Четвер, 21.09.2017, 01:34
Вітаю Вас Гість | RSS

Кунцівська школа    
ВІРТУАЛЬНИЙ МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Учитель

Проведення шкільних конкурсів
[ Викачати з сервера (49.5Kb) ] 14.08.2017, 10:58
ШКІЛЬНІ КОНКУРСИ:
(рекомендації до проведення)

Автор: Ольга Крутенко

 

Конкурс «Розумники та розумниці»

Мета:

  • сприяти підвищенню ролі інтелектуального розвитку школярів;

  • створювати умови для розвитку пізнавальних інтересів учнів;

  • домагатися оволодіння школярами цілісною системою знань про навколишній світ;

  • спрямовувати діяльність школярів на вдосконалення особистості методами самопізнання й саморозвитку.

Умови проведення конкурсу:

Для різних вікових категорій конкурс «Розумники та розумниці» має свої особливості й специфічні форми проведення:

  • для учнів 7–11-х класів він проводиться у формі шкільних предметних олімпіад, зараховується також участь у міських олімпіадах з окремих предметів;

  • для учнів 1-3-х та 5–6-х класів (окремо для кожної паралелі) у формі брейн-рингу.

Конкурс має декілька турів:

  1. Математичний (завдання на кмітливість та увагу);

  2. Гуманітарний (літературні ребуси, шаради, кросворди, загадки, питання на знання історії тощо);

  3. Природознавчий (завдання та питання про природу, навколишнє середовище тощо).

Кожний класний колектив для участі в конкурсі обирає команду із 6 учнів. Ця команда може брати участь у всіх турах, можна також на кожний із турів повністю або частково змінювати склад команди, щоб більша кількість учнів спробувала свої сили в конкурсах ерудитів.

Завдання для цього конкурсу розробляються на засіданні МО вчителів-предметників відповідно до чинних навчальних програм.

Система оцінювання також розробляється на засіданні МО, але досвід підказує, що конкурс знавців-ерудитів краще проводити, збираючи відповіді на запитання в письмовій формі. Тоді кожна команда має можливість дати свій варіант відповіді, а не тільки та, що першою отримала право на відповідь, натиснувши кнопку або піднявши руку.

Для цього запитання слід продумувати так, щоб вони мали чітку, конкретну відповідь. Команда має І хвилину на роздуми та 30 секунд на запис відповіді. Асистенти збирають картки з відповідями, після чого зачитується правильна відповідь та кількість балів, що зараховується за це запитання, а лічильна комісія підраховує загальну кількість балів.

У ролі асистентів та членів лічильної комісії виступають учні старших класів, вони також забезпечують проведення музичних пауз між окремими турами.

Конкурс юних поетів «Поетом можеш ти не бути...»

Мета:

  • виявити дітей, які мають поетичний хист;

  • розвивати навички зв’язного мовлення та художнє бачення світу;

  • сприяти засвоєнню учнями культурних цінностей для розвитку власної особистості.

Умови проведення конкурсу:

  • До складу журі входять учителі-філологи, а також учні старших класів, які мають поетичний хист.

  • На початку року розробляється тематика цього конкурсу; учням можна запропонувати одну тему або декілька — на вибір. Для молодших класів завдання полегшуються: скласти вірш, використовуючи надані рими, написати твір-мініатюру в прозі.

  • За декілька днів до конкурсу учні подають свої твори на рецензування вчителеві-філологу (аналіз дитячих творів може бути проведений на спеціальних уроках з розвитку зв’язного мовлення).

  • Підбиваючи підсумки та визначаючи переможців, враховують такі критерії:

  • відповідність тематиці;

  • оригінальність ідеї;

  • художню своєрідність твору.

Конкурс «Танцюють усі!»

Мета:

  • виявити учнів із хореографічними здібностями;

  • розвивати естетичні та фізичні здібності школярів, уміння спілкуватися, виконуючи спільну справу;

  • сприяти підвищенню ролі учнівського самоврядування.

Умови проведення конкурсу:

  • До складу журі входять керівники гуртків хореографії, учні старших класів, які займаються хореографією.

  • Цей конкурс розрахований на те, що майже в кожному класі є діти, які займаються хореографією. Бажано, щоб до початку конкурсу вони провели підготовчу роботу з учнями свого класу, передавши їм деякі навички з хореографії, навчивши елементарних танцювальних рухів, що може стати поштовхом для подальшого розвитку дитини в цьому напрямку.

  • Враховується не тільки професіоналізм окремих дітей, а й кількість тих новачків, яких вони залучили та навчили.

  • Завершується конкурс показовими виступами учнів 9–11 -х класів.

Конкурс «Гуморина»

Мета:

  • розвивати артистичні здібності учнів;

  • сприяти естетичному вихованню, духовному збагаченню;

  • розвивати почуття гумору.

Умови проведення конкурсу:

Умови проведення цього конкурсу можуть бути різними для різних вікових категорій.

  • Учням молодших класів можна запропонувати взяти участь у конкурсі інсценованих гуморесок. При оцінюванні враховується художній рівень літературних текстів та акторські здібності дітей.

  • Учні 5–8-х класів готують до «Гуморини» міні-інсценізації «Зі шкільного життя», «Весела перерва», «Одного разу на уроці...», «Гумористичний відеокліп» тощо.

  • Старшокласники (9–11-ті кл.) можуть перевірити свої сили, взявши участь у КВК, написавши власний сценарій.

Детальне положення щодо цього конкурсу розробляється за участю школярів: обговорюються умови проведення «Гуморини», вимоги до окремих конкурсів, тематика гри, система оцінювання кожного з етапів.


Категорія: Учитель | Додав: Nicolaj
Переглядів: 22 | Завантажень: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Реклама

Copyright Кунцівська ЗОШ I-III ступенів © 2017