Вівторок, 22.08.2017, 03:27
Вітаю Вас Гість | RSS

Кунцівська школа    
ВІРТУАЛЬНИЙ МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Директор школи » Педради

Питання для обговорення
[ Викачати з сервера (40.0Kb) ] 06.12.2014, 12:36

педагогічна рада

ОРІЄНТОВАНИЙ ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ
ДЛЯ ОБГОВОРЕННЯ НА ПЕДАГОГІЧНІЙ РАДІ

1. Формування професійної компетентності та культури педагогів, результативність підвищення кваліфікації.

2. Стан викладання предметів.

3. Круглий стіл «Управління навчальним закладом на основі моніторингу».

4. Створення у навчальному закладі умов для інтелектуального розвитку учнів, виховання творчої особистості педагога й учня.

5. Умови мотивації інноваційної діяльності вчителів.

6. Формування направленості особистості на досягнення успіху.

7. Формування і розвиток творчих здібностей учнів на основі вивчення особливостей їх особистості, здійснення диференційованого та індивідуального підходів.

8. Формування морально-ціннісних орієнтирів особистості в нових соціально-економічних умовах.

9. Мотивація як один із чинників інтенсифікації навчально-виховного процесу.

10. Формування потреб, умінь і навичок самостійної роботи учнів у процесі навчання — одна з важливих умов розвитку творчої особистості.

11. Активізація пізнавальної діяльності в умовах навчально-виховного процесу.

12. Збереження психічного і фізичного здоров'я дітей в умовах навчально-виховного процесу як основа формування здорової нації.

13. Роль системи виховної роботи у розвитку творчих здібностей учнів.

14. Удосконалення навчально-виховного процесу як запорука успішної соціалізації вчителя та учнів.

15. Створення здоров'язберігаючого середовища в навчальному закладі. Форми роботи зі збереження здоров'я у системі виховної роботи.

16. Робота методичного кабінету навчального закладу з надання допомоги вчителям у самоосвіті.

17. Розробка та реалізація в навчальному процесі міжпредметних зв’язків.

18. Формування знань, умінь і навичок учнів на основі самостійної пізнавальної діяльності.

19. Розвиток технічного мислення учнів в процесі навчання.

20. Самостійна (індивідуальна) методична робота вчителя та її вплив на якість навчання учнів.

21. Методика та ефективність використання в навчальному процесі ТЗН, комп'ютерної техніки, ППЗ.

22. Досвід вивчення і використання на уроках передового педагогічного досвіду і науково-технічної інформації.

23. Система контролю і оцінювання навчальних досягнень учнів у процесі навчання.

24. Про самоврядування в навчальному закладі. Розвиток соціальної активності школярів.

25. Роль виховного потенціалу уроку у підвищенні якості навчально-виховного процесу в школі.

26. Педагогічний такт, професійна етика педагога у формуванні особистості школяра.

27. Уроки нового типу — урок активної самостійної діяльності учнів.

28. Творчість педагога як найважливіша характеристика педагогічної діяльності.

29. Використання сучасних тенденцій навчання з метою розвитку і виховання учнів.

30. Управління навчально-пізнавальною діяльністю учнів.

31. Організація проблемного навчання.

32. Розвиток педагогічної майстерності колективу.

33. Роль і місце бібліотеки у навально-виховному процесі загальноосвітнього навчального закладу.

34. Система роботи з обдарованими дітьми.

35. Розвиток економічного мислення на уроках.

36. Здійснення на уроках громадянського та патріотичного виховання, формування національної самосвідомості учнів.

37. Створення сприятливої психологічної атмосфери — запорука для формування творчого колективу.

38. Співробітництво навчального закладу й базового підприємства як умова якісного навчально-виховного процесу.

39. Традиції та інновації в сучасній освіті. Ваше бачення оптимальної моделі їх поєднання.

40. Гуманізація навчально-виховного процесу в ПТНЗ: стан і перспективи.

41. Робота педагогічного колективу з інтенсифікації навчально-виховного процесу.

42. Резерви підвищення ефективності викладання матеріалу. Які вони?

43. Система роботи педагогічного колективу з розвитку розумових здібностей учнів, формування у них високої пізнавальної культури.

44. Робота педагогічного колективу з формування навичок усного та писемного мовлення як важливої основи розумового виховання та загальної культури особистості.

45. Психолого-педагогічні умови побудови навчально-виховного процесу на діагностичній основі. Досвід. Проблеми.

46. Створення умов для різнобічного розвитку і саморозвитку особистості, переходу на особистісно орієнтовані педагогічні технології.

47. Удосконалення роботи щодо вироблення в учнів умінь практичного і творчого застосування здобутих знань.

48. Роль домашніх завдань у формуванні в учнів інтересу до навчання.

49. Педагогічний моніторинг у навчально-виховному процесі. Проблеми впровадження і перспективи.

50. Організація повторення навчального матеріалу та підготовка учнів до державної підсумкової атестації.

51. Мотивація навчання. Досвід. Резерви.

52. Розвиток творчих здібностей учнів у процесі навчання.

53. Формування в учнів потреби і навичок самостійної роботи, здатності до навчання протягом життя.

54. Діяльність педагогічного колективу щодо модернізації форм і методів навчання.

55. Нестандартні форми навчання і виховання як засіб розвитку творчої активності учнів.

56. Педагогічне спілкування як ефективний засіб впливу на особистість.

57. Реалізація українознавчої спрямованості змісту освіти. Досвід. Невикористані резерви.

58. Система виховної роботи навчального закладу: проблеми, пошуки, знахідки.

59. Спільна робота школи, сім'ї та громадськості з формування моральної культури учнів.

60. Актуальні проблеми психології і педагогіки у діяльності сучасного навчального закладу.

61. Діяльність педагогічного колективу із забезпечення умов для самореалізації особистості відповідно до її здібностей, нахилів.

62. Наступність і перспективність у формуванні соціально-активної особистості учня.

63. Робота педагогічного колективу з удосконалення патріотичного виховання учнів.

64. Створення необхідних умов для фізичного розвитку учнів, збереження та зміцнення їх здоров'я.

65. Діяльність педагогічного колективу щодо здійснення соціального захисту дітей та охорони праці.

66. Стан профорієнтаційної роботи.

67. Діяльність педагогічного колективу з правового виховання учнів.

68. Дитяча злочинність: джерела, особливості, шляхи запобігання.

69. Концепція превентивного виховання учнівської молоді та можливості педагогічного колективу щодо її реалізації.

70. Формування соціального досвіду учнів у процесі правового й морального виховання.

71. Актуальні проблеми формування навичок здорового способу життя у підлітків.

72. Позакласна робота з предмета як важливий засіб розвитку в учнів інтересу до знань.

73. Права, обов’язки та основні напрямки діяльності класного керівника.

74. Творчість класного керівника: шляхи звільнення від стереотипів та шаблонів.

75. Діяльність педагогічного колективу щодо створення соціально-психологічних умов особистісного розвитку учнів.

76. Стан навчально-матеріальної бази та ефективність її використання у навчально-виховному процесі.

77. Ефективність використання бази навчальних кабінетів для підвищення якості уроку.

78. Про роботу методичних комісій і творчих груп з вивчення та творчого впровадження передового педагогічного досвіду.

79. Удосконалення структури, змісту і форм методичної роботи з педагогічними кадрами в школі.

80. Про результативність самоосвітньої роботи вчителів.

81. Система внутрішньошкільного контролю. Оцінка ефективності. Пропозиції щодо удосконалення.


Категорія: Педради | Додав: Nicolaj | Теги: педагогічна рада
Переглядів: 1815 | Завантажень: 162 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Реклама

Copyright Кунцівська ЗОШ I-III ступенів © 2017