Понеділок, 18.12.2017, 16:37
Вітаю Вас Гість | RSS

Кунцівська школа    
ВІРТУАЛЬНИЙ МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ

Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Класний керівник

Самоаналіз діяльності класного керівника
[ Викачати з сервера (54.0Kb) ] 26.10.2015, 16:34

Самоаналіз діяльності класного керівника

Автор: Валентина КИРИЧЕНКО

Сьогодні для класних керівників важливо вміти аналізувати процеси, що відбуваються в контексті освітніх змін, вміти спрогнозувати варіанти розвитку особистості та класу, бачити перспективи та перешкоди на цьому шляху, розробляти ефективні механізми подолання проблем.

Без аналізу діяльності класного керівника та його вихованців неможливо співставити цілі і результат виховання, а отже, неможливо й проектувати подальшу роботу педагога.

Читайте також:
Обов'язки класного керівника
Оцінка діяльності класного керівника

З цього приводу В. О. Сухомлинський писав «Уміння передбачати — це перш за все уміння озирнутися на пройдений шлях, оглянути його, побачити в ньому витоки сьогоднішніх успіхів і недоліків».

Самоаналіз, самооцінювання необхідні для того, щоб окреслити й вирішувати власні професійні потреби:

  • де я як класний керівник недопрацював;
  • що потрібно зробити для вирішення проблем;
  • яку допомогу потрібно надати дітям, батькам?

Пропонуємо низку анкет, що допоможуть класному керівнику оцінити власну роботу

Анкети для класного керівника:

САМОАНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА

1. Яким мене бачать мої вихованці?

2. Чи вважають вони, що я їх розумію, знаю їхні слабкі й сильні сторони?

3. Чи відчувають вони моє доброзичливе ставлення?

4. Чи є у них підстави вважати мене справедливою людиною, доброю, толерантною?

5. Чи подобається їм, як я з ними спілкуюсь?

6. Чи мої учні є рівноправними партнерами у процесі спілкування?

7. Яких тем я уникаю в розмовах з ними?

8. Як я співпрацюю з органами учнівського самоврядування?

9. Чим відрізняється мій клас від інших класних колективів?

10. Що з власного досвіду виховної діяльності з класом я міг би запропонувати колегам?

 

ТВОРЧІСТЬ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА

1. Якими мають бути складові творчості класного керівника?

2. Як Ви реалізуєте право на творчість, на вибір методів і форм виховної роботи?

3. У чому сильна сторона Вашої діяльності як класного керівника? Що Вам вдається виконувати творчо?

4. Ви маєте власні творчі знахідки? Що з арсеналу своїх педагогічних напрацювань можете запропонувати колегам?

5. Які шляхи розвитку творчого потенціалу класного керівника Ви пропонуєте?

 

Анкети для учнів:

КЛАСНИЙ КЕРІВНИК ОЧИМА УЧНІВ

1. З яким настроєм ти йдеш до школи?

а) з радістю;
б) зі звичайною байдужістю;
в) із передчуттям неприємностей;

2. Чи бувають у тебе в класі неприємності?

а) часто;
б) інколи;
в) ніколи.

3. Якщо бувають, то від кого вони відходять?

а) від вчителів-предметників;
б) від класного керівника;
в) від учнів твого чи іншого класу.

4. Чи виникають у тебе конфлікти з класним керівником?

а) часто;
б) інколи;
в) ніколи.

5. Яку роль, на твою думку, виконує в класі твій класний керівник?

а) контролер за успішністю та поведінкою;
б) друга мама;
в) організатор дозвілля;
г) помічник у важких обставинах;
д) старший товариш;
е) інше.

6. Як ставиться класний керівник до тебе?

а) хвалить;
б) підбадьорює;
в) робить зауваження;
г) сварить;
д) скаржиться батькам;
е) завжди незадоволений;
ж) інше.

7. Твоє ставлення до класного керівника. (Відповідь сформулюй сам.)

а) _____________________
б) _____________________
в) _____________________

8. Тобі хотілося б від нього перейняти:

а) великодушний характер;
б) манеру поведінки;
в) вміння толерантно спілкуватися;
г) широкий кругозір;
д) інше.

9. Ти порадив би своєму класному керівникові (побажання сформулюй сам):

а) _____________________
б) _____________________
в) _____________________

10. Ти вважаєш, що твій клас:

а) згуртований та дружний;
б) розбитий на групи;
в) кожний сам по собі.

11. Які класні заходи тобі сподобалися найбільше?

12. Що ти знаєш про свого класного керівника (його хобі, захоплення, мрії).

13. Чи можна сказати, що тобі пощастило вчитися саме у цьому класі?

 

МІЙ КЛАСНИЙ КЕРІВНИК

1. Чи вважаєш ти, що у твоєму класі досягнуто взаєморозуміння між учнями та класним керівником?

2. Чи бувають у тебе сокровенні розмови з класним керівником, чи радишся з ним з особистих питань?

3. Чи є у твоєму класі спільне з класним керівником захоплення?

4. Чи звертаєшся ти до класного керівника з проханням вирішити конфлікт із учителем, батьками?

5. Чи влаштовуєте ви вітання класного керівника?

6. Чи доводиться тобі обманювати класного керівника? В яких випадках?

7. У чому, на твою думку, причини труднощів у стосунках класного керівника з учнями класу? _________________

8. Яким ви бачите характер стосунків класного керівника з учнями? _________________

 

Анкета для батьків:

ПОРТРЕТ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА

1. Чи вважаєте ви, що у вашому класі досягнуто взаємопорозуміння між учнями і класним керівником? _________________

2. Чи бувають у вас відверті розмови з класним керівником, чи радитеся з ним в особистих питаннях? _________________

3. Чи звертаєтеся ви до класного керівника з проханням допомогти вирішити конфлікт з однолітками, батьками? _________________

4. Чи отримуєте ви задоволення від спілкування з класним керівником?_________________

5. У чому, на вашу думку, полягають причини труднощів у стосунках педагогів та учнів? _________________

6. Яким ви бачите свій клас за характером стосунків педагогів та учнів? _________________

 

Категорія: Класний керівник | Додав: Nicolaj | Теги: аналіз, самоаналіз, класний керівник
Переглядів: 511 | Завантажень: 21 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Реклама

Copyright Кунцівська ЗОШ I-III ступенів © 2017