Неділя, 19.11.2017, 19:32
Вітаю Вас Гість | RSS

Кунцівська школа    
ВІРТУАЛЬНИЙ МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ

Статистика

Онлайн всього: 7
Гостей: 7
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Учитель

У категорії матеріалів: 102
Показано матеріалів: 81-90
Сторінки: « 1 2 ... 7 8 9 10 11 »

Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам
Для кожного педагога важливим є вміння володіти увагою аудиторії в цілому і кожного слухача зокрема. Саме емоційний контакт з учнями дає змогу зацікавити їх вивченням нового матеріалу на уроці.
Учитель | Просмотров: 1516 | Загрузок: 272 | Добавил: Nicolaj | Дата: 27.06.2012 | Комментарии (1)

Можна всього лише з правильною інтонацією привітатися — і тебе приймуть, як рідного, а згодом навіть полюблять. Про власний голос забувати не можна. За ним потрібно доглядати з не меншою старанністю, ніж за іншими частинами організму. Для виживання в шкільних джунглях поставлений голос майже так само важливий, як і хороше резюме. Прислухайся до наших порад і зроби свій голос предметом гордості.
Учитель | Просмотров: 620 | Загрузок: 232 | Добавил: Nicolaj | Дата: 09.05.2012 | Комментарии (1)

Пам’ятку розроблено відповідно до Типового положення про атестацію педагогічних працівників, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 6 жовтня 2010 р. № 930 (із змінами).
Учитель | Просмотров: 1530 | Загрузок: 270 | Добавил: Nicolaj | Дата: 06.05.2012 | Комментарии (1)

Посміхніться...
Учитель | Просмотров: 1285 | Загрузок: 275 | Добавил: Nicolaj | Дата: 09.04.2012 | Комментарии (0)

Взаємини «учительучень» (учитель-приятель; учитель-мученик; учитель-партнер; учитель-начальник; учитель-комп’ютер). Реакція учня на поведінку вчителя. Принципи запобігання негативним проявам поведінки вчителя та учня.
Учитель | Просмотров: 3834 | Загрузок: 393 | Добавил: Nicolaj | Дата: 29.01.2012 | Комментарии (1)

Як правило, учитель має свої методи, власні шляхи вирішення педагогічних ситуацій. Як йому це вдається зробити? Які механізми досягнення успіху? Що при цьому відчувають діти — безпосередні суб’єкти нашої педагогічної діяльності?
Учитель | Просмотров: 2767 | Загрузок: 326 | Добавил: Nicolaj | Дата: 29.01.2012 | Комментарии (1)

Створення дисципліни на уроці є достатньо складною проблемою не тільки для молодих педагогів, але й для вчителів з певним педагогічним стажем роботи в школі...
Учитель | Просмотров: 3435 | Загрузок: 653 | Добавил: Nicolaj | Дата: 29.01.2012 | Комментарии (1)

За публікацією: Юрій Толочкін, «Система планування роботи школи».
Учитель | Просмотров: 2288 | Загрузок: 279 | Добавил: Nicolaj | Дата: 24.01.2012 | Комментарии (1)

Дослідники, які працюють у галузі педагогічної взаємодії, виділяють такі показники низької педагогічної культури, що проявляється на мовному рівні: ...
Учитель | Просмотров: 991 | Загрузок: 252 | Добавил: Nicolaj | Дата: 29.12.2011 | Комментарии (1)

Методики педагогічного впливу. Не існує універсальних видів і способів впливу. Тільки знання педагогом дітей, з якими він працює, дозволяє йому орієнтуватися й відбирати ті способи педагогічного впливу, які найбільш адекватні в конкретній унікальній ситуації розвитку школяра.
Учитель | Просмотров: 993 | Загрузок: 270 | Добавил: Nicolaj | Дата: 29.12.2011 | Комментарии (1)

Пошук
Реклама

Copyright Кунцівська ЗОШ I-III ступенів © 2017