Субота, 22.07.2017, 15:00
Вітаю Вас Гість | RSS

Кунцівська школа    
ВІРТУАЛЬНИЙ МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ

Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Директор школи » Управління

Готуємо ЗНЗ до нового навчального року
[ Викачати з сервера (70.0Kb) ] 28.01.2017, 12:28

Готуємо ЗНЗ до нового навчального року

У кожного керівника — свої підходи до вирішення питання підготовки до нового навчального року, але всім необхідно відповідно до функціональних обов’язків організувати роботу так, щоб уже в травні можна було зосередити увагу на найважливіших аспектах організації діяльності школи, навчально-виховного процесу.

 

Організація нового навчального року

Місяць Зміст роботи
Травень Підготовка навчальних робочих планів на ______ н. р.
Підготовка проекту розподілу тижневого педагогічного навантаження вчителів.
Планування методичної, інноваційної, експериментальної, науково-дослідної роботи на ______ н. р.
Попереднє призначення класних керівників 1, 5, 10-х класів
Серпень Ознайомлення з інструктивно-методичними рекомендаціями щодо вивчення шкільних дисциплін у новому навчальному році, нормативними документами МОН, виданими в літній період.
Затвердження режиму роботи навчального закладу на новий рік, у якому повинні бути вказані:
  • тривалість уроків у 1, 2-4, 5-11-х класах;

  • організація навчальних занять за семестровою системою;

  • терміни проведення канікул.

Нарада з учителями фізичної культури й шкільним медичним персоналом: робота в новому навчальному році з фізично ослабленими дітьми; організація занять із фізичної культури; режим дня; харчування.
Призначення класних керівників, завідувачів навчальних кабінетів, керівників гуртків, факультативів, затвердження голів методичних комісій (об’єднань) учителів.
Закріплення за класами приміщень і навчальних кабінетів.
Проведення зборів батьків учнів 1-х класів.
Уточнення списків учнів по класах, кількості груп для вивчення окремих предметів.
Огляд готовності кабінетів до початку навчального року (до ___.08).
Підготовка серпневої педради.
Обговорення плану проведення Свята знань.
Коректування плану роботи бібліотеки.
Уточнення тижневого педагогічного навантаження вчителів.
Складання розкладу уроків на І семестр.
Перевірка готовності школи до прийому дітей.
Педагогічна документація на новий рік:
  • класні журнали;

  • особові справи учнів;

  • журнал обліку пропущених і замінених уроків;

  • книга записів наслідків внутрішньошкільного контролю тощо.
Співбесіда з молодими спеціалістами й новоприбулими вчителями
Уточнення плану роботи методичної ради й методичного кабінету школи
Співбесіда з керівниками методичних комісій (об’єднань) учителів, творчих груп щодо коректування планів роботи на новий рік
Підготовка основних наказів по школі.

Орієнтовний перелік основних наказів

1. Про розподіл обов’язків між представниками адміністрації школи.

2. Про режим роботи школи у ______ н. р.

3. Про організацію режиму харчування учнів.

4. Про створення комісії для проведення тарифікації педагогічних працівників.

5. Про розподіл педагогічного навантаження на ______н. р.

6. Про призначення класних керівників на ______ н. р.

7. Про призначення відповідальних і встановлення доплат за завідування навчальними кабінетами та майстернями.

8. Про організацію позакласної роботи з фізичної культури у ______ н. р.

9. Про організацію роботи шкільної бібліотеки.

10. Про зарахування учнів до 1, 10-х класів.

11. Про призначення громадського інспектора з охорони прав дитини.

12. Про попередження правопорушень, злочинності й бездоглядності.

13. Про попередження харчових отруєнь та інфекційних захворювань учнів.

14. Про заборону тютюнопаління й пропаганду здорового способу життя.

15. Про призначення відповідального за ведення ділової документації в школі.

16. Про організацію роботи з охорони праці.

17. Про організацію роботи з протипожежної безпеки.

18. Про організацію роботи з безпеки дорожнього руху.

19. Про створення комісії для розслідування нещасних випадків.

Пам’ятка з перевірки готовності ЗНЗ до роботи

1. Розклад уроків для вчителів і учнів (затверджений директором, погоджений із головою профкому, санітарно-епідеміологічною станцією).

2. Розклад (графік) проведення факультативних занять, гуртків, спортивних секцій.

3. Типові правила внутрішнього розпорядку для працівників, затверджені й погоджені в установленому порядку (затверджені зборами трудового колективу, погоджені з директором і головою профкому).

4. Журнали інструктажу з техніки безпеки для педпрацівників, обслуговуючого персоналу (наявність підписів про проходження інструктажу, наявність номера інструкції для кожної категорії працівників).

5. Наочність із правил пожежної безпеки, техніки безпеки, безпеки руху.

6. Посадові інструкції для кожної категорії працівників (педагогічних працівників, обслуговуючого персоналу). (Один екземпляр із підписами всіх учителів знаходиться в директора; інший — у вчителя).

7. Останні приписи санітарно-епідеміологічної станції і пожежної інспекції; заходи, що проводилися для їх виконання.

8. Санітарні книжки (педпрацівників — за тарифікаційними списками; обслуговуючого персоналу — за табелями або трудовими книжками).

9. Алфавітна книга.

10. Книга руху учнів (наявність довідок учнів, що вибули).

11. Особові справи учнів.

12. Трудові книжки педагогічних працівників.

13. Журнал обліку пропущених і замінених уроків (наявність підписів учителів, які заміняли уроки).

14. Класні журнали (1-й клас — відомості про батьків; 7-й клас — зафіксований вступний інструктаж із ТБ на уроках фізики, фізкультури, біології, трудового навчання тощо).

15. Журнал ГПД, гурткової роботи.

16. Книга педрад (1-й протокол — обов’язкові питання: підсумки роботи за ______ н. р. і завдання на ______ н. p.; затвердження плану роботи школи на ______ н. p.; вибори секретаря педагогічної ради).

17. Книги обліку та видачі свідоцтв і атестатів.

18. Книга виробничих наказів. Станом на 15 вересня повинні бути накази про:

  • зарахування учнів до 1-го та до 10-го класів,до ГПД;

  • призначення класних керівників, завідувачів кабінетів і майстерень;

  • звільнення від занять фізичною культурою, переведення учнів до спецмедгрупи;

  • призначення відповідальних за дотримання в закладі правил ТБ, протипожежної безпеки, за безпечне користування електроприладами;

  • призначення відповідального за організацію харчування;

  • призначення відповідального за роботу з питань охорони дитинства;

  • створення тарифікаційної комісії;

  • затвердження педагогічного навантаження вчителів на І семестр;

  • розподіл обов’язків між членами адміністрації;

  • організацію методичної роботи;

  • розподіл факультативних годин, призначення керівників гуртків;

  • заходи щодо попередження дитячого травматизму.

19. Меню в шкільній їдальні (перспективне, тижневе, щоденне).

20. Санітарний стан закладу:

  • наявність миючих засобів;

  • проведення дератизації (дата):

  • організація питного режиму:

  • заміна ламп денного освітлення:

21. Організація харчування учнів:

  • Усього дітей, що харчуються, ___; з них за бюджетні кошти ___; за кошти батьків ___ .

  • Діти ГПД: усього дітей ___; харчуються ___; за бюджетні кошти ___ .

22. Наявність медикаментів (у медичному кабінеті; в аптечках у навчальних кабінетах, майстернях).

23. Наявність державної символіки (на території та у приміщенні навчального закладу).

24. Стан вирішення питання охорони навчального закладу.


Категорія: Управління | Додав: Nicolaj
Переглядів: 138 | Завантажень: 11 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Реклама

Copyright Кунцівська ЗОШ I-III ступенів © 2017