П`ятниця, 21.07.2017, 18:34
Вітаю Вас Гість | RSS

Кунцівська школа    
ВІРТУАЛЬНИЙ МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Директор школи » Управління

Оцінювання діяльності вчителя колегами
[ Викачати з сервера (43.5Kb) ] 04.12.2016, 15:13

Оцінювання діяльності вчителя колегами

Для ефективної педагогічної діяльності необхідною умовою є взаємодія всіх педагогів у межах навчального закладу, тому вагомим показником успішності вчителя є його оцінка колегами. Крім того, вона є важливою під час атестації педагогічного працівника.

 

Для здійснення оцінювання вчителя колегами пропонується орієнтовна моніторингова анкета «Оцінка діяльності вчителя колегами». Вона передбачає оцінювання педагогічної діяльності вчителя за п’ятьма факторами:

  • методична допомога колегам;

  • суспільна активність;

  • особистісна характеристика;

  • міжособистісні стосунки;

  • фахова компетентність.

Кожен фактор розкривається певними критеріями — від двох до дванадцяти.

Найбільш адекватним є оцінювання в межах колективу вчителів певного шкільного методичного об’єднання. Але це можливо лише за наявності не менше трьох педагогів відповідного напрямку. Якщо в школі працює один чи два вчителі одного профілю, то до оцінювання слід залучити вчителів, які працюють за близьким профілем, чи всіх.

Зміст моніторингової анкети

(прізвище та ініціали вчителя, якого оцінюють)

І фактор: Фахова компетентність (вагомість – 40 %).

1. Ступінь володіння вчителем педагогічними знаннями:

  • високий;
  • середній;
  • низький.

2. Ступінь володіння вчителем психологічними знаннями:

  • високий;
  • середній;
  • низький.

3. Чи бажаєте Ви навчати свою дитину чи рекомендувати своїм близьким або рідним навчати дітей у класі цього вчителя?

  • так;
  • ні.

ІІ фактор: Методична допомога колегам (вагомість – 20%).

1. Часто зі своєї ініціативи пропонує свою допомогу колегам в організації навчального процесу:

  • так;
  • іноді;
  • ні.

2. Часто зі своєї ініціативи пропонує свою допомогу в проведенні виховних заходів:

  • так;
  • іноді;
  • ні.

3. Не відмовляє надавати допомогу в організації навчального процесу:

  • так;
  • іноді;
  • ні.

4. Не відмовляє надавати допомогу в проведенні виховних заходів:

  • так;
  • іноді;
  • ні.

5. Запрошує колег на свої уроки:

  • так;
  • ні.

6. Не відмовляє колегам, які виявляють бажання відвідати його уроки:

  • так;
  • ні.

7. Ділиться своїм досвідом на методичних заходах:

  • так;
  • ні.

8. Пропонує колегам придбану літературу:

  • так;
  • ні.

9. Не відмовляє колегам, які звертаються зі проханням позичати його літературу:

  • так;
  • ні.

ІІІ фактор: Особистісна характеристика (вагомість – 20 %).

1. Поважає колег:

  • так;
  • ні.

2. Чесний:

  • так;
  • ні.

3. Відповідальний:

  • так;
  • ні.

4. Доброзичливий:

  • так;
  • ні.

5. Чуйний:

  • так;
  • ні.

6. Справедливий:

  • так;
  • ні.

7. Ерудований:

  • так;
  • ні.

8. Толерантний:

  • так;
  • ні.

9. Надійний:

  • так;
  • ні.

10. Уміє розв’язувати конфлікти:

  • так;
  • ні.

11. Має естетичний смак:

  • так;
  • ні.

12. Несхильний до пересудів:

  • так;
  • ні.

ІV фактор: Міжособистісні стосунки (вагомість – 10 %).

1. Має доброзичливі, неконфліктні відносини з учнями:

  • так;
  • ні.

2. Має доброзичливі, неконфліктні відносини з батьками учнів:

  • так;
  • ні.

3. Має доброзичливі, неконфліктні відносини з колегами:

  • так;
  • ні.

4. Має доброзичливі, неконфліктні відносини з адміністрацією:

  • так;
  • ні.

5. Може стати моїм другом:

  • так;
  • ні.

V фактор: Суспільна активність (вагомість – 10 %).

1. Бере участь у святкових шкільних заходах:

  • так;
  • ні.

2. Бере участь у профспілковій діяльності:

  • так;
  • ні.

Із метою отримання якомога реальнішої оцінки анкети слід заповнювати в умовах суворої анонімності. Для цього доречно зібрати всіх педагогів одночасно в одне приміщення (наприклад, після педради) і попросити сісти якомога далі одне від одного.

Усім учасникам роздаються анкети без будь-яких поміток. Рекомендується також роздати ручки зі стрижнями однакового кольору.

По закінченню анкетування всі обчислення здійснюються групою педагогів (від двох осіб) одночасно в одному приміщенні. Члени цієї групи заповнюють зведені дані з анкет на кожного педагога, якого оцінювали колеги.


Категорія: Управління | Додав: Nicolaj
Переглядів: 166 | Завантажень: 18 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Реклама

Copyright Кунцівська ЗОШ I-III ступенів © 2017