Вівторок, 30.05.2017, 14:51
Вітаю Вас Гість | RSS

Кунцівська школа    
ВІРТУАЛЬНИЙ МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ

Статистика

Онлайн всього: 5
Гостей: 5
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Класний керівник

Класна година «Конфлікти, причини їх виникнення»
[ Викачати з сервера (35.5Kb) ] 15.04.2016, 12:02
Конфлікт
МОРАЛЬНО-ЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ

Конфлікти, причини їх виникнення
(класна година)

Мета. Визначити зміст поняття «конфлікт», причини їх виникнення та шляхи їх попередження.

Обладнання. Малюнок на дошці «стіна конфлікту».

Хід заняття

1. Повідомлення теми.

— Сьогодні ми поговоримо про конфлікти та причини їх виникнення. Між ким вони виникають? Будемо вчитися попереджати конфлікти. Отже, на вашу думку, що таке конфлікт?

(Діти висловлюють свою думку).

Відповіді дітей узагальнюються: конфлікт — це спосіб спілкування, при якому йде протистояння двох різних думок.

— Скажіть, будь ласка, конфлікт — це добре чи погано?

Важливо допомогти дітям зрозуміти, що жити постійно в стані конфлікту не можна, це не дає змоги розвиватись, бо час витрачається на з’ясування ситуації, а не на її вдосконалення чи змінення. Але й завжди уникати конфліктних ситуацій — це означає жити з почуттям власної малоцінності.

— Так як же треба поступати? Де «золота середина»?

Завдання вчителя: підвести школярів до думки, що не треба провокувати конфліктів.

2. Брейншторм (мозковий штурм) «Суб’єкти конфлікту»

Дітям пропонується сказати, з ким частіше їм доводиться сперечатись. Відповіді записуються на дошці.

Вчитель. Оскільки ви більше часу проводите у школі, спілкуючись з друзями, вчителями, тож давайте поговоримо, чому звичайне спілкування іноді перетворюється на конфлікт.

Що ви відчуваєте під час сперечання, сварки?

(Діти називають: розгубленість, образу, гнів тощо).

Так, дійсно, переживаючи конфлікт, люди віддаляються один від одного, за негативними емоціями не відчувають один одного, не чують думки опонента. Так у спілкуванні виникає стіна, назвемо її «Стіна конфлікту».

3. Вправа «Стіна конфлікту».

— З яких цеглинок складається ця стіна? Що є причиною спору, конфлікту у школі між учнями та вчителями?

Діти називають причини, через які виникають непорозуміння, суперечки. Вчитель вписує відповіді дітей у «цеглини» (невиконання домашнього завдання, розмови на уроці, запізнення тощо).

Коли всі «цеглинки» будуть заповнені, вчитель пропонує дітям вирішити, хто з них бажає зруйнувати стіну конфлікту? Як це можна зробити? (Прибрати цеглинки).

Кожний має взяти на себе відповідальність, зобов’язання не порушувати правил спілкування. Обираючи одну з «цеглинок», діти витирають її на дошці: «Я намагатимуся завжди виконувати домашнє завдання», «Я буду контролювати свою поведінку на уроці» і т. д.

І ось стіна конфлікту зруйнована, ми бачимо один одного, чуємо; радіємо, у нас добрі стосунки.

Вчитель. Отже, діти, ви будете намагатися поводитися без порушень, а я завжди допомагатиму вам ставати сильними, вольовими, цілеспрямованими особистостями.

2. Рефлексія заняття.

— Які почуття викликало наше спілкування?

— Що сподобалось у нашому занятті?

— Кому розкажете про нашу розмову, з ким поділитеся своїми враженнями?


Категорія: Класний керівник | Додав: Nicolaj | Теги: конфлікт, класна година
Переглядів: 275 | Завантажень: 9 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Реклама

Copyright Кунцівська ЗОШ I-III ступенів © 2017