Середа, 15.08.2018, 01:34
Вітаю Вас Гість | RSS

Кунцівська школа    
ВІРТУАЛЬНИЙ МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Директор школи » Управління

Відвідування уроків музичного мистецтва
[ Викачати з сервера (37.5 Kb) ] 28.11.2017, 17:36

 
Відвідування уроків музичного мистецтва

На що слід звернути увагу адміністрації навчального закладу, відвідуючи уроки, позакласні заходи та складаючи характеристику вчителя музичного мистецтва.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Аналіз уроку з іноземної мови
Комплексний підхід до аналізу уроку

Відповідність загальним вимогам щодо вчителя музичного мистецтва

Насамперед, враховуємо той факт, що завданням учителя музичного мистецтва в загальноосвітньому навчальному закладі є виховання серед учнів не стільки музикантів, а гармонійно розвинених особистостей. Водночас учитель музичного мистецтва повинен виявити і розвинути в учнів музичні здібності, грамотно вводячи школярів у світ музичної культури

Сучасний учитель музичного мистецтва повинен вільно користування музичним центром, комп’ютером, інтерактивною дошкою. Але, насамперед, він повинен мати досконале знання предмету викладання, уміти майстерно грати на музичному інструменті. Серед специфічних умінь слід виділити наявність чіткої дикції, емоційно виразного голосу, акторського хисту, естетичного смаку. До загальних вимог слід віднести доброзичливість, урівноваженість, тактовність; сучасність поглядів, креативність; відповідальність, справедливість, демократичність тощо.

Суттєвим показником успішної діяльності вчителя музичного мистецтва є вияв учнями щирого захоплення його предметом.

Перелічені критерії допоможуть вам сформувати думку про вчителя музичного мистецтва, як особистості та професіонала.

Аналіз уроку

І. Оцінка підготовки вчителя до уроку

На цьому етапі доцільно проаналізувати наступне:

Наскільки ефективною є визначена вчителем методика викладання уроку?

Наскільки вдалим є добір дидактичних посібників, музичних ігор, творчих завдань, мультимедійних презентацій тощо, виходячи з конкретних умов?

Як учителем було передбачено коригування чи доповнення програмного музичного репертуару, якщо урок раптом «піде не так»?

ІІ. Проведення уроку

Дайте відповіді на наступні питання:

Чи використовує вчитель різноманітних форм привітання на початку уроку і прощання по закінченні уроку?

Наскільки динамічним та цікавим було подання навчального матеріалу?

Чи вміє вчитель не лише зацікавити учнів, а й захопливо, кваліфіковано і зрозуміло пояснити навчальний матеріал?

Чи використовувалося вчителем «живе» виконання на музичному інструменті окремих музичних творів за навчальною програмою?

Чи практикувалося спільне музикування з учнями?

Чи відбувалася перевірка і закріплення знань і навичок, набутих учнями під час уроку?

ІІІ. Психологічні аспекти уроку

Чи долучалися учні до обміну знаннями-новинками у царині музики?

Наскільки захопливим, емоційним було спілкування вчителя з учнями?

Чи уважно та схвально ставився вчитель до висловлення думки кожним учнем?

Чи виявив учитель вміння толерантно, тактовно вказати на помилку у відповіді учня?

Аналізу позакласної діяльності

Слід пам’ятати, що вчитель музичного мистецтва зобов’язаний використовувати весь арсенал своїх можливостей, зокрема проводити шкільні свята, концерти, репетиції, консультації, гурткову роботу, екскурсії, батьківські збори тощо. Це і повинно стати предметом аналізу адміністрацією школи позакласної діяльності вчителя музичного мистецтва.

У цьому руслі доцільно також проаналізувати його співпрацю з учителями-«предметниками», класними керівниками, керівниками гуртків художньої самодіяльності; роботу з батьками.\


Категорія: Управління | Додав: Nicolaj
Переглядів: 220 | Завантажень: 9 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Реклама

Copyright Кунцівська ЗОШ I-III ступенів © 2018