Понеділок, 20.11.2017, 02:05
Вітаю Вас Гість | RSS

Кунцівська школа    
ВІРТУАЛЬНИЙ МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Директор школи » Управління

Діяльність методоб’єднання класних керівників
[ Викачати з сервера (58.5Kb) ] 30.08.2017, 17:13

Діяльність методичного об’єднання класних керівників

З метою підвищення ефективності роботи класних керівників у школах створюються методичні об’єднання (МО) класних керівників.

Пропонуємо матеріал, який допоможе вам: орієнтовне Положення про методичне об’єднання класних керівників та орієнтовну тематику засідань методичного об’єднання класних керівників на навчальний рік.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Орієнтовне Положення про методичне об’єднання класних керівників

Затверджено:
Наказ №__ від __.__20__ р.

1. Загальні положення.

1.1. Методичне об’єднання класних керівників — це структурний підрозділ внутрішньошкільної системи управління виховним процесом, який координує науково-методичну та організаційну роботу класних керівників.

2. Основні завдання методичного об’єднання класних керівників

2.1. Підвищення теоретичного, науково-методичного рівня підготовки класних керівників із питань психології та педагогіки.

2.2. Забезпечення реалізації єдиних принципових підходів до виховання та соціалізації учнів.

2.3. Озброєння класних керівників сучасними виховними технологіями та знаннями щодо сучасних форм і методів роботи.

2.4. Координація планування, організації та педагогічного аналізу виховних заходів класних колективів.

2.5. Вивчення, узагальнення та використання прогресивного педагогічного досвіду роботи класних керівників.

2.6. Сприяння створенню й розвитку системи виховної роботи класних колективів.

3. Функції методичного об’єднання класних керівників

Методичне об’єднання класних керівників:

3.1. Організовує колективне планування й колективний аналіз діяльності класних колективів.

3.2. Координує виховну діяльність класних колективів та організовує їхню взаємодію в педагогічному процесі.

3.3. Визначає та узгоджує принципи виховання та соціалізації учнів.

3.4. Організовує вивчення та застосування класними керівниками сучасних технологій виховання, форм і методів виховної роботи.

3.5. Здійснює обговорення соціально-педагогічних програм класних керівників і творчих груп педагогів, матеріалів з досвіду роботи та атестації класних керівників.

3.6. Оцінює роботу членів об’єднання, подає адміністрації школи пропозиції щодо заохочення кращих класних керівників.

4. Документація методичного об’єднання класних керівників

  • Список членів методичного об’єднання.

  • Річний план роботи методичного об’єднання.

  • Протоколи засідань методичного об’єднання.

  • Аналітичні матеріали за підсумками проведених заходів, тематичного адміністративного контролю (копії довідок, наказів).

  • Плани роботи творчих груп.

  • Теоретичні та практичні розробки з проблемних тем творчих груп.

  • Інструктивно-методичні документи щодо виховної роботи в класних колективах і діяльності класних керівників.

  • Матеріали «методичної скарбнички класного керівника».

5. Функціональні обов’язки керівника (голови) методичного об’єднання класних керівників

Керівник методичного об’єднання класних керівників:

5.1. Відповідає за:

  • планування, підготовку, здійснення та аналіз діяльності методичного об’єднання;

  • поповнення «Методичної скарбнички класного керівника»;

  • своєчасне впорядкування документації про роботу об’єднання та проведених заходів.

5.2. Разом із адміністрацією стежить за:

  • дотриманням принципів організації виховного процесу;

  • виконанням класними керівниками їхніх функціональних обов’язків;

  • підвищенням науково-методичного рівня виховної роботи;

  • вдосконаленням психолого-педагогічної підготовки класних керівників.

5.3. Організовує:

  • взаємодію класних керівників членів методичного об’єднання між собою та з іншими структурними підрозділами школи;

  • відкриті заходи, семінари, конференції тощо;

  • вивчення, узагальнення та використання прогресивного педагогічного досвіду роботи класних керівників;

  • консультації з питань виховної роботи (групові, індивідуальні).

5.4. Координує планування, організацію та педагогічний аналіз виховних заходів класних колективів.

5.5. Сприяє створенню та розвитку системи виховної роботи класних колективів.

5.6. Бере участь у підготовні та проведенні атестації класних керівників.

5.7. Керує діяльністю творчих груп класних керівників.

6. Структура плану роботи методичного об’єднання класних керівників.

6.1. Стислий аналіз соціально-педагогічної ситуації розвитку учнів та роботи методичного об’єднання у попередньому навчальному році.

6.2. Педагогічні завдання методичного об’єднання,

6.3. Календарний план роботи методичного об’єднання, який включає:

  • план засідань методичного об’єднання;

  • графік відкритих заходів класів;

  • план участі методичного об’єднання у масових заходах школи.

6.4. Підвищення рівня фахової майстерності класних керівників:

  • самоосвіта класних керівників;

  • участь класних керівників у курсовій перепідготовці;

  • підготовка класними керівниками творчих робіт, виступів, доповідей;

  • робота з атестації педагогів.

6.5. Вивчення та узагальнення педагогічного досвіду класних керівників.

6.7. Участь у тематичному і персональному контролі за виховним процесом.

7. Організація діяльності методичного об’єднання класних керівників

7.1. Засідання методичного об’єднання класних керівників проводяться 4–5 разів на рік: перше (організаційне) — у вересні, інші — 2 рази на семестр.

7.2. Перспективний план роботи методичного об’єднання затверджується на першому засіданні.

6.3. Контроль за плануванням й організацією діяльності методичного об’єднання здійснюють директор школи та заступник директора з виховної роботи.

Додаток 1

Орієнтовна тематика засідань методичного об’єднання класних керівників на навчальний рік

Вересень

1. Результати виховної роботи у ______ навчальному році.

2. Визначення основних напрямів методичної та виховної роботи на новий навчальний рік.

3. Проведення анкетування класних керівників з метою з’ясування труднощів у роботі.

4. Обговорення плану роботи методичного об’єднання класних керівників на навчальний рік.

5. Формування складу творчих груп класних керівників для роботи над проблемами виховання.

Листопад

1. Аналіз результатів планування виховної роботи в класах на І семестр.

2. Підготовка до міського (районного) семінару заступників директорів шкіл із виховної роботи (на базі школи; якщо такий семінар передбачено планом).

3. Аналіз результатів анкетування, ознайомлення з діаграмою рівня методичної підготовки педагогів із питань виховання. (З’ясування, якої методичної допомоги потребують класні керівники.)

Січень

1. Планування виховної роботи на II семестр.

2. Забезпечення морального виховання учнів у процесі виховної роботи в навчальному процесі.

3. Підготовка та проведення тижня «Класний керівник року».

4. Огляд літератури з проблем виховної роботи.

Березень

1. Результати міського (районного) семінару заступників директорів шкіл із виховної роботи (якщо передбачено планом).

2. Вивчення нових технологій організації виховного процесу.

3. Робота творчих груп над проблемами « Нові форми групової роботи з дітьми», «Вивчення особистості учнів за допомогою сучасної діагностики і тестування».

Травень

1. Підсумки роботи з виховання учнів у навчальному році та визначення завдань колективу школи на новий навчальний рік.

2. Анкетування за підсумками роботи за рік.

3. Підсумки конкурсу на найактивнішого учасника загальношкільних заходів.


Категорія: Управління | Додав: Nicolaj
Переглядів: 37 | Завантажень: 2 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Реклама

Copyright Кунцівська ЗОШ I-III ступенів © 2017