Вівторок, 19.09.2017, 19:15
Вітаю Вас Гість | RSS

Кунцівська школа    
ВІРТУАЛЬНИЙ МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ

Статистика

Онлайн всього: 13
Гостей: 13
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Посадові обов'язки » Обов'язки вчителів

Посадова інструкція заступника з господарської роботи
[ Викачати з сервера (50.0Kb) ] 25.01.2017, 11:51

працюємо з кадрами

(назва загальноосвітнього навчального закладу)

ЗАТВЕРДЖУЮ _______________________
(керівник ЗНЗ)
_______________________ (підпис, ініціали, прізвище)
«__» ___________ 20____р.

АБО:

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ __________________
(назва ЗНЗ)
№ ___ від _______________

 

ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ
заступника директора з господарської роботи
(код КП 1210.1)
№ ______________

(реєстраційний номер документа)

1. Загальні положення

1.1. Заступник директора з господарської роботи загальноосвітнього навчального закладу (ЗНЗ) призначається на посаду та звільняється з неї директором ЗНЗ з дотриманням вимог чинного законодавства.

1.2. На період відпустки чи тимчасової непрацездатності заступника директора з господарської роботи його обов’язки може виконувати директор загальноосвітнього навчального закладу.

1.3. Заступник директора з господарської роботи загальноосвітнього навчального закладу підпорядковується безпосередньо директору ЗНЗ.

1.4. У своїй діяльності заступник директора з господарської роботи керується Конституцією України, законами України, указами Президента України, постановами Кабінету Міністрів України, наказами, розпорядженнями і вказівками Міністерства освіти і науки України та відповідних органів управління освіти, вимогами нормативно-правових актів щодо охорони праці та безпеки життєдіяльності, а також статутом, правилами внутрішнього трудового розпорядку та іншими локальними актами, розпорядженнями директора закладу.

2. Завдання та обов’язки

Заступник директора з господарської роботи:

2.1. Керує господарською діяльністю закладу.

2.2. Забезпечує своєчасну готовність ЗНЗ до нового навчального року.

2.3. Здійснює поточний контроль за належним господарським, технічним та санітарно-гігієнічним обслуговуванням приміщень, будівель, споруд, класів, навчальних кабінетів, навчальних майстерень, спортивного залу тощо відповідно до норм і правил безпеки життєдіяльності.

2.4. Відповідає за збереження матеріальних цінностей, майна, інвентарю закладу на відповідальне збереження у встановленому чинним законодавством порядку.

2.5. Забезпечує навчальні кабінети, навчальні майстерні, побутові, господарські та інші приміщення необхідним обладнанням й інвентарем, що відповідає правилам і нормам безпеки життєдіяльності, стандартам безпеки праці.

2.6. Забезпечує працівників закладу канцелярським приладдям, предметами господарського вжитку.

2.7.Складає графік роботи технічних працівників.

2.8. Готує проект наказу про закріплення за технічними працівниками конкретних ділянок і загальношкільних приміщень.

2.9. Контролює роботу технічних працівників, забезпечує щоденне вологе прибирання у навчальних приміщеннях школи, в спортивному, актовому залі тощо.

2.10. Керує роботами з благоустрою, озелененню та прибирання території закладу.

2.11. Забезпечує заклад необхідним інвентарем для робіт з благоустрою навчального закладу, для підтримання чистоти і порядку його приміщень.

2.12. Веде облік і контролює фактичне використання робочого часу технічними працівниками, складає табелі обліку їх робочого часу.

2.2. Вживає заходів щодо розширення господарської самостійності навчального закладу, своєчасного укладання необхідних угод.

2.3. Контролює раціональне використання матеріалів та фінансових коштів закладу.

2.4. Забезпечує виконання вимог охорони праці під час експлуатації приміщень, споруд і будівель закладу, технологічного, енергетичного обладнання, здійснює їх періодичний огляд і організує поточний ремонт.

2.5. Організує інвентарний облік майна закладу, проводить інвентаризацію майна, своєчасно готує звітні документи про виконану роботу.

2.6. Контролює витрати води та електроенергії, забезпечує їх раціональне використання, веде відповідну документацію.

2.7. Складає проекти наказів, розпоряджень й інших документів з питань господарської роботи.

2.8. Забезпечує заклад необхідним автотранспортом.

3. Права

Заступник директора з господарської роботи має право:

3.1. Давати обов’язкові для виконання розпорядження для працівників, які йому безпосередньо підпорядковуються.

3.2. Заходити до будь-яких приміщень ЗНЗ для контролю за збереженням майна, дотриманням правил пожежної безпеки, санітарно-гігієнічних вимог без порушення проведення навчально-виховного процесу.

3.3. Притягувати до дисциплінарної та матеріальної відповідальності за погодженням з директором ЗНЗ працівників у разі зіпсування майна, порушення правил техніки безпеки, санітарно-гігієнічних вимог, пожежної безпеки.

3.4. Вносити пропозиції щодо удосконалення організації праці технічного персоналу, представляти їх до нагород і заохочень.

3.5. Захист професійної честі й гідності.

3.6. Конфіденційність дисциплінарного (службового) розслідування, за винятком випадків, передбачених законом.

3.7. Ознайомлення зі скаргами й іншими документами, що містять оцінку його роботи, надання щодо них пояснень.

3.8. Захист своїх інтересів самостійно і/або через представника, в тому числі адвоката, у випадку дисциплінарного або службового розслідування.

4. Відповідальність

Заступник директора з господарської роботи несе відповідальність за:

4.1. Збереження майна навчального закладу.

4.2. Матеріальне забезпечення й організаційне проведення поточного ремонту, господарське забезпечення навчально-виховного процесу, організацію харчування учнів.

4.3. Організацію роботи технічного персоналу.

4.4. Своєчасну і якісну підготовку приміщень, будівель і споруд навчального закладу до нового навчального року і до роботи у зимовий період.

4.5. Проведення щотижневих оглядів майна навчального закладу.

4.6. Пожежну безпеку.

4.7. Санітарний стан приміщень, будівель, споруд та території навчального закладу, своєчасне їх прибирання та вивезення сміття.

4.8. Підготовку і проведення інвентаризації матеріальних цінностей та їх списання у разі закінчення терміну використання.

4.9. Неналежне виконання або невиконання своїх посадових обов’язків, що передбачені цією посадовою інструкцією, — у межах, визначених чинним законодавством України про працю.

4.10. Правопорушення, скоєні в процесі здійснення своєї діяльності, — у межах, визначених чинним адміністративним, кримінальним та цивільним законодавством України.

4.11. Завдання матеріальної шкоди — у межах, визначених чинним цивільним законодавством та законодавством про працю України.

4.12. Неналежне виконання вимог, визначених статутом та правилами внутрішнього трудового розпорядку — у межах, визначених чинним адміністративним законодавством.

4.13. Застосування методів виховання, пов’язаних із фізичним чи психічним насильством над особистістю учня — у межах, визначених чинним адміністративним, кримінальним та цивільним законодавством України.

5. Повинен знати

5.1. Вимоги чинного законодавства у межах своєї компетенції.

5.2. Методи обліку, аналізу та контролю діяльності структурних підрозділів навчального закладу, безпосередньо йому підпорядкованих.

6. Кваліфікаційні вимоги

Заступник директора з роботи-господарської роботи повинен мати вищу освіту та досвід роботи на посаді завідувача господарства, високі моральні якості.

7. Взаємовідносини (зв’язки) за посадою, професією

Заступник директора з господарської роботи взаємодіє з:

  • адміністрацією закладу;

  • колективом технічних працівників закладу;

  • органом управління освітою;

  • місцевими органами влади та органами місцевого самоврядування;

  • різними організаціями, установами тощо.

З інструкцією ознайомлений:
___________________
(підпис; ініціали, прізвище)
Дата: ______________


Категорія: Обов'язки вчителів | Додав: Nicolaj
Переглядів: 158 | Завантажень: 10 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Реклама

Copyright Кунцівська ЗОШ I-III ступенів © 2017