Четвер, 21.09.2017, 01:26
Вітаю Вас Гість | RSS

Кунцівська школа    
ВІРТУАЛЬНИЙ МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Директор школи » Управління

Аналіз уроку з іноземної мови
[ Викачати з сервера (37.5Kb) ] 11.09.2017, 10:16

Орієнтовна схема аналізу уроку з іноземної мови

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

1. Загальні відомості про урок

1.1. Дата.

1.2. Прізвище та ініціали вчителя.

1.3. Клас (кількість учнів). Готовність класу до уроку.

2. Зміст і структура уроку

2.1. Тема уроку.

2.2. Мета й завдання уроку.

2.3. Місце уроку в системі уроків з даної теми.

2.4. Доцільність добору нового матеріалу та його дозування.

2.5. Співвідношення мовної діяльності вчителя й учнів на уроці (з урахуванням його навчальної мети).

2.6. Етапи уроку, їх логічна послідовність, особливості зв'язку між ними.

2.7. Зміст і обсяг домашнього завдання, його доцільність, диференціація та індивідуалізація.

3. Оцінка змісту навчального матеріалу

3.1. Відповідність навчального матеріалу програмі, розумовому розвитку учнів, їхній попередній теоретичній підготовці, вимогам концепції української національної школи.

3.2. Виділення домінантного навчального завдання.

3.3. Засоби формування національної свідомості учнів.

3.4. Використання народознавчих, краєзнавчих та країнознавчих матеріалів для виховання школярів.

3.5. Забезпечення внутрішньопредметних і міжпредметних зв'язків.

4. Методика проведення уроку

4.1. Реалізація свідомо-практичного методу навчання.

4.2. Забезпечення комунікативної спрямованості уроку.

4.3. Використання різних форм роботи для оволодіння всіма видами мовленнєвої діяльності (аудіюванням, говорінням, читанням, письмом) з урахуванням завдань уроку.

4.4. Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроці.

4.5. Динамічність уроку (різноманітність режимів та прийомів роботи), його емоційність.

4.6. Засоби здійснення індивідуального підходу до учнів з різним рівнем підготовки.

4.7. Використання різноманітних видів самостійної роботи учнів на уроці.

4.8. Забезпечення постійного контролю за засвоєнням знань, виробленням умінь і навичок.

4.9. Способи орієнтації учнів на виконання домашнього завдання. Дотримання раціонального співвідношення усних і письмових форм домашньої роботи.

4.10. Використання ігрових елементів на уроці.

4.11. Попередження втомлюваності. Руховий режим під час уроку.

4.12. Підбиття підсумків уроку.

5. Діяльність учителя на уроці

5.1. Підготовленість учителя до уроку (наявність навчальних матеріалів).

5.2. Знання мовного матеріалу і володіння методикою його вивчення.

5.3. Нормативність мовлення, його чіткість, виразність, емоційність.

5.4. Дотримання оптимального співвідношення між мовленням учителя й учнів.

5.5. Створення атмосфери творчої праці, тактовність.

6. Діяльність учнів на уроці

6.1. Рівень підготовки учнів відповідно до вимог програми.

6.2. Готовність учнів до даного уроку.

6.3. Ступінь засвоєння матеріалу уроку.

6.4. Активність, уважність, рівень розвитку мислення, пам'яті, спостережливості, уяви.

6.5. Дотримання режиму мовлення іноземною мовою.

6.6. Володіння навичками самостійної роботи.

6.7. Дисципліна учнів на уроці.

7. Загальні висновки про урок та його оцінка

7.1. Що дав учням урок у загальноосвітньому і виховному плані, у набутті практичних умінь і навичок, розвитку учнів?

7.2. Які причини заважали виконати поставлені завдання?

7.3. Чи був втрачений марно час на уроці?

7.4. Наскільки вміло і методично доцільно використовував учитель дидактичний матеріал і ТЗН?

7.5. Чи творчо використовував учитель методичні посібники?

7.6. Чи використовував додатковий матеріал на уроці? Яка його освітня й виховна цінність?

7.7. Що слід врахувати при плануванні наступного уроку?


Категорія: Управління | Додав: Nicolaj
Переглядів: 27 | Завантажень: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Реклама

Copyright Кунцівська ЗОШ I-III ступенів © 2017