Понеділок, 21.08.2017, 19:43
Вітаю Вас Гість | RSS

Кунцівська школа    
ВІРТУАЛЬНИЙ МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Учитель

Помилки в резюме
[ Викачати з сервера (42.5Kb) ] 15.02.2015, 18:25

Помилки в резюме, через які вас не візьмуть на пристойну роботу

Під час пошуку роботи дуже важливо грамотно та правильно скласти резюме. Адже перед тим, як ви потрапите на співбесіду і познайомитеся з безпосереднім начальством, ваше резюме прочитає представник роботодавця і вирішить, чи підходите ви для роботи в цій компанії. Тому, коли резюме готове, вичитане та перевірене, краще віддати його на повторну перевірку знайомим або друзям. А в ідеалі — показати знайомим кадровикам, вчителям-словесникам і запитати їхню думку.

Найчастіше дратують рекрутерів і роботодавців наступні ляпи, які допускають претенденти на робоче місце (за матеріалами http://ain.ua/):

Оформлення тексту

Різні джерела по-різному трактують допустимий розмір шрифту — від 8 до 14 pt. Зупинимося на розумній середині, тим більше що 80% резюме пишуться 12-14 шрифтом типу Arial або Times New Roman. Більш хитромудрий шрифт може привести до того, що на іншому комп'ютері (наприклад, у рекрутера) він відображуватиметься некоректно, і резюме відправиться в «кошик».

Неправильний розмір шрифту також «грає в мінус»: на резюме, розтягнуте на 5 листів 14 шрифтом або на сторіночку, заповнену «дробом» 6 розміру, рекрутер реагує однаково — негативно. Текст має бути не лише адекватного розміру, але й структурований за смислом — розділений на абзаци, виділений відступами, тому що частина нюансів просто загубиться (буде нечитабельна).

Графічне оформлення

Убийте в собі дизайнера, якщо ви ніколи ним не працювали. Неадекватно «прикрашене» резюме — більше мінус, ніж плюс. Не потрібно декілька шрифтів різного кольору на тлі рожевого кольору в сірий горошок. Оптимальний варіант — максимум 2 шрифти і стільки ж їх варіацій (жирний/курсив). І НІЯКИХ ЗАГОЛОВНИХ БУКВ — це просто поганий тон.

Текст краще класичний — чорний на білому. Інші варіації — тільки для фахівців креативних професій. Хоча і в цьому випадку стриманість і добрий смак вище химерності і еклектики. Навіть дизайнерам і художникам раціональніше показувати свої таланти в портфоліо, що додається, а не в самому резюме.

Грамотність

Доводиться повторювати, що перевірка правопису перед відправкою — не бажане, а обов'язкове дійство. Незалежно від того, молодий ви фахівець чи керівник із досвідом, не полінуйтеся, перевірте текст на свої та друкарські помилки. Тоді вам не доведеться червоніти за «перли» типу: «я роблю в школі», «легко можу поняти», «у мене добре получається», «руководяща посада», «приємна для общенія», «у вільний час увлікаюся танцями», «у мене немає поганих привичок» тощо.

Це, на жаль, цитати з реальних резюме. Як ви думаєте, кого уявляє собі представник роботодавця, читаючи таке резюме? Відповідального та пунктуального співробітника чи неохайного та недбайливого «претендента на зарплату»?

Фото в резюме

Ще одна «притча во язицех». Для резюме, що направляється в компанію, існують два правила.

Перше — якщо ви не претендуєте на посаду, пов'язану з відповідальністю «бути обличчям компанії», або у вакансії немає запиту на резюме з фото, відправляйте резюме без фото, не помилитеся.

Друге — за необхідності направляти резюме з фото треба зробити професійне фото хорошої якості. При цьому, вставляючи фото в резюме, треба проконтролювати розмір файлу, що вийшов, — в деяких компаніях є обмеження на розмір вхідної пошти.

Для жінок важливе уточнення: як тільки ви міняєте імідж, наступного дня треба міняти фото в резюме. Інакше можливий казус: людина, яка займається пошуком кадрів, чекатиме на появу блондинки з пишною косою (з фото в резюме ), а з’явиться пекуча брюнетка з модним чубчиком по самі вії — здобувачка, що вирішила на вихідні почати нове життя.

Табу — на фото на тлі килима (ще зустрічаються, повірте), штор, шпалер, в кафе з млосним виглядом, на тематичних костюмованих вечірках у пір'ї та стразах, у лісі на тлі шашликів, грибів, на пляжі або на тлі Ейфелевої вежі, «вирізані» шматки фото з корпоративів і просто з групових фото.

Явні недоладності та безглуздості з претензією на оригінальність

Резюме — це не есе про власне життя, не сторіночка в соцмережах. Це діловий документ передусім, і оригінальність — найменше, що від нього очікується. Тому гостро випинаюче бажання «бути не таким як усі» можна зі зручністю розмістити в тих же соцмережах, на сторіночках блогу або паперового щоденника, на персональній виставці, нарешті. Але не в резюме.

Привертають увагу, але абсолютно іншого характеру, формулювання типу:

  • офіс в центрі Всесвіту, чи то пак, Києва;
  • працівник де завгодно;
  • водій-охоронець з інтимом;
  • маю високого інтелектуала;
  • у мене є корочка тракториста;
  • обов'язки: пошук сільських жителів із земельними ділянками для посадки озимого часнику сорту Любаша

Тобто, в колекцію смішних цитат ви, швидше за все, потрапите. А ось на роботу за бажаною вакансією — ні. Воно вам потрібно?

Звичайно ж, це найбільш яскраві та гіпертрофовані форми помилок в резюме. На жаль, вони все ще зустрічаються, тому звертаємо вашу увагу на їх наявність. Наприклад, ніколи не розповідайте, який ви інноваційний, креативний і енергійний. Це дратує всіх без виключення.

Перевірка резюме на відповідність загальноприйнятим нормам займе трохи часу, зате принесе безперечну користь.


Категорія: Учитель | Додав: Nicolaj
Переглядів: 379 | Завантажень: 19 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Реклама

Copyright Кунцівська ЗОШ I-III ступенів © 2017