Середа, 13.12.2017, 01:43
Вітаю Вас Гість | RSS

Кунцівська школа    
ВІРТУАЛЬНИЙ МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ

Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Директор школи » Педради

Плани нестандартних педрад
[ Викачати з сервера (43.0Kb) ] 07.12.2014, 18:50

педагогічна рада

ПЛАНИ ПРОВЕДЕННЯ ЗАСІДАНЬ ПЕДАГОГІЧНОЇ РАДИ
У ФОРМІ ДИСКУСІЇ

Педрада 1. Педагогічна творчість вчителя — важлива умова реформування навчального закладу

Стає майстром педагогічної праці той, хто відчув себе дослідником.
В. Сухомлинський
Творчість педагогічного колективу невід'ємна від наукового дослідження власної праці і глибокого вивчення дитини.
В. Сухомлинський

1. Що таке педагогічна творчість?

2. Фактори творчого росту вчителя. Які вони?

3. Роль діагностування і самоаналізу в розвитку творчого потенціалу вчителя і педагогічного колективу.

4. Підвищення педагогічної культури вчителя як стимул розвитку педагогічної творчості. Ваші пропозиції щодо удосконалення.

5. Складові творчої лабораторії сучасного вчителя.

6. Творча атмосфера в педагогічному колективі. Що пропонуєте для її оптимізації в умовах реформування освіти?


Педрада 2. Виховна система школи: проблеми, пошуки, знахідки

Нині, як ніколи, набуває особливого значення перспективність виховної роботи, спрямованість її в майбутнє.
В. Сухомлинський
Виховання — це постійне духовне збагачення дитини.
В. Сухомлинський

1. Що таке виховна система?

2. Виховні системи навчальних закладів України. Досвід минулого і сьогодення. Пошуки власної моделі.

3. Традиції й інновації у виховній системі загальноосвітньої школи. Як їх поєднати?

4. Громадянська освіта і виховання у сучасному навчальному закладі.

5. Основні критерії розвитку виховної системи закладу. Ваше бачення.


Педрада 3. «Обережно: дитина!»
(Ідеї В.Сухомлинського щодо гуманізації навчально-виховного процесу в практиці перебудови сучасного навчального закладу)

Потрібно знати дитину, знати її силу і слабкості, розуміти її думки, переживання, бережно доторкатися до її серця.
В. Сухомлинський

1. Гуманізм як серцевина педагогічної концепції В.Сухомлинського й актуальні проблеми гуманізації сучасного навчального закладу.

2. Чому з'являються «важкі діти»? Відповідь В.Сухомлинського. Ваша думка.

3. Як реалізувати в сучасному навчальному закладі пораду В.Сухомлинського «знаходити в кожному «золоту жилку», від якої розпочинається розвиток індивідуальності?

4. Як залучити дітей до активного «творення добра і краси», забезпечити формування стійких гуманітарних якостей особистості?

5. Виховати дітей можна мудрою вимогливістю, любов'ю і ласкою без покарань. Це позиція В.Сухомлинського. А Ваша думка? Ваш досвід?

6. Як створити у школі та сім'ї «атмосферу довіри, допомоги, справедливого ставлення, вимогливості й такту», про яку мріяв В.Сухомлинський?


Педрада 4. Творчість класного керівника

Будь майстром, поетом, художником у справі, яку ти любиш.
В. Сухомлинський

1. Творчість класного керівника. які її складові?

2. Як Ви реалізуєте право на творчість, на вибір методів і форм виховної роботи?

3. У чому сильна сторона Вашої діяльності як класного керівника? Що Вам вдається виконувати творчо?

4. Ви маєте власні творчі знахідки. Що із своєї скарбнички можете запропонувати колегам?

5. Які шляхи розвитку творчого потенціалу класного керівника Ви пропонуєте?

 

ПЛАНИ ПРОВЕДЕННЯ ЗАСІДАНЬ ПЕДАГОГІЧНОЇ РАДИ
У ФОРМІ ПРОБЛЕМНОГО СТОЛУ

Педрада 1. Другий семестр навчального року. Як підвищити його ефективність?

1. Відставання учнів у навчанні. Це наслідок високої вимогливості вчителів чи результат недостатньої ефективності уроків?

2. Що нового з'явилося у роботі педагогічного колективу над єдиною методичною проблемою? Як вплинули Ваші особисті пошуки і творчі знахідки на підвищення якості уроків і позакласної роботи?

3. Дисципліна учнів. Факти правопорушень. Які їх причини? Як їх уникнути, попередити?

4. Проблема збереження шкільного майна. Що пропонуєте?

5. Якість роботи предметних гуртків не відповідає вимогам сьогодення. Що необхідно зробити?

6. Резерви піднесення ефективності методичної роботи. Які вони?

7. Ваші пропозиції адміністрації щодо удосконалення системи внутрішньошкільного управління.


Педрада 2. Робота педагогічного колективу щодо розвитку
розумових здібностей учнів, формування у них
високої пізнавальної культури

1. Робота педагогічних працівників над розвитком пізнавальних інтересів учнів (сприйняття, пам'ять, мислення, мова, відчуття, уява). Панорама ефективних методів, прийомів, технологій.

2. Наочно-образне мислення та засоби його розвитку в практиці роботи педагогічного колективу.

3. Формування в учнів умінь висловлювати судження, роботи висновки, встановлювати причинно-наслідкові зв’язки. Наш досвід. проблеми.

4. Формування абстрактного мислення учнів. Що запропонуєте колегам?

5. Удосконалення розумових здібностей учнів та здібностей до активного самостійного мислення.

6. Розвиток мови (монологічної, діалогічної) як важливого засобу розвитку розумової діяльності. Поділіться знахідками.

7. Формування в учнів високої пізнавальної культури. Невикористані резерви.

 

ПЛАН ПРОВЕДЕННЯ ЗАСІДАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ РАДИ
У ФОРМІ СЕМІНАРУ

Педрада 1. Шляхи підвищення якості знань, подолання відставання учнів у навчанні

Допоможіть дитині добитися успіху і лише тоді оцінюйте знання.
В. Сухомлинський

1. Державні стандарти освіти і якості знань наших учнів. Результати контрольних зрізів, педагогічного моніторингу.

2. Відставання учнів у навчанні. Ознаки відставання. Діагностика причин.

3. Подолання відставання і запобігання неуспішності. Пошуки ефективних шляхів.

4. Диференціація й індивідуалізація навчання як ефективний засіб піднесення якості знань. Невикористані резерви.

5. Використання тестової системи оцінювання знань як можливості запобігання неуспішності та як підвищення якості знань.

При підготовці до засідання педагогічної ради у формі семінару рекомендується список літератури з даного питання, який складають заступник директора з навчально-виховної роботи та бібліотекар.


Категорія: Педради | Додав: Nicolaj | Теги: педагогічна рада
Переглядів: 1726 | Завантажень: 151 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Реклама

Copyright Кунцівська ЗОШ I-III ступенів © 2017