Четвер, 21.08.2014, 07:19
Вітаю Вас Гість | RSS

Кунцівська школа
ВІРТУАЛЬНИЙ МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ

Наше опитування
Чи припинилося вимагання не передбаченої законодавством звітності після наказу МОН № 648 27. 05.14?
Всього відповідей: 4
Статистика

Онлайн всього: 7
Гостей: 7
Користувачів: 0
Друзі сайту
Світ українського контенту!

Каталог файлів

Головна » Файли » Посадові обов'язки » Обов. обсл.персоналу

Посадові обов'язки прибиральника службових приміщень
[ Викачати з сервера (11.7Kb) ] 11.02.2011, 15:25
ЗАТВЕРДЖЕНО:
Наказ по школі
від ______ №_____
ПОСАДОВІ ОБОВ'ЯЗКИ
прибиральника службових приміщень
___________________________________

Місце видання: Кунцівська загальноосвітня школа І–ІІІ ступенів

Повинен знати:

– організацію виконання робіт по господарському обслуговуванню приміщень;

– засоби механізації праці молодшого обслуговуючого персоналу;

– правила експлуатації приміщень;

– правила техніки безпеки й виробничої санітарії;

– правила внутрішнього трудового розпорядку.

Повинен вміти:

– виконувати роботи по прибиранню приміщень;

– користуватися засобами механізації праці молодшого обслуговуючого персоналу;

Загальні положення:

– працює при п'ятиденному робочому тижні з двома вихідними днями;

– початок роботи о 730 ранку, завершення – о 1630, із перервою на обід з 1200 до 1300;

– у канікулярний час залучається до виконання господарських робіт, які не вимагають спеціальних знань (дрібний ремонт, робота на території школи, охорона школи та ін..), у межах установленого робочого часу.

Службові обов'язки:

– після останнього уроку проводити щоденне вологе прибирання підлоги у класах, навчальних кабінетах, а також витирати пил на підвіконнях, шафах, столах, партах;

– проводити щоденне вологе прибирання підлоги у коридорах, гардеробі після другої перерви і вдруге після останнього уроку;

– спільно з черговими по школі слідкувати за очищенням учнями свого взуття від бруду перед входженням у приміщення школи;

– слідкувати за справністю скребок і решіток для очищення взуття, наявністю в тамбурі килимка й віника. Усі ці пристосування після закінчення занять очищати від бруду, пилу й снігу;

– щоденно після закінчення занять прибирати умивальники. Не рідше одного разу на тиждень мити раковини миючими засобами;

– дотримуватися вимог техніки безпеки й охорони праці, виробничої санітарії, гігієни, протипожежної охорони, передбаченими відповідними правилами та інструкціями, працювати у виданому спецодязі;

– бути завжди уважним до дітей, ввічливим із батьками учнів і членами колективу;

– утримувати свої робоче місце у чистоті й порядку, дотримуватися установленого порядку збереження матеріальних цінностей;

– щорічно проходити медичний огляд і мати санітарну книжку, куди заносяться результати медогляду;

До початку роботи:

– надіти спецодяг;

– перевірити наявність і справність засобів проведення прибирання;

– оглянути робоче місце, прибрати все, що може заважати при роботі, звільнити проходи і не загромаджувати їх.

Під час роботи:

– виконувати доручену роботу способом, який указаний адміністрацією;

– слідкувати, щоб поли приміщень до початку перерви були чистими і сухими;

– негайно прибирати з полу предмети, які на нього впали, а також пролиту рідину;

– користуватися для прибирання приміщень віником, щіткою, совком, ганчіркою і не проводити прибирання сміття безпосередньо руками;

– вимітати сміття, попередньо зволоживши його поливанням;

– переносити гарячу воду для миття полів у закритому посуді;

– при митті полів остерігайтеся скалок і цвяхів;

– будьте обережними при прибиранні приміщень біля дверей;

– при виконанні робіт на висоті користуйтеся тільки справними, із гумовими підставками драбинами або стрем'янками, які не допускають ковзання на полу чи землі;

– при виконанні робіт по миттю й чищенню вікон, дверей усередині й назовні приміщень на висоті більше двох метрів вимагати обладнання спеціальних підмостків;

– при роботі на приставній драбині чи стрем'янці ставте її так, щоб вона не була збита пішоходами;

– не загромаджувати проходи, тримати їх у чистоті;

– перш, ніж пересувати столи, парти, шафи та інший інвентар перевірте й приберіть із них, поверхні предмети, які можуть упасти;

– при нездужанні чи отриманні травми обов'язково повідомити про це керівництво школи і звернутися до медпункту.

По закінченню роботи:

– привести до порядку робоче місце;

– прибрати у визначені місця інвентар, який використовувався під час роботи;

– про всі зауваження під час прибирання, недоліки, несправності обладнання, електропроводки і т.п.. негайно повідомити адміністрацію для їх, вчасної ліквідації;

– вимити руки й лице теплою водою.

Забороняється:

– працювати на драбині чи стрем'янці більше, ніж одній людині;

– користуватися замість стрем'янок випадковими підставками;

– при роботі з приставною драбиною ставити її напроти віконних рам;

– включати і виключати обладнання, яке знаходиться в школі;

– прибирати обладнання під час його роботи;

– працювати на драбині чи стрем'янці вдвох;

– користуватися замість драбини чи стрем'янки випадковими підставками;

– переносити і пересувати важкі речі, які перевищують встановлені граничні норми для жінок.

У випадку виникнення пожежі зобов'язаний:

– негайно повідомити про пожежу директора школи або чергового вчителя, а при необхідності - в пожежну частину (тел. 101 або 93-12-01);

– прийняти всі залежні заходи до евакуації дітей з приміщення (згідно існуючого плану евакуації). Евакуацію дітей починати з приміщення, де виникла пожежа;

– направити евакуйованих дітей у безпечне місце (приміщення);

– одночасно негайно приступити до гасіння пожежі своїми силами і засобами пожежегасіння, які маються у школі;

– чітко інформувати директора школи чи чергового вчителя про те, чи всі учні евакуйовані з палаючого чи задимленого приміщення.

Має право на:

– захист професійної честі, гідності;

– участь у громадському самоврядуванні;

– підвищення підвищення кваліфікації й перепідготовку;

– розірвання трудового договору за власним бажанням, якщо адміністрація школи не виконує законодавство про охорону праці, умови колективного договору з цих питань, і на вихідну допомогу в цьому випадку в розмірі трьохмісячного заробітку;

– внесення пропозицій до «Угоди на охорону праці між адміністрацією й комітетом профспілки» про поліпшення умов праці,виробничої санітарії, техніки безпеки на робочому місці;

– відшкодування школою шкоди, заподіяної каліцтвом або іншим ушкодженням здоров'я, пов'язаним із виконанням трудових обов'язків;

– відшкодування моральної шкоди, якщо небезпечні або шкідливі умови праці призвели до моральної втрати потерпілого, порушення його нормальних життєвих зв'язків, вимагають від нього додаткових зусиль для організації свого життя;

– заохочення за успіхи у праці;

– звернення з приводу трудових спорів з адміністрацією до комісії з трудових спорів, а також до районного суду;

– інформацію про умови праці, наявність на робочому місці небезпечних і шкідливих виробничих факторів;

– відмову від дорученої роботи, якщо створилася виробнича ситуація, небезпечна для життя або здоров'я працівника чи інших людей або навколишньому середовищу (якщо факт такої ситуації підтверджується уповноваженим з охорони праці школи з участю представника профспілки, а в разі виникнення конфлікту – відповідним органом державного нагляду за охорону праці з участю представника профспілки;

– надання легшої роботи за станом здоров'я відповідно до медичного висновку (тимчасово або без обмеження строку);

– обов'язкове соціальне страхування від нещасних випадків і професійних захворювань;

– безкоштовне забезпечення спецодягом, миючими засобами за встановленими нормами;

– профвідпустку, а у випадку невідкладної необхідності – на відпустку без збереження зарплати або на відпустку в рахунок тарифної.

Загальна дисциплінарна відповідальність:

– за порушення трудової дисципліни може бути застосовано один із видів стягнення: догана, звільнення;

– звільнення з роботи застосовується за систематичне порушення трудової дисципліни, прогул без поважних причин, появу на роботі в нетверезому стані, у стані наркотичного або токсичного сп'яніння, вчинення за місцем роботи розкрадання державного або громадського майна, вчинення аморального проступку;

– до застосування дисциплінарного стягнення адміністрація повинна зажадати від порушника трудової дисципліни письмове пояснення;

– відмова працівника дати пояснення не може служити перешкодою для застосування стягнення;

– дисциплінарне стягнення може бути оскаржене у порядку, встановленому чинним законодавством в органи по розгляду трудових спорів.


Директор школи ____________

Посадову інструкцію одержав  ___________

Категорія: Обов. обсл.персоналу | Додав: Nicolaj
Переглядів: 2577 | Завантажень: 495 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email:
Код *:
Пошук

Copyright Кунцівська ЗОШ I-III ступенів © 2014
Створити сайт безкоштовно