П`ятниця, 26.05.2017, 01:43
Вітаю Вас Гість | RSS

Кунцівська школа    
ВІРТУАЛЬНИЙ МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Учитель

Методика визначення типу інтелекту учня
[ Викачати з сервера (62.5Kb) ] 09.01.2016, 04:57
Методика визначення типу інтелекту

Відповідно до теорії множинного інтелекту американського психолога Говарда Гарднера людина має не загальний інтелект, а низку інтелектуальних здібностей, які складають види інтелекту. Кожний із цих типів інтелекту має свою структуру, функції, мову і тому є особливим потенціалом для розвитку.

Типи інтелекту:

1. Натуралістичний
2. Музичний
3. Логіко-математичний
4. Міжособистісний
5. Тілесно-кінестетичний
6. Вербально-лінгвістичний
7. Внутрішньоособистісний
8. Візуально-просторовий

Детальніше про характеристику типів інтелектів за Говардом Гарднером:

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Типи інтелектів учнів і діяльність на уроці

Інструкція

Шановний учню! У кожному розділі визначте твердження, які найбільше відповідають Вашим переконанням або характеризують Вас, і поставте позначки у бланку відповідей.

Розділ 1

1. Мені подобається класифікувати речі на основі їхніх спільних ознак.

2. Мені легше працювати, коли матеріал представлений у вигляді схем, діаграм, графіків.

3. Мої речі складені акуратно і впорядковано.

4. Я засвоюю знання ліпше, коли працюю з іншими людьми.

5. Мені складно довго сидіти спокійно.

6. Я дуже люблю читати.

7. Я знаю, що є правильним, а що — ні.

8. Я люблю уявляти різні предмети, явища.

Розділ 2

1. Природа є важливою цінністю для мене.

2. Я концентруюся (зосереджуюся) на шумі та звуках.

3. Покрокові інструкції є значною допомогою в діяльності.

4. Я віддаю перевагу навчанню в групі.

5. Мені подобаються спортивні ігри на свіжому повітрі.

6. Нотатки дають мені змогу запам’ятовувати та розуміти інформацію.

7. Я вчуся ліпше, коли навчальний предмет мені подобається.

8. Ілюстрації чи власні замальовки дають мені змогу ліпше засвоювати навчальний матеріал.

Розділ 3

1. Ходити в похід весело.

2. Мені подобається ритмічно рухатися.

3. Я легко розв’язую проблеми.

4. Я віддаю перевагу навчанню в групі.

5. Я ціную невербальне спілкування (жести, міміку тощо).

6. Мені подобається спілкуватися з друзями шляхом листування.

7. Чесність є важливою для мене.

8. Мені подобається створювати предмети з різних матеріалів.

Розділ 4

1. Мені подобається працювати в саду.

2. Я граю (хочу навчитися грати) на музичному інструменті.

3. Мене дратують незібрані люди.

4. Я люблю «сидіти» в чатах.

5. Здорове тіло є необхідною умовою повноцінного життя.

6. Мені легко вдається пояснити свої думки іншим.

7. Моє ставлення до навчального предмета впливає на якість навчання.

8. Я завжди користуюся щоденником, органайзером.

Розділ 5

1. Я вважаю охорону національних заповідників важливою.

2. Мені подобається ритмічність та мелодійність поезій.

3. Я швидко рахую про себе.

4. Для мене важливо брати участь в учнівському самоврядуванні.

5. Мені цікаво створювати щось нове.

6. Я веду особистий щоденник.

7. Мене цікавлять питання правосуддя і рівноправності.

8. Від виконавського мистецтва можна отримувати велику насолоду.

Розділ 6

1. Упорядковування речей має для мене важливе значення.

2. Я ліпше запам’ятовую слова, коли шукаю до них рими.

3. Загадки, головоломки, які потребують логічних розмірковувань, дуже цікаві.

4. Мені подобаються телевізійні та радіо ток-шоу.

5. Самовираження за допомогою танцю є красивим.

6. Розв’язування кросвордів і головоломок — цікаве заняття.

7. Самостійна робота може бути продуктивнішою, ніж робота у групах.

8. Графіки, схеми, таблиці допомагають мені систематизувати інформацію.

Розділ 7

1. Я люблю тварин.

2. Мені складно зосередитися на роботі, коли я слухаю радіо чи дивлюся телевізор.

3. Насамперед я розв’язую власні проблеми, а потім допомагаю іншим.

4. Я — командний гравець.

5. Мені подобається працювати з інструментами.

6. Я пишу для задоволення.

7. Мені потрібно знати, чому я мушу щось робити, перш ніж погоджуюсь зробити це.

8. Тривимірні головоломки (пазли) дуже цікаві.

Розділ 8

1. Удома ми здаємо відходи на перероблення.

2. Мені подобаються різні жанри музики.

3. Я працюю ліпше, коли матеріал супроводжується графіками, схемами, діаграмами тощо.

4. Мені не подобається самостійно працювати.

5. Я — дуже активна особистість.

6. Я люблю словесні ігри.

7. Коли я вірю в успіх справи, я віддаюся їй на всі 100%.

8. Я люблю дивитися музичні відео.

Розділ 9

1. Мені подобається вивчати тварин, рослини та різні форми життя.

2. Мюзикли цікавіші за спектаклі.

3. Інформацію легше знайти в таблиці чи схемі.

4. Я займаюсь у спортивному клубі або гуртку.

5. Я ліпше вчуся, коли щось роблю практично.

6. Мені подобається вивчати іноземні мови.

7. Я люблю брати участь у заходах, організованих із метою допомогти іншим.

8. Я запам’ятовую речі як ментальні образи1.


1 Мислений образ об’єкта, який людина сприймає у навколишньому світі.

Розділ 10

1. Я проводжу чимало часу на свіжому повітрі.

2. Я легко запам’ятовую слова пісень.

3. Якщо певні явища і слова не мають сенсу, я відчуваю незадоволення.

4. Я стежу за новинами і знаю, що відбувається у світі.

5. Мені подобається виготовляти речі власноруч.

6. Я люблю брати участь у дискусіях або виступах.

7. Я хочу протестувати чи підписати петицію за відновлення справедливості.

8. Я добре розуміюся на картах та кресленнях.

Бланк відповідей

№ з/п 1 2 3 4 5 6 7 8
Розділ 1                
Розділ 2                
Розділ 3                
Розділ 4                
Розділ 5                
Розділ 6                
Розділ 7                
Розділ 8                
Розділ 9                
Розділ 10                
Усього                

Оброблення результатів

Підсумуйте кількість позначок у вертикальних колонках.

Найбільша кількість позначок у певній колонці свідчить про Ваші переваги в одному з восьми типів інтелекту. Якщо у Вас декілька найвищих результатів у різних колонках, це означає, що у Вас однаково розвинені відповідні типи інтелектів.


Категорія: Учитель | Додав: Nicolaj | Теги: інтелект, тип
Переглядів: 253 | Завантажень: 21 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Реклама

Copyright Кунцівська ЗОШ I-III ступенів © 2017