Неділя, 21.01.2018, 20:48
Вітаю Вас Гість | RSS

Кунцівська школа    
ВІРТУАЛЬНИЙ МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ

Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Директор школи » Управління

Комплексний підхід до аналізу уроку
[ Викачати з сервера (37.0Kb) ] 29.06.2011, 22:15

Комплексний підхід до аналізу уроку

Останнім часом широко використовується комплексний підхід до аналізу уроку, згідно з яким критеріями оцінки уроку є:

— зовнішня готовність учителя та учнів;

— внутрішня, психологічна налаштованість учнів;

— організаційні дії вчителя (за потреби);

— планування вчителем та оголошення учням завдань уроку;

— актуалізація знань і способів діяльності учнів;

— застосування вчителем методів проблемного навчання (пошуковий, дослідницький, проблемний виклад);

— використання проблемних методів у навчанні школярів;

— співвідношення діяльності вчителя і діяльності учнів;

— обсяг і характер самостійних робіт учнів та співвідношення репродуктивних і продуктивних самостійних робіт;

— врахування вчителем рівнів актуального розвитку учнів і зон найближчого їх розвитку;

— підходи до підвищення в учнів позитивної мотивації навчання;

— постановка вчителем проблемних запитань, створення проблемних ситуацій, показ їх вирішення;

— володіння вчителем способами створення проблемних ситуацій;

— дотримання правил постановки навчальної проблеми;

— використання підручника, співвідношення репродуктивної й частково пошукової роботи з ним;

— відповідність підібраної наочності вимогам проблемного навчання;

— формування спеціальних і загальних навчальних умінь учнів;

— наявність в учнів пізнавальних умінь: формулювання проблеми, висування та обґрунтування гіпотези, пошук способів доказу (або спростування) гіпотези, перевірка правильності її рішення;

— уміння учнів здійснювати логічні операції;

— розвиток пізнавальних здібностей учнів на кожному етапі уроку (про що це свідчить);

— труднощі, які виникли в учнів усього класу, в окремих школярів, їхні причини та як їх було усунено;

— відповідність вимог проблемно-розвивального навчання домашній роботі учнів. Які завдання було запропоновано (як продовження дослідження, розпочатого на уроці, розв'язання нового, нетипового завдання, на актуалізацію опорних знань і вмінь, на застосування знань і вмінь у новій ситуації, на самостійне теоретичне осмислення);

— врахування вчителем індивідуальних особливостей, здібностей і рівня підготовки учнів та запропоновані диференційовані завдання;

— що дав урок для розвитку волі, інтелекту, емоцій, пізнавальних інтересів, мовлення, пам'яті, самостійності мислення учнів;

— загальна результативність уроку.


Б a x а н о в К. О. Організація практики студентів педагогічних університетів з методики навчання історії: Методичний посібник. — Бердянськ: БДПУ, 2007. — 96 с.


Категорія: Управління | Додав: Nicolaj | Теги: аналіз уроку
Переглядів: 2451 | Завантажень: 504 | Коментарі: 2 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Реклама

Copyright Кунцівська ЗОШ I-III ступенів © 2018