Четвер, 13.12.2018, 21:05
Вітаю Вас Гість | RSS

Кунцівська школа    
ВІРТУАЛЬНИЙ МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Директор школи » Управління

Оцінка діяльності заступника з виховної роботи
[ Викачати з сервера (153.5 Kb) ] 17.11.2018, 14:40
ОЦІНКА ДІЯЛЬНОСТІ ЗАСТУПНИКА З ВР

Параметри та фактори, за якими можна оцінити управлінську діяльність заступника директора з виховної роботи.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Посадова інструкція заступника з виховної роботи

ЯКІСТЬ РОБОТИ ЗАСТУПНИКА ДИРЕКТОРА З ВР


з/п
Параметри Фактори Оцінка
1. Планування діяльності Рівень та якість річного плану виховної роботи школи  
Планування особистої діяльності  
Рівень аналізу результатів, процесу та умов здійснення виховної роботи в навчальному закладі та планування на основі отриманих результатів  
Організація планування роботи класних керівників (розробка моделі плану, визначення стратегічних напрямків діяльності, узгодження з планом роботи школи), структурних підрозділів системи виховної роботи школи  
Моделювання виховного середовища навчального закладу  
2 Педагогічна підтримка та допомога органам учнівського само врядування (ОУС)- Інформаційне забезпечення ОУС (банк даних з проблеми)  
Нормативне та документальне забезпечення (положення, моделі, закони тощо)  
Допомога в плануванні діяльності ОУС, якість планування  
Допомога у веденні документації, підготовці організаційних та виховних заходів  
Узгодження діяльності ОУС з роботою школи  
Методичне та психологічне забезпечення діяльності ОУС  
Рівень аналізу діяльності ОУС (відвідування заходів, педагогічне спостереження, аналіз результатів)  
Рівень організації учнівського самоврядування в класних колективах  
Організація навчання лідерів ОУС  
Організація навчання та методична допомога класним керівникам в питаннях діяльності ОУС  
3. Організація діяльності класних керівників Інструктивно-розпорядча діяльність (накази, розпорядження)  
Методична робота з класними керівниками (робота методичного об’єднання класних керівників, семінари, творчі групи, обмін досвідом)  
Підвищення кваліфікації класних керівників (курси, тренінги, система занять)  
Організація участі класних керівників у професійних конкурсах  
Вивчення, узагальнення та впровадження прогресивного досвіду в роботі класних керівників  
4. Організація спільної роботи з позашкільними закладами, батьками, громадськістю Рівень співробітництва навчального закладу з палацами дитячої творчості, організаціями культури (театрами, музеями, бібліотеками тощо)  
Організація виховної діяльності поза навчальним закладом (екскурсії, культпоходи)  
Рівень співробітництва з громадськими організаціями (рада мікрорайону, асоціації, спілки)  
Рівень організації роботи з батьками, залучення батьків до спільної діяльності з виховання дітей  
Організація взаємодії з органами влади, ДАІ, органами внутрішніх справ, прокуратурою  
Організація взаємодії з медичними установами щодо збереження здоров’я дітей  
Вивчення прогресивного досвіду, узагальнення власного досвіду з проблем сімейного виховання  
Узгодження спільної діяльності з дошкільними, вищими навчальними закладами  
Педагогізація середовища навчального закладу (батьківський університет, лекторій тощо)  
5. Організація роботи гуртків Планування діяльності гуртків (навчальні плани, програми, розклад занять, календарне планування, узгодження планів гуртків з планами навчального закладу  
Кадрове забезпечення гурткової роботи  
Підвищення кваліфікації керівників гуртків  
Методична робота з керівниками гуртків (методичне забезпечення, семінари)  
Організація участі гуртків у позашкільній діяльності (конкурси, змагання тощо)  
Оптимальність мережі гуртків з урахуванням специфіки розташування навчального закладу, стратегії розвитку тощо  
6. Організація виховної роботи з окремих аспектів та напрямків діяльності Організація громадянського та патріотичного виховання  
Організація морально-етичного виховання  
Організація художньо-естетичного виховання  
Організація фізичного виховання  
Організація розумового виховання  
Організація екологічного виховання  
Організація правового виховання  
Організація роботи з попередження правопорушень, індивідуальна робота з дітьми, схильними до девіантної поведінки  
Упровадження інноваційних технологій у виховний процес  
Узагальнення прогресивного педагогічного досвіду з виховної роботи  
Організація літнього відпочинку та оздоровлення  
Організація традиційних свят, формування традицій і ритуалів у системі виховної роботи  
Організація роботи на канікулах  
Організація індивідуальної роботи із обдарованими дітьми, учнями, які потребують особливої педагогічної уваги  
Організація роботи із соціально незахищеними дітьми, пільговим контингентом, особливими категоріями дітей  
7. Робота з попередження дитячого травматизму, збереження здоров’я учнів Планування роботи з попередження дитячого травматизму (ПДТ), охорони здоров’я дітей  
Нормативне забезпечення діяльності з ПДТ  
Методичне забезпечення діяльності з ПДТ  
Рівень та якість проведення бесід з ПДТ, уроків ОБЖ  
Система моніторингу з питань ПДТ, рівень аналітичної діяльності  
Якість ведення шкільної документації з ПДТ  
Агітаційна робота навчального закладу з ПДТ (оформлення приміщень, кабінетів, робота в мікрорайоні)  
Залучення спеціалістів до роботи з дітьми щодо ПДТ (медичні працівники, поліція тощо)  
Залучення органів учнівського самоврядування до роботи з ПДТ  
8. Контрольно-аналітична діяльність Наявність та рівень системи інформаційного забезпечення з питань виховної роботи  
Наявність та рівень системи внутрішньошкільного контролю (план, модель, структурованість, наявність критеріїв оцінювання)  
Контроль за діяльністю класних керівників  
Контроль за діяльністю педагога-організатора, соціального педагога, інших посадових осіб відповідно до функціональних обов’язків  
Контроль за виконанням планів позаурочної виховної діяльності  
Контроль за реалізацією виховних завдань у навчальному процесі (відвідування уроків, методична робота з учителями-предметниками)  
Контроль за роботою гуртків  
Контроль за відвідуванням учнями школи  
Рівень аналізу результатів внутрішньошкільного контролю  
9. Результативність роботи заступника директора з виховної роботи Рівень вихованості учнів (за критеріями навчального закладу)  
Рівень розвитку класних колективів  
Динаміка правопорушень, зокрема щодо відвідування учнями школи  
Динаміка дитячого травматизму  
Залучення всіх учасників навчально-виховного процесу до виховної роботи, використання можливостей зовнішнього середовища навчального закладу  
Рейтинг навчального закладу в регіоні з питань виховної роботи  
Зовнішня оцінка навчального закладу з питань виховної роботи (інспектування, експертиза, атестація)  
Задоволеність учасників навчально-виховного процесу станом і результатами виховної роботи  
Результативність участі учнів у регіональних конкурсах, змаганнях, турнірах, інших позашкільних заходах  
Рівень організації виховної роботи (оптимальність структури, системи виховних заходів, розкладу гуртків, рівень нормативного регулювання виховної діяльності)  
Рівень узагальнення досвіду виховної роботи навчального закладу  

Категорія: Управління | Додав: Nicolaj
Переглядів: 20 | Завантажень: 2 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Реклама

Copyright Кунцівська ЗОШ I-III ступенів © 2018