Четвер, 13.12.2018, 19:20
Вітаю Вас Гість | RSS

Кунцівська школа    
ВІРТУАЛЬНИЙ МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ

Статистика

Онлайн всього: 4
Гостей: 4
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Директор школи » Управління

Управлінська діяльність керівника
[ Викачати з сервера (90.0 Kb) ] 21.11.2018, 14:17
УПРАВЛІНСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ КЕРІВНИКА ЗОШ

Параметри оцінки управлінської діяльності керівника загальноосвітнього навчального закладу.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Циклограма управлінської діяльності директора школи
Управлінська компетентність керівника школи (тест 1)
Управлінська компетентність керівника школи (тест 2)

Якість управлінської діяльності керівника навчального закладу


з/п
Параметри Фактори Оцінка
1. Аналітична діяльність Наявність та рівень системи інформаційного забезпечення  
Знання та використання сучасних методів педагогічного аналізу  
Повнота та комплексність аналізу  
Якість рекомендацій за результатами аналізу  
2. Планово-прогностична діяльність Знання основ стратегічного, тактичного та оперативного планування  
Якість стратегічного планування, обґрунтованість стратегії (програми) розвитку, перспективного плану роботи  
Якість річного плану роботи, узгодженість планів структурних підрозділів  
Якість навчального плану школи, відповідність стратегії розвитку, потребам учасників навчально-виховного процесу  
Рівень планування особистої діяльності керівника  
Узгодженість цілей діяльності (стратегічної, тактичних, оперативних, поточних, структурних підрозділів, окремих посадових осіб)  
Своєчасність та обґрунтованість корекції планів  
Планування мережі навчального закладу  
3. Організаційна діяльність Якість організаційної структури навчального закладу  
Розподіл посадових обов’язків, розробка положень про структурні підрозділи навчального закладу  
Раціональність розподілу функціональних обов’язків, добору виконавців, визначення термінів діяльності та форм звітності  
Рівень проведення нарад, інструктажів, засідань, зборів  
Використання циклограм, алгоритмів в управлінській діяльності  
Раціональне використання робочого часу (власного і підлеглих)  
Створення умов для навчання, виховання та розвитку учнів (матеріально-технічна база, обладнання навчальних кабінетів, кадрове забезпечення, організація харчування, медичного обслуговування)  
Своєчасне виявлення тенденцій, недоліків та рівень управлінського реагування на них і корегування діяльності  
Організація роботи з техніки безпеки, охорони праці, цивільної оборони  
Організація профільного навчання  
Організація роботи з обдарованими, учнями різного рівня навчальних досягнень, схильними до девіантної поведінки, пільговим контингентом  
Організація виховної роботи в школі  
Організація науково-методичної роботи в школі  
4. Контролююча діяльність Наявність та рівень системи внутрішньошкільного контролю  
Наявність та рівень системи моніторингу навчально-виховного процесу та його результатів  
Знання законодавчої бази освіти, контроль за виконанням нормативних документів  
Контроль за станом викладання предметів  
Контроль за підвищенням рівня професійної компетентності педагогів, науково-методичною роботою, самоосвітньою діяльністю  
Контроль за виховною роботою школи  
Контроль за результатами роботи школи, якістю освіти  
Контроль за виконанням управлінських рішень  
Рівень узагальнення результатів контролю  
Дієвість контролюючої діяльності (виконання управлінських рішень, вплив на результативність роботи навчального закладу)  
Контроль за веденням шкільної документації, його результативність  
5. Мотиваційно-рефлексійна сфера управлінської діяльності Наявність та рівень системи мотивації та стимулювання діяльності підлеглих  
Наявність та обґрунтованість системи оцінювання результатів діяльності підлеглих та навчального закладу загалом (система критеріїв, показників, методів оцінювання, форми звітності тощо)  
Рівень самоаналізу управлінської діяльності, усвідомлення рівня власної управлінської культури  
Особиста мотивація керівника (усвідомлення місії навчального закладу, потреба в самовдосконаленні, усвідомлення ролі керівника, потреба в досягненні успіху)  
Володіння необхідним обсягом знань (психологія, педагогіка, менеджмент  

Категорія: Управління | Додав: Nicolaj
Переглядів: 17 | Завантажень: 2 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Реклама

Copyright Кунцівська ЗОШ I-III ступенів © 2018