Субота, 16.12.2017, 03:28
Вітаю Вас Гість | RSS

Кунцівська школа    
ВІРТУАЛЬНИЙ МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Класний керівник

Домашні завдання
[ Викачати з сервера (46.0Kb) ] 26.09.2015, 15:43

Батьківські збори
«Виконуємо домашні завдання»

1. Відкриття зборів.

Голова батьківського комітету відкриває збори: оголошує порядок денний; знайомить із порядком їх проведення.

Учитель. Навчання в школі, виконання домашніх завдань — справа серйозна. Трапляється, що третьокласник завантажений не менше, ніж дорослий. Тому наше завдання — привчити дитину працювати правильно, не шкодячи здоров'ю, оскільки навчання — це головна праця школяра.

2. Повідомлення вчителя.

— Якщо ми замислимося над тим, як правильно організувати навчальну роботу вдома, то помітимо, що це подвійне завдання. З одного боку, потрібно допомогти дитині знайти правильний розпорядок роботи, виділити місце для занять, визначити найсприятливішу послідовність виконання завдань, а з іншого боку, виховати у неї стійку звичку братися за виконання завдань усупереч бажанню погуляти або погратися з друзями, сформувати вміння швидко залучатися до роботи, виконувати її, не відволікаючись і в належному темпі.

Що можна порадити батькам, якщо їхня дитина не може «всидіти», виконуючи домашні завдання? Велике значення в організації навчальної роботи відіграє розпорядок дня. Дослідження підтверджують той факт, що у молодших школярів, які мають високу успішність, є чітко встановлений час для виконання домашніх завдань, і вони завжди його дотримуються. Розпорядок дня не повинен змінюватися.

Дитина повинна сідати за виконання завдань не лише в один і той самий час, але й на постійне робоче місце. Навіть якщо житлово-матеріальні умови не дозволяють надати школяреві окремий письмовий стіл і книжкову полицю, йому необхідно виділити будь-яке постійне місце, щоб він міг там тримати свої книги та зошити.

Перш за все необхідно звернути увагу на умови, в яких дитина виконує домашні завдання. Задуха і шум зменшують швидкість та ефективність майже втричі і втричі прискорюють втомлюваність. Тому потрібно вимкнути телевізор, пилосос, доки дитина не виконає уроки.

Концентрацію уваги школяра збільшує нормальна температура в кімнаті. Оптимальне її значення коливається від 18°С до 22°С.

Корисно разом із дитиною укласти пам'ятку «Виконуємо домашні завдання».

Розпочинати виконання домашніх завдань найкраще через 1 — 1,5 години після повернення зі школи, щоб встигнути відпочити від шкільних занять. Якщо дитина відвідує гуртки, секції, то розпочинати виконання домашніх завдань можна й пізніше. Але у будь-якому випадку не можна відкладати це на вечір.

Тривалість роботи дитини щодо виконання домашніх завдань має бути такою: до 1 години — у першому класі; до 1,5 годин — у другому; до 2 годин — у третьому та четвертому класах. Саме такі нормативи встановлені Міністерством освіти та науки України.

Який порядок виконання завдань потрібно обрати? З виконання яких завдань розпочати: з усних чи письмових, з найважчих чи найлегших?

В ідеальному випадку дитина повинна виконувати домашні завдання самостійно. Найкраще — навчити її самостійно визначати ступінь складності завдань і самостійно вирішувати, з якого предмета розпочати виконання домашньої роботи. Якщо учень залучається до роботи одразу, йому доцільно спочатку виконувати складні завдання і поступово переходити до більш простих. Якщо ж він залучається до роботи повільно, то йому краще розпочати з найпростіших завдань і поступово переходити до більш складних.

Для успішного виконання завдання необхідним є чіткий ритм роботи. Наприклад, після 25 хвилин роботи потрібно зробити перерву на 5-10 хвилин, під час якої необхідно виконати кілька фізичних вправ. І головне — зберігайте тактовність і не забувайте хвалити дитину!

3. Практична робота батьків у мікрогрупах.

Завдання № 1 (для першої мікрогрупи)

— Якщо дитина відвідує групу подовженого дня, то всі завдання повинна виконувати там. А як вважаєте ви?

— Чи має дитина чекати на батьків, щоб виконувати домашні завдання?

— Як ви вважаєте, чи потрібно дитині виконувати домашні завдання спочатку на чернетці, а потім — у робочому зошиті?

Завдання № 2 (для другої мікрогрупи)

— Як ви оцінюєте позицію батьків, які вважають, що оскільки навчається дитина, то й усі навчальні проблеми вона повинна розв'язувати самостійно, а якщо вона чогось не розуміє, нехай запитає в учнів або вчителя?

— Чи потрібно допомагати дитині у навчанні?

— Якщо дитина отримає незадовільну оцінку, якими будуть ваші дії?

4. Прийняття рішення батьківських зборів, яке зачитує головуючий.

1. Навчати дитину самостійно виконувати домашні завдання і правильно оцінювати результати своєї діяльності.

2. Використовувати підготовлені пам'ятки для найбільш раціональної побудови роботи з виконання домашніх завдань дітьми.

3. Надавати допомогу дітям у випадку виникнення суттєвих ускладнень під час виконання домашніх завдань.

4. Не скупитися на похвалу.

5. Ознайомлення батьків із виставкою літератури.

Батьки отримують конверти з пам'ятками та індивідуальні консультації вчителя.

ПАМ'ЯТКА
«ВИКОНУЄМО ДОМАШНІ ЗАВДАННЯ»

1. Перевірте, чи правильно організовано робоче місце дитини.

2. Уточніть режим дня, розплануйте разом із дитиною час, коли вона сяде за уроки.

3. Розплануйте разом із дитиною послідовність приготування уроків і намагайтеся заздалегідь визначити час, який їй знадобиться для виконання кожного завдання.

4. Контролюйте разом із дитиною виконання наміченного плану роботи.

5. Допоможіть дитині, якщо вона зіткнулася з труднощами.

6. Емоційно підтримуйте дитину.

7. Не давайте дитині додаткових домашніх завдань і не примушуйте знову виконувати погано виконану класну роботу.

8. Поступово знижуйте ступінь контролю.

 

Категорія: Класний керівник | Додав: Nicolaj
Переглядів: 370 | Завантажень: 18 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Реклама

Copyright Кунцівська ЗОШ I-III ступенів © 2017