Четвер, 21.09.2017, 01:28
Вітаю Вас Гість | RSS

Кунцівська школа    
ВІРТУАЛЬНИЙ МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Директор школи » Управління

Циклограма управлінської діяльності директора школи
[ Викачати з сервера (64.5Kb) ] 18.03.2011, 19:18

Циклограма управлінської діяльності директора школи

I. Кожен день:

  • Перевірка готовності школи до занять (огляд приміщень, перевірка явки вчителів, технічного персоналу та інших працівників).

  • Організація зустрічі учнів черговими вчителями й членами учнівського самоврядування.

  • Перевірка стану виконання вказівок вищих органів управління школою, власних рішень.

  • Погодження меню їдальні на наступний день.

  • Відвідування уроків відповідно до плану внутрішньошкільного контролю.

  • Перегляд і відправлення необхідної кореспонденції.

  • Виконання справ, намічених на робочий день у тижневому плані.

  • Корегування тижневого плану на наступний робочий день.

  • Обмін інформацією зі своїми заступниками.

II. Кожен тиждень:

  • Понеділок: питання всеобучу (вибірково); індивідуальні бесіди з класними керівниками щодо виконання планів роботи з урахуванням виховних завдань, визначених Законом України «Про загальну середню освіту»; проведення наради при директорові щодо виконання тижневих планів.

  • Вівторок: відвідування годин спілкування по класах (вибірково) — по 15–20 хв.

  • Середа: подання заходів на наступний тиждень у рай(міськ)во; методична робота в робочому кабінеті школи або в бібліотеці.

  • Четвер: індивідуальна бесіда (вибірково) з класними колективами, окремими учнями з питань ставлення до навчання й виконання правил для учнів; перевірка організації відпочинку учнів під час перерв; проведення прийому громадян.

  • П’ятниця: проведення лінійки чергового класу, аналіз виконання робочого плану за минулий тиждень, складання плану на наступний тиждень з урахуванням невиконаних справ; проведення наради при директорові з виконання тижневих планів (із заступниками); огляд території школи.

  • Субота: учнівські вечори в школі.

III. Тижневий цикл діяльності (по окремих тижнях місяця):

  • Понеділки (перший і третій): контроль за індивідуальною роботою вчителів з учнями, які вимагають особливої уваги; навчання учнівського активу.

  • Понеділок (другий): бесіда зі шкільним лікарем, медсестрою про стан здоров’я учнів; перевірка дотримання працівниками школи техніки безпеки.

  • Понеділки (другий і четвертий): перевірка роботи шкільної їдальні й буфету.

  • Вівторок (перший): відвідування класних зборів (вибірково).

  • Вівторок (третій): засідання учнівського комітету.

  • Середи (перша й третя): робота гуртків художньої самодіяльності (відвідування вибіркове); заняття спортивних секцій (відвідування вибіркове).

  • Середи (друга й четверта): робота предметних і технічних гуртків (відвідування вибіркове); перевірка організації позаурочної роботи з шести-річками, роботи ГПД.

  • Четвер (другий): день профспілкової роботи (засідання профкому, профспілкові збори, робота секторів профкому).

  • П’ятниця: перша — робота зі спонсорами; друга — засідання батьківського комітету школи; третя — засідання класних батьківських комітетів; четверта — робота з технічним персоналом школи.

IV. Місячний цикл діяльності:

  • Перша декада: перевірка класних журналів, зв’язку класних керівників із батьками через учнівські щоденники; перегляд стінної преси в школі; предметний тиждень у школі.

  • Друга декада: декада мистецтв у школі; перегляд стану навчальних кабінетів (оформлення, справності ТЗН та іншого навчального обладнання).

  • Третя декада: огляд санітарного стану школи, її озеленення; перевірка організації харчування в школі; огляд шкільної території.

V. Піврічний цикл діяльності:

  • Підбиття підсумків навчально-виховної роботи за семестр (виконання планів, навчальних програм, якість засвоєння учнями знань, питання виховання школярів).

  • Корегування планів проведення вчителями контрольних робіт на наступний семестр.

  • Внесення змін у план контролю за роботою вчителів.

  • Співбесіди з керівниками методичних об’єднань і завідувачами навчальних кабінетів про поліпшення навчально-методичної роботи з предмета.

  • Співбесіда з класними керівниками про під¬сумки виховної роботи за семестр.

  • Перевірка стану підручників і навчального приладдя учнів.

  • Контроль за читанням учнями художньої та науково-популярної літератури.

  • Відвідування класних батьківських зборів (вибірково).

  • Коригування плану роботи на наступний семестр.

  • Перевірка стану всеобучу в мікрорайоні школи.

  • Анкетне опитування учнів із питань виховання.

  • Відвідування разом із класними керівниками сімей важковиховуваних дітей.

  • Бесіда з керівниками методичних об’єднань щодо обміну досвідом і вдосконалення навчально-виховного процесу.

  • Аналіз роботи шкільної бібліотеки та обговорення цих питань на нараді при директорові.

  • Аналіз роботи педагогічного лекторію для батьків.

VI. Річний цикл діяльності:

• Серпень

  • Запис учнів у школу й комплектування класів.

  • Участь педагогічного колективу школи в роботі серпневої конференції.

  • Проведення педагогічної ради за підсумками минулого навчального року й завданнями на новий навчальний рік.

  • Перевірка наявності посібників, приладів, роздаткового матеріалу. Контроль за їх систематизацією й збереженням.

  • Уточнення контингенту учнів по класах.

  • Створення необхідних умов для навчання і виховання дітей шестирічного віку.

  • Комплектування навчальних кабінетів і класних кімнат.

  • Бесіда з учителями, які проходили влітку курсову перепідготовку.

  • Реалізація системи заходів із завершення оформлення й благоустрою школи.

  • Інструктаж учителів і класних керівників з організації чергування в школі й класах.

  • Перевірка, погодження з профкомом і затвердження розкладу уроків.

  • Перевірка дотримання санітарно-гігієнічних норм у всіх шкільних приміщеннях.

  • Організація й проведення зустрічі учнів із класними керівниками. Уточнення всіх організаційних питань.

  • Забезпечення учнів комплектами підручників.

  • Комплектування шкільної бібліотеки.

  • Забезпечення школи засобами пожежної безпеки.

  • Перевірка стану техніки безпеки в усіх приміщеннях школи.

  • Організація підготовки до проведення Свята першого дзвоника, Дня знань.

  • Контроль за проходженням медкомісій працівниками школи.

  • Інструктаж учителів, класних керівників щодо правильного ведення класних журналів та іншої документації.

  • Інструктаж учителів щодо дотримання вимог єдиного орфографічного режиму.

• Вересень

  • Проведення Свята першого дзвоника, Дня знань.

  • Завершення планування роботи школи. Контроль за якістю планування (плани роботи класних керівників, календарні плани, плани гуртків).

  • Інструктаж учителів і учнів із питань охорони здоров’я й техніки безпеки, вивчення правил дорожнього руху.

  • Перевірка результатів поглибленого медичного огляду учнів, учителів і обслуговуючого персоналу.

  • Підбиття підсумків літньої виробничої практики учнів.

  • Організація роботи з виконання єдиних вимог до учнів.

  • Обговорення підсумків початку нового навчального року.

  • Організація роботи факультативів. Відвідування перших занять. Обговорення на нараді при директорові.

  • Перевірка забезпеченості учнів підручниками.

  • Організація роботи органів шкільного самоврядування.

  • Обговорення й затвердження режиму роботи школи.

  • Погодження тем для поглибленої творчої роботи. Ознайомлення з роботою новопризначених учителів.

  • Зустріч адміністрації школи з десятикласниками.

  • Надання матеріальної допомоги малозабезпеченим учням. Упорядкування справ дітей-сиріт і напівсиріт, багатодітних сімей. Організація навчання вдома хворих дітей.

  • Організація гарячого харчування учнів. Заготівля сільгосппродуктів на зиму.

  • Проведення загальношкільних батьківських зборів.

  • Підготовка й проведення Свята врожаю, Свята квітів. Проведення підсумків дослідницької роботи на пришкільній ділянці.

  • Здійснення заходів із підготовки школи до роботи в зимових умовах.

  • Планування проведення державної підсумкової атестації.

  • Вивчення системи роботи новопризначених учителів.

• Жовтень

  • Відзначення Дня вчителя.

  • Ознайомлення з роботою молодих учителів. Надання їм необхідної методичної допомоги.

  • Перевірка системи роботи вчителів з обдарованими і слабовстигаючими учнями.

  • Здійснення контролю за якістю читання учнів усіх вікових груп. Узагальнення матеріалів контролю.

  • Проведення педагогічного консиліуму вчителів 5-х класів і тих, що навчали дітей у 1–4-х класах. Визначення програми дій на навчальний рік. Організація роботи методичних об’єднань, творчих груп, семінарів.

  • Вивчення системи роботи вчителів, що атестуються.

  • Вивчення стану викладання окремих предметів.

  • Перевірка правильності ведення шкільної документації.

  • Надання допомоги органам учнівського самоврядування.

  • Організація підготовки до шкільних олімпіад.

  • Складання проекту кошторису на новий бюджетний рік.

  • Проведення засідання атестаційної комісії.

  • Проведення засідання педради з питань визначення претендентів на золоті та срібні медалі.

  • Подання заявки на екстернат.

  • Проведення методичної оперативки «Ознайомлення вчителів із нормативними документами щодо проведення ДПА».

• Листопад

  • Допомога класним керівникам у проведенні педагогічних консиліумів: визначення реальних навчальних можливостей учнів, організація роботи з подолання неуспішності на основі встановлення причин відставання.

  • Фронтальна перевірка роботи предметних гуртків.

  • Організація проведення осінніх канікул.

  • Вивчення стану викладання окремих предметів.

  • Вивчення системи роботи вчителів.

  • Проведення шкільних олімпіад.

  • Аналіз роботи з організації самообслуговування учнів.

  • Перевірка роботи шкільної бібліотеки. Вивчення читацьких інтересів учнів. Обговорення цього питання в педагогічному й учнівському колективах.

  • Проведення засідання педагогічної ради.

  • Проведення засідань методичних об’єднань із питань підготовки й проведення ДПА.

• Грудень

  • Вивчення стану викладання окремих предметів.

  • Вивчення системи роботи вчителів, які атестуються.

  • Проведення директорських контрольних робіт.

  • Проведення різних оглядів навчальної роботи учнів: на кращий зошит, твір, наочний посібник, малюнок, читацький щоденник тощо.

  • Перевірка стану всеобучу (відвідування, робота зі слабовстигаючими й «важкими» учнями, підвіз, гаряче харчування, використання фонду всеобучу та ін.).

  • Проведення «конкурсу «Вчитель року».

  • Організація підготовки й забезпечення участі школярів у районних (міських) предметних олімпіадах.

  • Проведення огляду навчальних кабінетів.

  • Розробка й затвердження оздоровчих заходів на зимові канікули.

  • Проведення інвентаризації шкільного майна.

  • Проведення свята новорічної ялинки.

• Січень

  • Організація проведення зимових канікул.

  • Коригування плану роботи школи на II семестр.

  • Складання, погодження з профкомом і затвердження розкладу уроків на II семестр.

  • Розробка й затвердження заходів із підготовки учнів 9-х і 11-х класів до державної підсумкової атестації учнів.

  • Перевірка виконання програм, особливо їх практичної частини.

  • Аналіз роботи з батьками.

  • Вивчення стану викладання окремих пред¬метів.

  • Вивчення системи роботи вчителів, які атестуються.

  • Перевірка стану навчальних приміщень, проведення профілактичного й поточного ремонту.

  • Проведення масових зимових спортивних змагань.

  • Підготовка й проведення засідання педагогічної ради.

  • Підготовка документів на замовлення атестатів, свідоцтв (або уточнення).

• Лютий

  • Створення творчих груп із розробки плану роботи школи на новий навчальний рік.

  • Вивчення стану викладання окремих предметів.

  • Вивчення системи роботи вчителів, які атестуються.

  • Контроль за організацією повторення навчального матеріалу.

  • Вивчення стану роботи з подолання неуспішності учнів.

  • Проведення огляду роботи шкільних методичних об’єднань з упровадження у практику активних форм і методів підвищення педагогічної майстерності вчителів.

  • Проведення тижня педагогічної майстерності.

  • Підготовка до педагогічних читань (науково-практична конференція).

• Березень

  • Вивчення стану викладання окремих предметів.

  • Вивчення системи роботи вчителів, які атестуються.

  • Підбиття підсумків роботи по підготовці виставки творчих робіт учнів.

  • Проведення анкетування вчителів і учнів із метою одержання необхідної інформації для складання плану роботи школи на новий навчальний рік.

  • Проведення шкільної науково-практичної конференції (педагогічних читань).

  • Складання плану роботи на пришкільній ділянці.

  • Оформлення атестаційних листів на педагогічних працівників, які атестуються.

  • Підготовка й проведення засідання педагогічної ради.

  • Підготовка документів на звільнення учнів від ДПА.

  • Видання наказу «Про організацію державної підсумкової атестації екстернів».

  • Проведення консультацій для екстернів до річного оцінювання (за графіком).

• Квітень

  • Обговорення творчими групами плану роботи школи на новий навчальний рік.

  • Організація творчих звітів учнівських клубів, об’єднань, гуртків.

  • Організація творчих звітів учителів і учнів про роботу над індивідуальною проблемою.

  • Контроль тижневого розпорядку роботи школи, режиму дня школярів.

  • Перевірка техніки читання.

  • Підбиття підсумків роботи факультативів. Обговорення заходів щодо поліпшення їх роботи в новому навчальному році.

  • Контроль за виконанням плану проведення

  • навчальних екскурсій.

  • Складання й затвердження графіка відпусток.

  • Проведення класно-узагальнювального контролю у випускних класах.

  • Проведення батьківських зборів на теми: «Психолого-педагогічні рекомендації батькам до ДПА», «Ознайомлення з інструкцією «Про переведення і випуск учнів».

  • Підготовка складу комісій ДПА для затвердження розкладу для погодження в рай(міськ)во.

  • Проведення підсумкової атестації екстернів.

  • Створення апеляційної комісії.

  • Перевірка готовності бібліотеки до надання науково-методичної допомоги у проведенні ДПА.

  • Проведення засідання атестаційної комісії.

  • Видання наказу «Про підсумки атестації педагогічних працівників».

• Травень

  • Попередній розгляд проекту плану роботи школи на новий навчальний рік.

  • Проведення директорських контрольних робіт, тестування, зрізів знань, усного опитування.

  • Контроль за дотриманням санітарно-гігієнічних умов для проведення ДПА.

  • ДПА для учнів початкових класів.

  • Проведення педради на теми: «Про результати ДПА учнів початкової школи», «Про допуск учнів 9, 11-х класів до ДПА», «Про звільнення учнів від ДПА» (накази на підставі рішень педради).

  • Затвердження плану оздоровчої роботи.

  • Організація повернення підручників до бібліотечного фонду.

  • Організація ремонту шкільних приміщень.

• Червень

  • Проведення ДПА для 9, 11-х класів.

  • Контроль за оформленням документів про освіту.

  • Проведення педради за результатами ДПА.

  • Організація літньої практики учнів, роботи на пришкільній ділянці, в учнівській виробничій бригаді. Робота в таборі праці і відпочинку.

  • Оформлення документації на випускників.

  • Проведення випускного вечора.

  • Контроль за організацією оздоровлення ді¬тей.

  • Забезпечення направлення вчителів на курси підвищення кваліфікації.

  • Корекція річного плану роботи школи.

  • Визначення навчального навантаження вчителів на новий навчальний рік.

  • Організація ремонту шкільних приміщень, навчального обладнання, фонду шкільних підручників.


Категорія: Управління | Додав: Nicolaj | Теги: директор школи, циклограма
Переглядів: 7494 | Завантажень: 2268 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Реклама

Copyright Кунцівська ЗОШ I-III ступенів © 2017