П`ятниця, 24.11.2017, 22:29
Вітаю Вас Гість | RSS

Кунцівська школа    
ВІРТУАЛЬНИЙ МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Директор школи » Управління

Профілактика суїцидальної поведінки дітей
[ Викачати з сервера (37.0Kb) ] 11.07.2014, 16:29

Порядок дій щодо профілактики та психокорекції суїцидальної поведінки дітей
 

1. Забезпечити виявлення дітей групи ризику, у яких є труднощі у навчанні, поведінці, спілкуванні з однолітками, що спричинили емоційні розлади. Це передбачає організацію:

  • бесід класних керівників і педагогічних працівників з учнями за проблемними запитаннями: «Особистий освітній простір. З чого він складається?», «Інтернет, телебачення, гуртки, секції. Коло спілкування», «Що роз'єднує батьків і дітей? Причина (природа) конфлікту. Наслідки конфліктів» тощо;
  • спостереження за учнями з метою виявлення причин їхніх емоційних розладів, ведення щоденника для записів;
  • соціологічних досліджень за допомогою анкетування, тестування та аналізування соціометричних досліджень;
  • етичних бесід з батьками учнів, які мають труднощі у поведінці, навчанні та ознаки емоційних розладів.

2. Організувати визначення причин депресивного стану учнів групи ризику, що можливе завдяки такій роботі педагогів та практичного психолога:

  • індивідуальні бесіди, тестування, інтерв'ю з учнями та батьками;
  • аналізування проблем дитини, виявлення головних причин, які зумовлюють труднощі;
  • визначення типу групи ризику та рівня небезпеки (з причини емоційного розладу чи через ігрову залежність).

3. Застосовувати можливі шляхи подолання кризової ситуації. Ними можуть бути:

  • рекомендації педагогам про індивідуальний педагогічний стиль спілкування з конкретною дитиною;
  • організація роботи класного керівника або практичного психолога з батьками;
  • заохочення до позакласної чи позашкільної діяльності;
  • створення «ситуації успіху»;
  • консультація спеціалістів психокорекційної роботи (дитячого психоневролога, психотерапевта тощо).

4. Організувати психологічну просвіту педагогів та батьків, що передбачає такі заходи:

  • психолого-педагогічні семінари «Чинники, які впливають на суїцидальну поведінку в дитячому та підлітковому віці», «Взаємодія школи, медичних установ, сім'ї та громадськості щодо вироблення способів протидії вчинення суїцидів дітьми», «Заходи щодо здійснення нагляду та контролю у сфері захисту дітей та учнівської молоді від інформації в інтернеті згідно з віковою класифікацією всього спектру інформаційної продукції»;
  • виступи на батьківських зборах, де рекомендувати способи поліпшення емоційного клімату в родині;
  • проведення індивідуальних етичних бесід, надання рекомендацій батькам дітей із групи ризику щодо корекції дитячих емоційних розладів.

5. Організувати психолого-педагогічну роботу з педагогами навчального закладу:

  • проведення психолого-педагогічних консиліумів та засідань педагогічної ради щодо профілактики суїцидів за матеріалами моніторингу щодо психологічного клімату в учнівських колективах;
  • організація бесід і консультацій із педагогами за результатами тестувань, спостережень тощо;
  • формування рекомендацій із вибору адекватних методів педагогічного впливу на учнів і на клас загалом;
  • розроблення плану заходів надання допомоги учням, які опинилися у складних життєвих обставинах.

6. Забезпечити проведення педагогічних та психокорекційних заходів з учнями із груп ризику. Визначити, яке саме оточення: шкільне чи домашнє — негативно впливає на психоемоційний стан дитини, що може спричинити суїцид.


Категорія: Управління | Додав: Nicolaj | Теги: суїцид підлітків
Переглядів: 425 | Завантажень: 71 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Реклама

Copyright Кунцівська ЗОШ I-III ступенів © 2017