Субота, 16.12.2017, 03:23
Вітаю Вас Гість | RSS

Кунцівська школа    
ВІРТУАЛЬНИЙ МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Класний керівник

Класний керівник очима вихованців
[ Викачати з сервера (34.0Kb) ] 24.10.2015, 16:08
Класний керівник очима вихованців
Учнівський барометр
 
  Класний керівник повинен бути невидимим диригентом, який вміє вчасно почути, помітити, поправити, підтримати кожного учня, організувати співпрацю учнів.
 
  Класний керівник повинен не лише добре знати свій навчальний предмет, а й бути компетентним у мистецтві, музиці, мати широкий світогляд.
 
  Класний керівник має ставити вимоги перед вихованцями, які відповідають їхнім силам і можливостям.
 
  Класному керівнику не слід оцінювати негативно учня, його якості. Це завдає серйозної шкоди взаємовідносинам.
 
  Ставлення класного керівника до учнів повинно бути справедливим.
Несправедливість класного керівника глибоко западає в душу учня, часто викликає неслухняність, зухвалість.
 
  Класний керівник повинен уникати висловлювань і зауважень, які викликають в учнів почуття ненависті.
Слід позбутися: образ («Ти — ганьба для нашого класу»); лихослів’я (дурень, недотепа тощо); залякувань «<ганебною перспективою» («По тобі тюрма плаче»); демонстрації влади («Краще помовч і послухай, що скажу»); звинувачень («Тобі нічого не можна доручити»).
 
  Яким я хотів би бачити свого класного керівника? Чому хотів би бачити? Наш класний керівник є найкращим класним керівником у світі.
Вона компетентна, володіє привабливою силою, вміє захопити своєю пропозицією, вміє дати шанс дитині стати кращою, не вживає в спілкуванні частку «не», ніколи не нав’язує свої думки нам, вчить нас самостійно приймати рішення, підтримує в усіх починаннях.

Успіх гарантований класному керівнику, який:

  бачить у своїх учнях партнерів;
 
  здатний бачити в учнях особистість, а не безликий об’єкт для виховних дій;
 
  вміє володіти собою, не піддаватися таким негативними емоціям, як гнів, поганий настрій, не обмежує себе у виявленні своєї радості, симпатії, щиро цікавиться життям своїх вихованців;
 
  виявляє інтерес не тільки до навчальних успіхів учнів, а й успіхів у різних видах діяльності (спортивній, художній, соціально значущій тощо);
 
  вміє співпрацювати і розуміти стан своїх учнів;
 
  не забуде привітати учня з днем народження;
 
  дає можливість учням відчути, що вони самі, їхні життя, їхні долі не байдужі йому:
 
  є творчою особистістю, володіє нестандартними виховними методиками;
 
  вірить в учня навіть у найкритичніших ситуаціях;
 
  взаємодію з учнями будує з урахуванням їхньої позицій, їхніх бажань, інтересів;
 
  залучає учнів до прийняття рішень, які стосуються життя класного колективу, характеру діяльності;
 
  прагне, щоб кожний відповідав за свої вчинки перед колективом, а не тільки перед ним;
 
  стимулює розвиток громадської думки, самостійності, відповідальності, ініціативності, соціальної активності; прислуховується до критичних зауважень учнів;
 
  вміло користується формами спонукання до дії (поради, прохання, переконання);
 
  володіє почуттям гумору;
 
  вміє поглянути на самого себе очима вихованців;
 
  ставиться до учнів з повагою, вірить у їхні здібності й можливості;
 
  дотримується у спілкуванні з учнями принципу: «Не поряд і не над, а разом!».

Категорія: Класний керівник | Додав: Nicolaj | Теги: класний керівник
Переглядів: 430 | Завантажень: 17 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Реклама

Copyright Кунцівська ЗОШ I-III ступенів © 2017