Четвер, 13.12.2018, 20:04
Вітаю Вас Гість | RSS

Кунцівська школа    
ВІРТУАЛЬНИЙ МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ

Статистика

Онлайн всього: 4
Гостей: 4
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Директор школи » Управління

Оцінка роботи класного керівника
[ Викачати з сервера (122.5 Kb) ] 13.11.2018, 12:26
ОЦІНКА РОБОТИ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА

За якими параметрами можна здійснити комплексний аналіз роботи класного керівника та дати йому оцінку?

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Оцінка діяльності класного керівника
Про функціональні обов'язки кл. керівника
Функціональні обов'язки класного керівника

ЯКІСТЬ РОБОТИ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА

№ з/п Параметри Фактори Оцінка
1. Мотиваційно-потребнісна сфера Мотивація до виховної діяльності  
Здатність ураховувати в педагогічній діяльності закономірності вікової психології та фізіологічні особливості дитини  
Психологічна готовність до здійснення виховної діяльності  
Наявність та якість системи мотивації діяльності класного керівника  
2. Когнітивна сфера Знання основ педагогіки  
Знання основ вікової психології та психології особистості  
Знання основ теорії та методики виховання  
Знання сучасних педагогічних технологій, прогресивного педагогічного досвіду в галузі виховання  
Знання законодавчої бази з проблем виховної роботи  
3. Прогностична сфера Наявність системи діагностики особистості та учнівського колективу  
Уміння формувати генеральну виховну мету, декомпозувати її на завдання на основі аналізу стану виховної роботи та досягнутих результатів  
Відповідність мети і завдань місії та стратегії розвитку навчального закладу  
Залучення до визначення завдань виховної роботи всіх учасників навчально-виховного процесу  
Оптимальність плану виховної роботи  
Відповідність плану визначеним меті, завданням  
Нормативне та методичне забезпечення роботи класного керівника (посадові інструкції, положення, накази, зразки документів)  
4. Організаційна діяльність Оптимальність структури виховної системи класу  
Оптимальність розподілу функціональних обов’язків у системі виховної роботи серед батьків, учнів, учителів-предметників, керівників гуртків  
Організація діяльності органів учнівського самоврядування  
Згуртування та розвиток колективу  
Організація режиму роботи класного колективу (чергування, контроль за виконанням доручень, узгодження навчальної та позанавчальної діяльності, визначення сфер відповідальності)  
Організація превентивного виховання  
Організація морально-етичного виховання  
Організація екологічного виховання  
Організація патріотичного виховання  
Організація фізичного виховання, роботи зі збереження здоров’я дітей, попередження дитячого травматизму  
Організація естетичного виховання  
Організація розумового виховання  
Організація роботи з батьками  
Узгодження діяльності вчителів-предметників щодо реалізації єдиних педагогічних вимог  
Організація участі класного колективу в загальношкільних заходах  
Організація роботи класної преси  
Виконання функціональних обов’язків класного керівника  
Дотримання норм охорони праці та техніки безпеки  
Організація позашкільної виховної діяльності (залучення учнів до гурткової роботи за межами навчального закладу, організація екскурсій, зустрічей із цікавими людьми, участь школярів у регіональних заходах, співпраця із зовнішніми організаціями (театрами, музеями)  
Організація індивідуальної роботи з учнями  
Організація громадянського виховання та правової освіти  
Ведення документації з виховної діяльності  
5. Методична діяльність класного керівника Підвищення кваліфікації з проблем виховної роботи  
Визначення та оптимальність методичної проблеми, над якою працює класний керівник, рівень її реалізації  
Вивчення, узагальнення, упровадження передового педагогічного досвіду у сфері виховної діяльності  
Самоосвітня діяльність класного керівника (участь у роботі методичного об’єднання, педагогічної ради, інших структурних підрозділів з виховної роботи, участь у професійних конкурсах, експериментальна та дослідницька діяльність)  
6. Зв’язок з громадськістю, робота з батьками, співпраця із зовнішнім середовищем Організація роботи батьківського комітету  
Рівень планування та якість проведення батьківських зборів  
Організація індивідуальної роботи з батьками  
Залучення батьків, громадськості, окремих спеціалістів до здійснення виховної діяльності  
Вивчення та поширення кращого досвіду сімейного виховання  
Зв’язок з позашкільними організаціями (палаци дитячої творчості, бібліотеки, музеї, театри, спортивні та музичні школи тощо)  
7. Контрольно-аналітична діяльність та інформаційне забезпечення Наявність системи збору зовнішньої та внутрішньої інформації з проблем виховної роботи, рівень її узагальнення  
Наявність системи внутрішньокласного контролю та її результативність  
Рівень аналізу виховної роботи класу та її результатів, результативність педагогічного аналізу  
8. Результативність роботи класного керівника Динаміка вихованості учнів (за окремими показниками та напрямками)  
Охоплення учнів суспільно-корисною діяльністю (наявність системи доручень, рівень їх виконання)  
Результативність діяльності органів учнівського самоврядування  
Охоплення гуртковою роботою  
Відсутність правопорушень, рівень правової освіти, відвідування учнями школи  
Вплив виховної роботи на навчальну діяльність учнів, урахування профільності класу, навчального закладу  
Рівень дисципліни в учнівському колективі  
Рівень згуртованості учнівського колективу  
Результативність участі класу в загальношкільних заходах  
Створення та рівень виховного середовища класу  
Узгодженість дій класного керівника, учителів-предметників, батьків  

Категорія: Управління | Додав: Nicolaj
Переглядів: 22 | Завантажень: 2 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Реклама

Copyright Кунцівська ЗОШ I-III ступенів © 2018