Вівторок, 19.06.2018, 12:50
Вітаю Вас Гість | RSS

Кунцівська школа    
ВІРТУАЛЬНИЙ МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Психологія

У суперечці не переходьте на особистості
[ Викачати з сервера (18.7 Kb) ] 17.05.2018, 13:54
Суперечка
У суперечці не переходьте на особистості

Доводьте свою правоту лише тоді, коли ви впевнені у ній на сто відсотків. Конструктивна критика змусить опонентів поважати вас. Не підвищуйте голос і не переходьте на особистості.

Досить часто доводиться спілкуватися з людьми, які в певних ситуаціях вважають, що вони мають рацію, саме вони, а не опонент. Можливо, вони навіть розуміють, що правда не на їхньому боці, але все одно продовжують гнути свою лінію. Переконувати їх у тому, що вони неправі, насправді дуже складно, а часто й неможливо. Вони можуть годинами доводити свою правоту, і переконані, що розбирається абсолютно в усьому, хоч насправді це зовсім не так. Вони принципові, ніколи не здається.

Якщо в розмові з людиною ви хочете пояснити, що вона не має рації, то приготуйтеся спокійно та виважено донести до неї свою точку зору, в правоті якої ви повинні бути впевнені на всі 100%. Приготуйтеся до розмови, продумайте логічні докази. У суперечці не підвищуйте голос, не переходьте на особистості і, тим більше, на образи. Демонструйте повагу до свого опонента і вимагайте такого ж ставлення до себе.

Ведіть себе впевнено і не провокуйте співрозмовника. Виключіть фрази: «Хочу довести свою правоту» або «Хочу з тобою посперечатися». Вони одразу налаштовують його на протидію і сприймаються як виклик, після якого він відчуває, що повинен висловити протилежну точку зору і відстоювати її. Краще сказати: «Поправ мене, якщо я помиляюся, але мені здається..., тому що...». Ви можете ненав’язливо змусити опонента прочитати аргументи, які свідчать про вашу правоту, в інтернеті або в друкованому виданні. Наведіть конкретні приклади того, що маєте рацію... .

Переконувати потрібно тактовно!

КРИТИКА МАЄ БУТИ КОНСТРУКТИВНОЮ

Правда у кожного своя. А взагалі, навіть правда буває образливою і вразливою. Занадто правдивих людей не люблять в жодному товаристві. Тож тримайте свою «правду» при собі.

Коли ви когось критикуєте, важливим є не тільки зміст ваших слів: тут мають значення й самі слова. Якщо йдеться про роботу, використовуйте професіоналізм і такі терміни, щоб критика залишалася конструктивною і не була занадто різкою. Ви можете пом’якшити свою мову, і від цього критика стане навіть ще більш прийнятною. Наприклад, починати фразу можна з «Мені здається...» або «Я можу помилятися, але...» — це не буде звучати так, ніби ви дуже роздратовані і безкомпромісні.

Критика — це діяльність, яка може викликати неоднозначну реакцію.

Пам’ятайте, що краще критикувати справи, ніж людину: це породжує менше контраргументів, тут менше причин заперечити. Легко заперечити критику, засновану на принципі «подобається — не подобається». Намагайтеся висловлювати свої думки об’єктивніше, відсторонено і приходити до висновку обґрунтовано.

Краще робіть паузи під час своєї критичної промови і давайте опонентові можливість заперечити вам. Якщо у людини є можливість захиститися, нехай зробить це. Захист, хоч і буде незначним, але вона відчує себе краще. Так ви все ж підтримаєте діалог. Це в будь-якому випадку краще, ніж розбивати людину в пух і прах критичним монологом.

Крім того, так ви отримаєте можливість бути справедливішим і будете відкритим для нової інформації. Також підвищите шанс того, що до вашої критики прислухаються і зроблять свої висновки.

Говоріть все як є. Конструктивна критика підвищить ваш авторитет і змусить опонентів поважати вас. Коли ви критикуєте людей тактовно і разом з тим по справі, це покращує продуктивність їхньої праці.

Поважайте людей, які вас оточують, і дотримуйтесь простих правил тактовності, які допоможуть вам не створювати бар’єри в спілкуванні. А ще пам’ятайте, що у кожної людини буде свій поріг образи і чутливості, а також заборонені теми. Тому, одних тільки правил недостатньо. Просто проявляйте турботу про почуття й емоції інших людей.

Намагайтеся подарувати людині радість від спілкування з вами. Тоді у вас будуть всі шанси не уславитися нетактовною людиною!


Категорія: Психологія | Додав: Nicolaj
Переглядів: 48 | Завантажень: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Реклама

Copyright Кунцівська ЗОШ I-III ступенів © 2018