значення
  • запропонуйте учасникам засідання намалювати спільний «діамант» у парі, потім — у четвірці (у вісімці), обравши оптимальний, узгоджений колегіально, варіант розташування тез у порядку їх важливості, значимості
  • запросіть по одному представникові від четвірок (вісімок) намалювати на дошці спільний «діамант»
  • запропонуйте учасникам засідання порівняти індивідуальний, груповий і колегіальний варіант «діаманта» та проведіть обговорення визначених шляхом консенсусу тез
  • запропонуйте учасникам засідання колегіально розробити програму дій для розв’язання проблеми

ЛАБОРАТОРІЯ НЕРОЗВ’ЯЗАНИХ ПРОБЛЕМ

Сприяє удосконаленню комунікативних умінь і навичок, встановленню емоційних контактів між учасниками процесу обговорення, формуванню уміння діяти відповідно до визначених ролей

Підготовка:

  • оберіть тему для обговорення
  • сформулюйте проблеми, які необхідно розв’язати під час обговорення
  • виберіть прийом поділу учасників засідання на групи

Під час проведення:

  • оголосіть тему для обговорення
  • об’єднайте учасників у кілька груп, утворивши:
  • наукові лабораторії, що під керівництвом обраного завідувача мають здійснювати активну дослідницьку діяльність, спрямовану на розв’язання поставлених проблем
  • прес-центр, що у складі головного редактора, художника, кореспондентів (від кожної лабораторії) мають висвітлювати хід досліджень у прес-бюлетенях, систематизуючи та узагальнюючи висловлені під час обговорення думки. В оформленні бюлетенів використовують різноманітні заготовки: картки, заголовки, вирізки, а також кольоровий папір, фломастери, олівці тощо
  • групу аналітиків (2-3 особи), що має аналізувати матеріали наукових лабораторій і прес-центру, готувати стислі узагальнення результатів розгляду проблеми
  • групу соціологів, що має проводити експрес-дослідження, узагальнювати матеріали, оперативно підбиваючи підсумки
  • давайте уточнення, стислі узагальнення, стежте за дотриманням регламенту (на обговорення кожного запитання — 5-10 хв.)
  • запропонуйте учасникам засідання ухвалити спільне рішення щодо розв’язання розглянутих проблем

Категорія: Педради | Додав: Nicolaj | Теги: інтерактивне навчання, педагогічна рада
Переглядів: 602 | Завантажень: 62 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Реклама

Copyright Кунцівська ЗОШ I-III ступенів © 2017