Субота, 18.11.2017, 00:52
Вітаю Вас Гість | RSS

Кунцівська школа    
ВІРТУАЛЬНИЙ МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Класний керівник

Правила поведінки в магазині
[ Викачати з сервера (26.0Kb) ] 28.04.2016, 13:46
У магазині
МОРАЛЬНО-ЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ
Правила поведінки в магазині
(бесіда)

Ми щодня заходимо в магазини за покупками. Дотримання тут ввічливості — основна умова порядку і добрих стосунків продавців і покупців.

Хто повинен звільнити дорогу в дверях магазину? Той, хто входить. Він дає можливість вийти з приміщення, а потім тільки входить сам, звичайно, тримаючи при цьому двері, щоб не вдарити ними людей, які входять за ним. До продавця звертайтеся чемно, не перебивайте його розмову з попереднім покупцем.

Професійна етика жадає від продавця, у свою чергу, бути максимально коректним з покупцями. Часом продавці, розмовляючи між собою, не звертають уваги на покупця і навіть не відповідають на його питання. Це верх безтактності й пряме порушення службових обов’язків. У подібних випадках чемно, але твердо вимагайте уваги до себе. При підході покупця продавець зобов’язаний перервати сторонні заняття чи, вибачившись, попросити недовго почекати, скажімо, у випадку, якщо він укладає товар.

Якщо ви прийшли в магазин, щоб подивитися, чи немає в продажу потрібних товарів, і у вас нема із собою потрібних грошей, не варто приміряти речі, яких ви не збираєтеся купувати. Краще розпитати продавця про все, що вас цікавить, а не змушувати його займатися безглуздою роботою, та й самому марно не витрачати час.

Якщо ви хотіли щось купити, але не змогли підібрати нічого придатного, не соромтеся сказати про це продавцю і подякувати йому за увагу.

Некрасиво прагнути придбати що-небудь без черги. Такі спроби неминуче зустрінуть справедливе обурення навколишніх. Бувають, однак, обставини, коли можна попросити відпустити продукти без черги (поспішаєте на потяг, вдома залишилася без догляду дитина чи хвора людина). У такому випадку зверніться до тих, хто стоїть попереду, пояснивши причину свого прохання. Це простіше, ніж просити тих, що стоять у черзі купити заодно щось і для вас. Так це і нечесно стосовно тих, хто стоїть позаду. До того ж ми ставимо в неприємні умови тих, до кого звернулися з подібним проханням: або вони повинні відмовити нам, або піти на негарний учинок стосовно інших людей і почути від них невтішні зауваження у свою адресу.


Категорія: Класний керівник | Додав: Nicolaj | Теги: бесіда
Переглядів: 679 | Завантажень: 9 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Реклама

Copyright Кунцівська ЗОШ I-III ступенів © 2017