П`ятниця, 26.05.2017, 01:52
Вітаю Вас Гість | RSS

Кунцівська школа    
ВІРТУАЛЬНИЙ МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Класний керівник

Методика «Вибір»
[ Викачати з сервера (21.5Kb) ] 11.04.2016, 18:27
МОРАЛЬНО-ЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ

Методика «Вибір»

Мета. Виявити ставлення школярів до моральних норм, певних моральних якостей (відповідальність, колективізм, спрямованість, самокритичність, совісність, принциповість, чуйність, справедливість).

Як ти поводитимешся у таких ситуаціях?

1. Під час канікул, коли ти збирався поїхати на відпочинок, класний керівник несподівано попросив тебе допомогти навести порядок у класній кімнаті. Як ти вчиниш:

а) відповіси, що згоден допомогти і відкладеш свій від’їзд;

б) збереш хлоп’ят і разом із ними виконаєш роботу за один день;

в) пообіцяєш виконати роботу після повернення;

г) порадиш залучити на допомогу того, хто залишається на канікулах дома:

2. Тобі дали доручення, яке не зовсім до душі, але його виконання необхідне для класу. Що ти зробиш:

а) сумлінно виконаєш доручення;

б) залучиш до виконання доручення товаришів, щоб не виконувати роботу самому;

в) попросиш дати тобі більш цікаве завдання;

г) знайдеш причину для відмови;

3. Ти випадково почув, як група однокласників виказувала справедливі, але неприємні зауваження на твою адресу. Що ти зробиш:

а) спробуєш пояснити однокласникам, чим саме були викликані прорахунки в твоїй поведінці;

б) переведеш розмову на жарт, або спробуєш швидше виправити недоліки, про які йшлося;

в) спробуєш зробити вигляд що нічого не чув;

г) вкажеш однокласникам, що вони самі не кращі за тебе, особливо тому, що обговорюють твою поведінку без тебе;

4. У таборі праці й відпочинку під час прополювання овочів у тебе на руках утворилися мозолі. Що ти зробиш:

а) будеш, переборюючи біль, виконувати норму нарівні з усіма;

б) звернешся до друзів із проханням допомогти тобі виконати норму;

в) попросиш звільнити тебе від цієї роботи і перевести на іншу;

г) залишиш роботу незакінченою і підеш відпочивати мовчки;

5. Ти став свідком того, як одна людина незаслужено образила іншу на твоїх очах. Що ти зробиш:

а) почнеш вимагати від винуватого пробачень на адресу постраждалої людини;

б) дізнаєшся про причину конфлікту і вимагатимеш її усунення;

в) висловиш співчуття тому, кого образили;

г) зробиш вигляд, що це тебе не стосується;

6. Ти випадково, не бажаючи того, заподів зло іншій людині. Що вдієш:

а) зробиш усе можливе, щоб усунути зло;

б) попросиш вибачення, поясниш скривдженому, що того не хотів;

в) намагатимешся, щоб ніхто не помітив скоєного тобою, зла, зробиш вигляд, що не винен;

г) перенесеш провину на того, хто постраждав; хай не лізе — сам винен;

Обробка отриманих даних. Вибір відповіді.

а) позитивно-стійке ставлення до відповідних моральних норм;

б) ставлення хоч і активне, але недостойно-стійке (можливі компроміси);

в) ставлення пасивне і недостатньо-стійке;

г) негативне, нестійке ставлення учня до моральних норм.


Категорія: Класний керівник | Додав: Nicolaj | Теги: методика, мораль
Переглядів: 168 | Завантажень: 3 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Реклама

Copyright Кунцівська ЗОШ I-III ступенів © 2017