П`ятниця, 24.03.2017, 19:52
Вітаю Вас Гість | RSS

Кунцівська школа    
ВІРТУАЛЬНИЙ МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ

Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Сценарії

KBК: учителі vs школярі
[ Викачати з сервера (117.5Kb) ] 03.03.2017, 20:12
 
KBК: УЧИТЕЛІ VS. ШКОЛЯРІ
(гуморина до Дня сміху)

Цей конкурс проводиться між учителями й учнями, які утворюють дві команди. Незважаючи на дух змагання, спільна організація гуморини допоможе скріпити дружні взаємини між учнями та педагогами.

Слід підготувати необхідний реквізит для комічних сценок.

Уся школа готується до Дня сміху. На стінах розвішують жартівливі газети. Біля кабінетів прикріплюють кумедні таблички. Наприклад:

У цьому класі 3 роки сидів і ловив гав Ваня Костенко

Стоячи на цьому самому місці, 28 лютого 2017 року Андрій Кузьменко мало не помер від сміху

У цей кут врізався і забив плече 15 травня минулого року Ілля Крикунов

Тут випускником школи Петром Перекидьком було загублено монету вартістю в 1 гривню. Її досі не знайдено

Тут сидів і не вчився Петрик Сидоренко

Саме на цьому місці Семен Прихватько 1березня 2017 року з'їв булочку з повидлом

Тут відбулася битва титанів Тараса Гринька з 3-А і Микити Махайла з 3-Б. У битві було використано підручники з математики, читання, природознавства та інших важких предметів

Із цього місця стріляв з рогатки Сергій Можейко 6 березня 2016 року

Тут Ганна Криничко зламала каблук 15 жовтня 2016 року

У найбільш людному місці школи встановлюють покажчик напрямів із табличками:

Праворуч підеш — буфет знайдеш

Ліворуч підеш — на директора натрапиш

Прямо підеш — від сміху помреш

Додому підеш — нудьгу знайдеш

Від покажчика врізнобіч розходяться сліди (приклеєні до підлоги «відбитки» підошов).

Організатори влаштовують кілька «атракціонів» — кабінетів, у яких на перервах проводитимуться жартівливі сценки. Заходити туди можна невеликими групами або по одному. У цих кімнатах гостям надаватимуть кумедні послуги. Вони можуть бути наступні:

«Подорож навколо світу» (переправлено світлим непомітним чорнилом: «світЛА»)

Цю кімнату затемнюють (закривають штори) і ставлять на стіл свічку. Розпорядник проводить гостей навколо столу й оголошує: «Мандрівку навколо світу завершено!». На запитання глядачів він відповідає: «А чим вам свічка не світ? Ой, а й справді, не «світ», а «світло»! Ну, вже вибачайте старого екскурсовода».

«Чудо із чудес»

На дверях написано: «Такого ви не побачите ніде — тільки у нас!!!». До глядачів виходить людина, яка корчить безглузду фізіономію (можна використати кумедну маску). Цей персонаж промовляє віршик:

Простаків таких, як ви,
Багато бачила ця пика.
Та не кажіть анічичирк —
Уважте чоловіка —
Щоб інших надурити я легко міг!
(Приставляє палець до губ.)

«Краса врятує світ»

Зовні на дверях написано: «Вхід безкоштовний», а зсередини — «Вихід платний. Вартість за домовленістю». У кімнаті стоїть велике дзеркало, закрите шторкою. Поряд висить табличка з написом: «Смикни за мотузочку — і побачиш найвродливішу людину на світі!».

«Астрологічний прогноз»

Розпорядник цієї кімнати («астролог») сидить за столом, перед ним стоїть «чарівний кристал». «Астролог» промовляє таємничим голосом: «Я вгадаю ваше минуле, теперішнє і майбутнє. Ось послухайте про себе. У минулому ви стояли перед входом до цієї кімнати. Зараз ви стоїте переді мною. А в майбутньому ви повернетесь веселитись далі».

В інших шкільних приміщеннях розміщують наступні написи:

Напис над диваном:

Сядь, відпочинь — в ногах правди нема!

Напис біля урни:

Урна — твій найкращий друг: плюй у неї!

Напис на дверях їдальні:

Хочеш їсти — розсміши робітника їдальні!

Напис на дверях кабінету математики:

Згідно з особистим розпорядженням директора школи від сьогодні число Пі округлене з 3,14 до 3,00 — для зручності. NB! Тільки для внутрішнього користування! Адміністрація

Напис на дверях кабінету фізики:

Увага! Особистим розпорядженням вчителя фізики у цьому кабінеті відмінено силу тяжіння. Будьте обережні на вході! Адміністрація

(Кабінет можна оформити відповідно: наприклад, прикріпити до стелі на волосінь різної довжини предмети шкільного приладдя так, ніби вони висять у повітрі.)

Меню в буфеті:

Перша страва:

— борщ «Щасливчик» (для тих, кому вистачить).

Друга страва:

— птиця невідома смажена;

— пельмені ручного ліплення, скульптура невідомого.

Салати:

— салат зі свіжого листя;

— помідори із салату помиті.

Напої:

— Гоголь-моголь;

— Котляревський-мотляревський.


***

СЦЕНАРІЙ КВК

ДІЙОВІ ОСОБИ

Ведучий
Команда учнів «Юпітер»
(6-7 осіб, дозволяється брати кількох учнів для «масовки» у сценках)
Команда вчителів «Корисні копалини» (5-7 осіб, дозволяється брати кількох осіб для «масовки» у сценках)
Члени журі (2 учні і 2 вчителі)

 

На сцену виходить  в е д у ч и й.

Ведучий. Доброго дня, дорогі гості, учасники та журі нашого свята гумору! Сьогодні день, коли можливе все. У вас є можливість проявити свої таланти: артистичні здібності, кмітливість, швидкість реакції і, звичайно, неабияке почуття гумору! Цього дня жарти не знають меж, тому ви можете бути серйозно кумедними чи кумедно серйозними, яскравим жартівником чи елегантним дотепником — аби тільки на нашу школу не образився бог Сатурн!

Саме за цим буде слідкувати наше журі. Дозвольте представити цих поважних осіб.

Грає ритмічна мелодія,  в е д у ч и й  називає членів  ж у р і.

Ведучий. Що ж, поважне журі представлено. Настав час невеличкого лікбезу. У Давньому Римі кожного року проводили багатоденне веселе свято Сатурналій. Воно влаштовувалося на честь Сатурна — бога родючості й часу. Щоправда, Сатурналії проходили наприкінці грудня, адже саме тоді закінчувалися усі сільськогосподарські роботи і наступав час відпочинку. А, як то кажуть, «хто гарно працює, той уміло відпочиває», тож римляни влаштовували пишне свято, яке відволікало від буденних турбот.

А тепер, дорогі гості, не станемо гнівити бога часу Сатурна й почнемо свої веселощі. Але спершу давайте познайомимося з командами. Прошу на сцену першу з них!

Звучить ритмічна мелодія (за вибором учасників).
На сцену виходить команда учнів на чолі з капітаном.
Кожний із них тримає велику табличку зображенням до себе (на них надруковано букви: Ю, П, І, Т, Е, Р).
Разом із розшифруванням назви команди вони перегортають таблички до глядачів.

1-й учасник. Вітаємо вас, любі глядачі! Сьогодні вам пощастить познайомитися з нами, безумовними переможцями цього конкурсу.

2-й учасник. «Чому так станеться?» — запитаєте ви. І ми відповімо: «Тому що ми...»

1-й учасник. Юні...

2-й учасник. Прикольні...

3-й учасник. Ідейні...

4-й учасник. Та...

5-й учасник. Експериментуючі...

6-й учасник. Романтики!!!

Ведучий. А тепер ми раді бачити на сцені другу команду!

К о м а н д а  у ч н і в  залишається на сцені.
Наперед виходить  к о м а н д а  в ч и т е л і в.

1-й учасник. Доброго здоров'ячка, любі наші!

2-й учасник. Як давно ми не бачились!

3-й учасник. Та-а-ак, цілих півгодини, з того самого часу, як закінчився останній урок!

4-й учасник. Але знаєте, іноді розлука буває корисною.

5-й учасник. До речі про користь. Чи не пора представити нашу команду?

1-й учасник. Ай справді! А називаємось ми...

Усі. «Корисні копалини».

2-й учасник. Ми хоч і копалини, але, звичайно, переможемо жовторотих суперників.

3-й учасник. Так, це буде легко, адже досвід не може зрівнятися з аматорством юних забіяк.

Ведучий. Ну що ж, побачимо, побачимо, бо для цього ми тут і зібралися, чи не так? Прошу команди підготуватися до першого конкурсу домашнього завдання. Воно полягає в тому, щоб представити навчальний процес за допомогою невеличкої сценки. А поки ми проведемо час у компанії... (оголошує номер художньої самодіяльності).

Команди йдуть готуватися до своїх виступів.
На сцені виконують номер художньої самодіяльності.

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ КОМАНДИ «ЮПІТЕР»
СЦЕНКА «УРОК ОЧАМИ УЧНІВ
»

ДІЙОВІ ОСОБИ

Учитель
Учні
(6-8 осіб)

На сцені стоїть кілька парт, за якими смирно, дивлячись у підлогу, сидять учні. Із шумом заходить  у ч и т е л ь.

Учитель. Встати! Сісти! Встати! Сісти! (Учні виконують накази.) Два за неуважність! (Учню, який виконував команди невлад.) Кого немає, я питаю?

Учениця (встаючи, перелякано). І... і... і...

Учитель. Іванова немає? Два Іванову!

Учениця. І... і... і...

Учитель. І тобі два, щоб не запиналася! Хто староста? (Один з учнів, тремтячи, встає.) А чому ти такий чорнявий? Не годиться! Два! Перевіряємо домашнє завдання. Ось ти, білявий, розв'язав сто п'ятдесят контрольних завдань?

Учень. Ні.

Учитель. Два! А ти, здоровило?

Учень. Ні.

Учитель. Два! А ти, старосто, розв'язав?

Учень. Так.

Учитель. Брешеш! У неї списав! (Указує на іншу ученицю.) (Погрозливо.) А зараз я буду проводити опитування. Тихо, я сказав! Ось ти, з останньої парти, кроком руш до дошки!

У ч е н ь ,  тремтячи, виходить, стає біля дошки, піднімає руки вгору, ноги ставить на ширині плечей.

Учитель. Шпаргалки є?!

Учень. Н-ні.

Учитель. А може, все-таки є?!

Учень. Ні.

Учитель. Чи є?

Учень. Чесне слово, немає в мене шпаргалок, відпустіть із миром!

Учитель. Балачки в строю! Немає шпаргалок, кажеш? Виходить, не готувався! Два!!! До кінця уроку залишилося десять секунд. Проведемо велику контрольну роботу. Хто з десяти завдань розв'яже двадцять, отримає три. Решта — два! Роздати папірці! Зібрати папірці! Встати! Сісти! Встати! Сісти! І якщо таке повториться хоча б раз, усі до директора на виключення Зі! Шко! Ли!

По складах, що їх промовляє  в ч и т е л ь,  у ч н і  всаджуються на місця. Один із них падає на підлогу.

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ КОМАНДИ «КОРИСНІ КОПААИНИ»
СЦЕНКА «УРОК ОЧАМИ ВЧИТЕАІВ»

ДІЙОВІ ОСОБИ

Учитель
Учні
(6-8 осіб)

На сцені стоїть кілька парт, за якими  у ч н і  займаються своїми справами. До класу обережно, навшпиньках, заходить  у ч и т е л ь.

Учитель. Кхе-кхе... (Учні не звертають уваги.) Доброго дня! Це я, ваш учитель, Семен Семенович.

Учні (хором). А-а-а, Семен Семенич... Ну заходьте, не соромтеся.

Учитель. А де в нас журнальчик?

Учні (хором). А немає в нас журнальчика.

Учитель. Ой, а що це?

У ч е н и ц я  дістає журнал, на якому вона сиділа, і з шумом кладе його на стіл перед  у ч и т е л е м.

Учитель. Ой, красно дякую! А кого сьогодні немає?

Учні (хором). Багатьох немає!

Учитель. А де ж вони?

Учні (хором). У кіно пішли.

Учитель. А чому ви не пішли?

Учні (хором). А ми цей фільм уже бачили.

Учитель. Що ж, може перевіримо домашнє завдання?

Учні (хором). У-у-у... Ні-і-і! ІІє-є-є!

Учитель. Добре-добре. Давайте я вас про що-небудь запитаю.

Учень з останньої парти. Ач ти, вражий сину!

На другій парті грають у карти і сваряться.

Учитель. Пробачте, панове, мені страшенно незручно вас переривати, але не могли б ви розбудити вельмишановного пана за останньою партою?

Учень із передостанньої парти повертається і б'є його в лоба. Учень за останньою партою прокидається і хоче дати здачі.

Учитель. Це я, Семен Семенович, вас турбую.

Учень. А-а-а, Семенич...

Учитель. Скажіть мені, скільки буде 5 + 5?

Учень (замислившись, після підказки). Червонець!

Учитель. Ой мені, жартівники-економісти! Сідайте, ставлю вам «добре».

Учень з другої парти. А мені?

Учитель. І тобі «добре».

Учениці з першої парти. А нам?!

Учитель. А вам, дівчата, «відмінно». До закінчення уроку залишилось 44 хвилини. Сьогодні відпущу вас трішечки раніше. Тільки прошу вас, повз кабінет директора навшпиньках.

У ч н і  з криком «Ура-а-а!» зриваються з місць і біжать зі сцени повз  у ч и т е л я, мало не звалюючи його зі стільця. Вони все ж таки посувають стілець, і глядачі бачать, що до нього прикріплено папірець із написом: «Симєн Сименавич — ...» і смішною пикою.
Команда залишає сцену. Наперед виходить  в е д у ч и й.

Ведучий. Дякую командам за виступи! Прошу поважне журі оголосити оцінки!

Члени журі оголошують бали за «Домашнє завдання» і коментують виступи (за бажанням).

Ведучий. Друзі, КВК ніколи не проходить без музичного супроводу. До того ж наші гравці жадають проявити свої таланти. Тож надамо їм таку можливість! Оголошую конкурс «Веселі нотки»! Прошу на сцену команди «Юпітер» і «Корисні копалини». (Виходять учасники.) На першому етапі кожна команда має відгадати три знайомі з дитинства пісні за моїм описом. Почали!

ЗАВДАННЯ ДЛЯ КОМАНДИ «ЮПІТЕР»

Ця пісня про звірків, які, незважаючи на природну боязкість, пішли вночі на польові роботи до лісу. («Пісня про зайців»)

Ця пісня розповідає про доісторичне дитинча, яке шукало одного зі своїх біологічних батьків. («Песенка мамонтенка»)

Ця пісня про поводження домашніх птахів, які жили у літньої жінки. («Два веселі гуси»)

ЗАВДАННЯ ДЛЯ КОМАНДИ «КОРИСНІ КОПАЛИНИ»

Ця пісня про те, як колір волосся може впливати на соціальні відносини. («Рыжий, рыжий, конопатый»)

Ця пісня про те, як приємно під час дощу грати на кнопковому пневматичному інструменті, святкуючи день свого народження. («Пісенька крокодила Гени»)

Ця пісня про трагічну долю мирної комахи. («В траві сидів ковалик»)

Ведучий. Аплодисменти учасникам! Сподіваюся, наше поважне журі не забуває робити необхідні нотатки у своїх блокнотах. Другий етап конкурсу називається «Конструктор». Кожна команда отримає таблицю, у яку слід вписати ключ. А ключ складається з нот: «до», «ре», «мі», «фа», «ля», «сі». Що ж, до роботи!

Учасники отримують таблиці і за визначений організаторами час вставляють ключі.

ЗАВДАННЯ ДЛЯ ЕТАПУ «КОНСТРУКТОР»

Т А К (с) (і)
(ф) (а) К Е Л
ф (л) (я) Г А
X І (м) (і) К
(р) (е) Б У С
Б 0 Р (д) (о)

Ведучий. Ми провели розминку музичних знань і здібностей. Сподіваюся, вона підготувала вас до розминки доброго відчуття гумору. Цей конкурс є традиційним для КВК. Проводиться він із самого заснування клубу і майже не змінив своїх правил. А правила «Розминки» дуже прості. Обидві команди виходять на сцену. Капітани по черзі підходять до мікрофону і зачитують питання або незакінчені думки, що їх вони підготували заздалегідь. Суперники за визначений час повинні придумати дотепну відповідь, після чого зачитується варіант тієї команди, яка давала запитання. Чи все зрозуміло? У такому разі оголошую початок конкурсу.

На сцену виходять команди на чолі з капітанами.

ОРІЄНТОВНІ ЗАПИТАННЯ ДЛЯ «РОЗМИНКИ»

1. Скажіть, що, на думку сера Вінстона Черчилля, означають такі характеристики людини.

Якщо ви завжди можете бути життєрадісним, незважаючи на біль і нездужання;

якщо ви не скаржитеся і не втомлюєте знайомих своїми негараздами;

якщо ви можете їсти одну й ту саму їжу кожного дня і бути вдячним за це;

якщо ви можете зрозуміти близьку людину, коли в неї не вистачає на вас часу;

якщо ви спокійно сприймаєте критику, боретесь зі стресом без ліків і маєте здоровий сон;

якщо ви ніколи не брешете і ставитеся однаково до бідного й багатого, не маєте упереджень щодо раси, кольору шкіри, віросповідання тощо, то...

(При повторенні запитання скорочують.)

Відповідь

Це означає, що ви досягли рівня розвитку свого собаки.

2. Один знаменитий англієць якось розповів: «Мій батько, випускник елітного коледжу для хлопчиків, прагнув, щоб я мав усі можливості в плані освіти, яких він не мав сам. Тому він...». Що зробив батько?

Відповідь

«Тому він віддав мене в коледж для дівчат».

Ведучий. Команди добре попрацювали: тепер можна й відпочити. А тим часом ми просимо журі оголосити останні результати.

Журі оголошує бали за останні конкурси, а також підсумковий результат.

Ведучий. Маю сказати, що оцінки вражають, тому що вони відображають те, як добре підготувалися команди! Якщо ж бали не задовольняють ваших прагнень, не розчаровуйтесь: попереду ще один важливий конкурс. У ньому ви матимете змогу проявити свою кмітливість. Отже, наступне змагання називається «Експрес». Я зачитуватиму кожній із команд серію запитань. Головним чинником для отримання балів буде швидкість відповіді. Нагадую, що у Клубі Веселих і Кмітливих важливо не забувати вигадувати кумедні відповіді! Тож, почали!

ЗАПИТАННЯ ДО КОНКУРСУ «ЕКСПРЕС» ДЛЯ КОМАНДИ УЧНІВ

Що робить сторож, коли в нього на шапці сидить горобець? (Спить.)

Коли козі виповниться сім років, що буде далі? (їй піде восьмий рік.)

Чому капелюх носять? (Тому що він ходити не вміє.)

Чому кішка бігає? (Тому що літати не вміє.)

Чому собака гавкає? (Тому що говорити не вміє.)

Коли машина їде, яке колесо в неї не крутиться при правому повороті? (Запасне.)

Коли чорній кішці найлегше пробратися в дім? (Коли двері відкриті.)

Ворона летить, а собака на хвості сидить. Чи може таке бути? (Може, тому що собака сидить на землі на власному хвості.)

Що тепліше за шубу? (Літо.)

На столі лежать лінійка, олівець, циркуль і транспортир. Необхідно накреслити на аркуші окружність. Із чого ви почнете? (Спочатку потрібно знайти аркуш паперу.)

ЗАПИТАННЯ ДО КОНКУРСУ «ЕКСПРЕС» ДЛЯ КОМАНДИ ВЧИТЕЛІВ

Хто з трьох поросят збудував найкращий дім? (Наф-Наф.)

Які улюблені ласощі у персонажа «в розквіті сил»? (Плюшки.)

Як звали сестру доктора Айболитя? (Варвара.)

Найважчі запитання, тут слід зосередитися: Скільки ніг у сороканіжки? (Сорок.)

Хто врятував Муху-Цокотуху? (Комар.)

Скільки років прожили разом старі «біля самого синього моря»? («Рівно тридцять літ і три роки».)

Що слід зробити, щоб чотири хлопці залишилися в одному чоботі? (Кожному потрібно зняти по одному чоботу.)

Яка середня довжина рептилії, вимірювана пернатими? (38 папуг.)

На яке запитання неможливо відповісти «ні»? (На запитання «Чи ти живий?»)

Що кидають, коли в цьому є потреба, і піднімають, коли потреби немає? (Якір.)

Ведучий. Дорогі глядачі, цей конкурс був останнім у грі. Бачимо, що учасники як слід постаралися і дуже гарно відповідали на пропоновані запитання. Команди можуть залишити сцену для того, щоб перепочити після напруженого змагання. А ми зустрічаємо на сцені... (оголошує номер художньої самодіяльності).

Команди залишають сцену. Наперед виходить виконавець із номером (на вибір організаторів).

Ведучий. Дякуємо... (називає ім'я виконавця) за творчий подарунок! Настав час для підведення підсумків. Просимо наше поважне журі оголосити бали за останній конкурс.

Журі оголошує оцінки.

Ведучий. Невже наш грандіозний конкурс добігає кінця? Не можу в це повірити! Які ж його результати? Чи можемо ми вже зараз підвести підсумки усіх виступів і змагань? Прошу членів журі оголосити результати усіх змагань.

Журі оголошує результати всіх змагань, визначаючи команду переможців. Відбувається їхнє вшанування жартівними відзнаками й подарунками. Інша команда отримує втішні призи.

Ведучий. Любі гості! Змагання закінчилося, але сміх спинити не можна! Із цим твердженням згодні всі учасники КВК, тож вони підготували для вас гумористичний десерт. Кожна з команд на прощання покаже сценку зі шкільного життя — так звані вершки, які вони залишили для вас на солоденьке! Зустрічаймо на сцені «юпітерян» з мініатюрою «Контрольна з біології»!

СЦЕНКА «КОНТРОЛЬНА З БІОЛОГІЇ»

ДІЙОВІ ОСОБИ

Учителька
Учень

На сцені  у ч е н ь  сидить за партою спиною до залу.
Він чимось дуже зайнятий, але глядачі не можуть побачити чим саме.  У ч и т е л ь к а  підходить до нього.

Учителька (розгнівано). Перекидько! Ні, ви тільки подивіться на нього! Підсумкова контрольна іде, а він підглядає! Я всіх по одному розсадила, а він усе одно ухитряється підглядати! Перекидько! Тобі взагалі не соромно?!

Учень (винувато, потім обурено). Марьванно, але ж це контрольна з біології! (Бере зі столу мікроскоп, показує його глядачам.) За темою «Поділ клітин»! Ну як тут не підглядати?! (Звучить весела мелодія, команда йде зі сцени.)

Ведучий. А тепер прошу на сцену команду «Корисні копалини», які покажуть нам мініатюру «Урок малювання».

СЦЕНКА «УРОК МАЛЮВАННЯ»

ДІЙОВІ ОСОБИ

Учитель
Учні
(4-6 осіб)

На сцені за етюдниками або мольбертами спинами до залу сидять учні.

Учитель. Діти, сьогодні ми вчимося малювати вазу. Почали. А я пройду подивлюсь, як у вас виходить.

У ч и т е л ь  ходить і дивиться на їхні роботи.  У ч н і  по черзі відсуваються, і глядачі бачать їхні малюнки. В усіх намальовано вазу. І тільки останній  у ч е н ь  зобразив вибухи, танки, солдатів.

Учитель. Сергій, поясни, що це в тебе?!

Учень. Ну як же, Миколо Іванович! Це — ваза!

Учитель (починаючи сердитися). Ось це (показує пальцем), це — ваза?!

Учень. Звісно, це ваза. Миколо Івановичу, ви ж художник, ви повинні розуміти, що я так бачу! Ось так (показує рукою на малюнок) я бачу вазу.

Учитель (помовчавши хвильку і заспокоївшись). Ну добре, давай щоденник.

У ч е н ь  дає,  в ч и т е л ь  старанно виводить там велику двійку на весь аркуш і повертає щоденник учню.

Учень (заглянувши у щоденник). Двійка?! За що?!

Учитель (спокійно). Двійка? Що ти, Сергійку! Це не два — це п'ять! Просто я так бачу. (Звучить весела мелодія, команда залишає сцену.)

Ведучий. Любі глядачі! Ось і закінчився веселий КВК. Наші учасники змагалися одне з одним, але ніщо не може завадити справжнім дружнім стосункам між учнями та їхніми наставниками. Сподіваємося, сьогодні ми встановили (утвердили) прекрасну традицію проведення таких конкурсів, у результаті яких не буде інших переможців, окрім гумору й почуття взаємоповаги! До нових зустрічей!

Звучить ритмічна мелодія. Захід закінчується.


Категорія: Сценарії | Додав: Nicolaj
Переглядів: 34 | Завантажень: 2 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Реклама

Copyright Кунцівська ЗОШ I-III ступенів © 2017