Субота, 25.11.2017, 03:56
Вітаю Вас Гість | RSS

Кунцівська школа    
ВІРТУАЛЬНИЙ МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Учитель

У категорії матеріалів: 102
Показано матеріалів: 21-30
Сторінки: « 1 2 3 4 5 ... 10 11 »

Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам
Під час складання тестових завдань варто використовувати класифікацію рівнів пізнавальних процесів: знання, розуміння, застосування, аналіз, синтез, оцінювання.
Учитель | Просмотров: 255 | Загрузок: 9 | Добавил: Nicolaj | Дата: 02.12.2015 | Комментарии (0)

Як побудувати свій виступ перед аудиторією.
Учитель | Просмотров: 313 | Загрузок: 12 | Добавил: Nicolaj | Дата: 02.12.2015 | Комментарии (0)

Тест online допоможе вам дізнатися про свій орієнтовний психологічний портрет: пріоритетні цінності, психоемоційний стан, самооцінку, стиль викладання, здатність об’єктивно оцінювати себе.
Учитель | Просмотров: 456 | Загрузок: 18 | Добавил: Nicolaj | Дата: 22.11.2015 | Комментарии (0)

Тест online «Оцінка товариськості вчителя» (за В. Ряховським). Вашій увазі пропонується кілька простих запитань. Відповідайте швидко, однозначно.
Учитель | Просмотров: 255 | Загрузок: 7 | Добавил: Nicolaj | Дата: 19.11.2015 | Комментарии (0)

Досвід використання дискусії у навчанні дозволяє сформулювати деякі головні організаційно-педагогічні підвалини, які є спільними для будь-яких різновидів дискусії.
Учитель | Просмотров: 988 | Загрузок: 11 | Добавил: Nicolaj | Дата: 13.11.2015 | Комментарии (0)

Модель навчання у грі — це побудова навчального процесу за допомогою включення учня у гру (передусім ігрове моделювання явищ, що вивчаються). У західній дидактиці поступово відходять від терміна «гра», який асоціюється з розвагами, і вживають поняття «симуляція, імітація» тощо.
Учитель | Просмотров: 1226 | Загрузок: 30 | Добавил: Nicolaj | Дата: 12.11.2015 | Комментарии (0)

Розглядаються технології колективно-групового навчання та методика їх застосуання. До цієї групи належать інтерактивні технології, що передбачають одночасну спільну (фронтальну) роботу всього класу..
Учитель | Просмотров: 811 | Загрузок: 19 | Добавил: Nicolaj | Дата: 11.11.2015 | Комментарии (0)

Розглядаються інтерактивні технології кооперативного навчання та методика їх застосуання. Такі технології можна використовувати для досягнення будь-якої дидактичної мети: засвоєння, закріплення, перевірки знань тощо.
Учитель | Просмотров: 430 | Загрузок: 21 | Добавил: Nicolaj | Дата: 11.11.2015 | Комментарии (0)

Не завжди педагогічному працівникові вдається знайти те, завдяки чому у спілкуванні зі школярами виникає атмосфера взаєморозуміння. Тому знання закономірностей спілкування дуже важливі для педагога: тільки в цьому випадку педагогу вдасться включити вихованців у спільну з ним діяльність, налагодити взаємодію та взаєморозуміння, тобто здійснювати повноцінне педагогічне спілкування.
Учитель | Просмотров: 417 | Загрузок: 8 | Добавил: Nicolaj | Дата: 10.11.2015 | Комментарии (0)

Усі мріють про улюблену роботу. Як одержати таку роботу? Чи складно успішно пройти співбесіду?
Учитель | Просмотров: 289 | Загрузок: 6 | Добавил: Nicolaj | Дата: 26.08.2015 | Комментарии (0)

Пошук
Реклама

Copyright Кунцівська ЗОШ I-III ступенів © 2017