Понеділок, 20.11.2017, 02:06
Вітаю Вас Гість | RSS

Кунцівська школа    
ВІРТУАЛЬНИЙ МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Директор школи » Управління

Паспорт шкільного методичного кабінету
[ Викачати з сервера (54.5Kb) ] 29.08.2017, 13:19

Паспорт шкільного методичного кабінету

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Для сучасної школи потрібні висококваліфіковані вчителі, які постійно шукають і знаходять найбільш ефективні шляхи й засоби вирішення завдань навчання, виховання, розвитку учнів, підготовки їх до життя. Вирішення цих завдань потребує пошуків творчих шляхів удосконалення всіх ділянок методичної роботи, систематичного озброєння вчителів міцними й глибокими знаннями, підвищення ефективності їхньої праці.

Тож пропонуємо матеріал, який допоможе вам облаштувати шкільний методичний кабінет як інформаційно-методичний центр навчального закладу.

1. Загальні положення

1.1. Шкільний методичний кабінет є організаційним центром методичної роботи з педагогічними працівниками в закладі освіти. Очолює його завідувач, якого обирають терміном на 2 роки з числа досвідчених працівників (вчитель-методист, старший вчитель). Він працює на громадських засадах.

2.2. Методичний кабінет діє під керівництвом заступника директора школи з науково-методичної (навчальної, навчально-виховної) роботи та методичної ради, яка спрямовує і координує всі напрями його діяльності.

2.2. Основною метою діяльності методичного кабінету є створення інформаційно-методичної бази для вчителів, удосконалення їхньої професійної кваліфікації та самоосвіти.

2.3. Згідно з чинними нормативними документами, педагогічна рада школи періодично заслуховує на своїх засіданнях звіти про роботу методичного кабінету.

2. Завдання діяльності методичного кабінету

2.1. Завданнями діяльності методичного кабінету є:

  • забезпечення інформаційної підтримки діяльності структурних підрозділів методичної служби школи;

  • створення банку даних програмно-методичної, нормативно-правової, науково-технічної інформації;

  • надання навчально-методичних консультацій педагогічним працівникам;

  • координація колективних форм і методів роботи та самоосвіти, спрямованих на підвищення педагогічної майстерності й вдосконалення фахової підготовки вчителів;

  • задоволення запитів, потреб учителів в інформації професійно-особистісної орієнтації;

  • організація системи заходів, спрямованих на розвиток творчого потенціалу педагогів, упровадження досягнень кращого педагогічного досвіду та інноваційних технологій.

3. Основні напрями роботи методичного кабінету

3.1. Створення умов дія індивідуальної роботи педагогічних працівників шляхом постійного забезпечення їх науково-методичною літературою.

3.2. Здійснення організаційно-методичної допомоги педагогам у науковій організації праці та розвитку педагогічної творчості.

3.3. Організація консультацій з питань психології, педагогіки, фахової підготовки, методики викладання предметів.

3.4. Організація та періодичне проведення виставок навчальної літератури, забезпечення педагогічних працівників необхідною інформацією.

3.5. Участь в організації та проведенні представницьких педагогічних заходів:

  • науково-практичних конференцій, семінарів, педагогічних читань, творчих звітів, виставок тощо;

  • презентація кращого досвіду роботи вчителів школи;

  • здійснення наставництва, стажування молодих учителів;

  • сприяння участі педагогічних працівників у науково-методичній та експериментальній роботі.

3.6. Впровадження в практику роботи кращого педагогічного досвіту, досягнень сучасної науки та освітніх технологій.

4. Перепік матеріалів, які зберігаються в методичному кабінеті

4.1. Нормативно-правові документи:

  • Конституція України, закони України про освіту, урядові документи з питань освіти, накази та інші інструктивно-нормативні документи Міністерства освіти і науки України, обласного управління освіти;

  • документи з питань педагогіки та психології;

  • положення та інструктивні матеріали з питань організації методичної роботи;

  • інформаційні збірники Міністерства освіти й науки України. обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів, районного відділу освіти.

4.2. Шкільна документація:

  • наказ про організацію методичної роботи в поточному навчальному році;

  • навчальний план школи;

  • перспективний та річний плани роботи школи;

  • контрольні примірники всієї чинної навчально-методичної документації (навчальні програми);

  • графіки проведення контрольних робіт;

  • розклад навчальних занять, індивідуальних занять, занять з учнями вдома;

  • документація з питань атестації педагогів;

  • матеріали роботи педагогічного колективу над єдиною науково-методичною проблемою.

4.3. Програмно-методичне забезпечення навчально-виховного процесу:

  • документація методичної ради школи (план, протоколи, рішення, довідки про виконання рішень методичної ради);

  • документація методичних об’єднань (окрема папка на кожне методичне об’єднання): план роботи, протоколи засідань, методичні розробки;

  • матеріали діяльності інших методичних підструктур (творчих груп, семінарів-практикумів, проблемних семінарів), творчих звітів учителів тощо;

  • документація школи молодого вчителя;

  • матеріали вивчення, узагальнення та поширення кращого педагогічного досвіду;

  • тематичні папки (з організації виховної роботи, загальної методики викладання, зразки оформлення шкільної документації, матеріали районного інформаційно-методичного центру, рекомендації обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів);

  • банк даних (картотека) педагогічних знахідок, досвіду, освітніх технологій.

4.4. Основні навчально-методичні матеріали з навчальних предметів:

  • аналітичні матеріали шкільного моніториніу кожного з навчальних предметів (результати оцінювання знань, семестрових та річних контрольних робіт, державної підсумкової атестації);

  • матеріали для організації контролю знань;

  • матеріали роботи з обдарованими дітьми (план роботи з обдарованими дітьми, результати участі учнів у шкільному та районному етапах олімпіад і конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт учнів — членів МАНу України, учнівські дослідницькі роботи тощо);

  • інформація з навчально-методичного забезпечення кожного предмета;

  • анкети, схеми аналізу уроків (картки для аналізу, карти-схеми для самоаналізу);

  • тексти контрольних робіт, зразки завдань до державної підсумкової атестації;

  • зразки поурочних планів;

  • методичні розробки вчителів;

  • рекомендації для вчителів щодо єдиних вимог викладання навчальних предметів та основних напрямів діяльності;

  • критерії оцінювання рівня навчальних досягнень учнів з різних навчальних предметів;

  • наказ про дотримання єдиного орфографічного режиму в школі;

  • методичні рекомендації стосовно ведення тематичного обліку знань учнів;

  • зразки кращих письмових робіт, виконаних учнями;

  • матеріали проведення шкільних предметних тижнів;

  • матеріали для оформлення шкільних предметних кабінетів.

4.5. Діагностичні матеріали:

  • результати діагностики педагогічного колективу (анкетування, діагностика рівня професійних утруднень тощо);

  • моніторинг педагогічної діяльності вчителів (анкетування, результати самоаналізу уроків та аналізу уроків своїх колег);

  • матеріали атестації вчителів, роботи з молодими спеціалістами.

4.6. Матеріали з позакласної роботи:

  • плани роботи предметних гуртків, факультативів;

  • орієнтовна тематика наукових учнівських робіт та вимоги до їх оформлення;

  • матеріали з організації позакласної роботи з навчальних предметів;

  • матеріали для роботи з батьками;

  • матеріали на допомогу класним керівникам, вихователям груп подовженого дня.

4.7. Папки з матеріалами науково-практичних конференцій, педагогічних читань, семінарів (шкільних, районних, обласних).

4.8. Картотеки:

  • статей періодичної преси на педагогічні теми;

  • публікацій у фаховій періодиці та методичній літературі (з кожного предмета).

  • обліку перспективного педагогічного досвіду.

5. Бібліотека методичного кабінету (предметно-тематичний розподіл)

  • підшивки загальнопедагогічних газет і журналів;

  • підшивки методичних газет і журналів (фахові журнали з усіх навчальній предметів);

  • спеціальна, загальнопедагогчна література.

6. Обладнання методичного кабінету

6.1. Обладнані місця для роботи педагогів.

6.2. Система постійних та динамічних стендів: «Державна підсумкова атестація», «Від атестації до атестації», «Інноваційні педагогічні тезнології»; «Обдаровані діти», «На допомогу класному керівникові»; «На допомогу молодому вчителеві» тощо.

6.3. Узагальнені матеріали з досвіду роботи вчителів.


Категорія: Управління | Додав: Nicolaj
Переглядів: 53 | Завантажень: 3 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Реклама

Copyright Кунцівська ЗОШ I-III ступенів © 2017